NCM, NCA, LFP, solid-state: Ποια είναι η “καλύτερη” μπαταρία EV;
Του Λουκά Μπαφατάκη, Μηχανολόγου-Μηχανικού – ΕΜΠ (MSc) Ο κύριος λόγος για τον οποίο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν ακόμα κυριαρχήσει στις Μεταφορές, είναι το τεχνολογικό επίπεδο των υψηλής τάσης μπαταριών τους. Παρ’ότι την τελευταία δεκαετία έχουν γίνει άλματα πρόοδου, η ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών EVs δεν έχει πλησιάσει καν αυτή των υγρών καυσίμων. Το “ιερό δισκοπότηρο” … Συνεχίστε να διαβάζετε το NCM, NCA, LFP, solid-state: Ποια είναι η “καλύτερη” μπαταρία EV;.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί