Σεμινάριο οδικής ασφάλειας για τα ηλεκτρικά πατίνια σε μαθητές του Ηρακλείου Αττικής
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η τελευταία ημέρα δράσεων του Δήμου Ηρακλείου Αττικής στο πλαίσιο των πολυήμερων εκδηλώσεών του για το περιβάλλον (Μέρες Δράσης για το Περιβάλλον 2025). Στην κεντρική πλατεία του Ηρακλείου, την Πέμπτη 5 Ιουνίου (Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος), μαθητές της 5ης τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου αλλά και αρκετοί πολίτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν … Συνεχίστε να διαβάζετε το Σεμινάριο οδικής ασφάλειας για τα ηλεκτρικά πατίνια σε μαθητές του Ηρακλείου Αττικής.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί