Σεμινάριο οδικής ασφάλειας για τα ηλεκτρικά πατίνια σε μαθητές του Ηρακλείου Αττικής

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η τελευταία ημέρα δράσεων του Δήμου Ηρακλείου Αττικής στο πλαίσιο των πολυήμερων εκδηλώσεών του για το περιβάλλον (Μέρες Δράσης για το Περιβάλλον 2025). Στην κεντρική πλατεία του Ηρακλείου, την Πέμπτη 5 Ιουνίου (Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος), μαθητές της 5ης τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου αλλά και αρκετοί πολίτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σεμινάριο οδικής ασφάλειας για τα ηλεκτρικά πατίνια σε μαθητές του Ηρακλείου Αττικής.