Το λανσάρισμα solid-state μπαταριών από την κινέζικη Nio ελκύει τα φώτα της δημοσιότητας και όχι άδικα. Ο “συνάδελφος” YouTuber και λάτρης των ηλεκτρικών οχημάτων Ran ξεκίνησε πρόσφατα ένα ταξίδι, κατά το οποίο κάλυψε σχεδόν 2.000 χιλιόμετρα για να δοκιμάσει τη νέα μπαταρία των 150 kWh.

Η μπαταρία 150 kWh της Nio διαθέτει στερεό ηλεκτρολύτη, ενώ τα ηλεκτρόδια παραμένουν “συμβατικά”. Αν και δεν πρόκειται για μια μπαταρία 100% solid-state, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στην ενεργειακή πυκνότητα μπαταριών EVs. Επιπλέον, η Nio την προσφέρει και με συνδρομή/ενοικίαση, επιτρέποντας στους οδηγούς να τη δοκιμάσουν χωρίς να την αγοράσουν.

Οδηγώντας το Nio ET5, ο Ran αντιμετώπισε ορεινά εδάφη, έβαλε τα καθίσματα να του κάνουν μασάζ και φυσικά χρησιμοποίησε τον κλιματισμό – παράγοντες που επηρεάζουν την αυτονομία. Το αποτέλεσμα; Σχεδόν 960 Km με μία φόρτιση.

Αν σας φαίνονται ήδη πολλά (για τα δεδομένα ενός EV), υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης. Μια πρόσφατη δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες του σαφώς μεγαλύτερου και βαρύτερου Lucid Air με μπαταρία 112 kWh απέδωσε 841 Km. Φανταστείτε το Lucid να χρησιμοποιούσε την μπαταρία των 150 kWh της Nio, λοιπόν…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

NCM, NCA, LFP, solid-state: Ποια είναι η “καλύτερη” μπαταρία EV;

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.