Η ηλεκτροκίνηση είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη στην Ινδία (ιδιαίτερα στα δίκυκλα) και εκεί η κυριαρχία της γνωστής TATA Motors είναι αναμφισβήτητη. Από “κοντά” και η Jaguar Land Rover, που είναι ανήκει στον όμιλο της TATA. H JLR σημείωσε εντυπωσιακά αποτελέσματα το 2020 στην αγορά των EVs.
Ξεκινώντας από την JLR, λοιπόν, σημείωσε αύξηση 13% στις πωλήσεις της για 2ο συνεχόμενο τρίμηνο, αν και ήταν μειωμένες κατά 23% σε σχέση με πέρυσι (128.469). Η “είδηση”, όμως, είναι οτι το 53% των πωλήσεων αφορούσαν plug-in μοντέλα, όπως τα Land Rover Discovery Sport και Range Rover Evoque. Αυτή η επίδοση φέρνει το μερίδιο EVs για το 2020 στο 43,3%, επί των συνολικών πωλήσεων της JLR.
Η TATA Motors, συνολικά, σημείωσε αύξηση πωλήσεων 21% το Δεκέμβριο. Η μετοχή της εκτοξεύθηκε κατά 12%, σημειώνοντας υψηλό 12μήνου. Μάλιστα, η αξία της έχει αυξηθεί κατά 83% από τις 30/9/2020! Μέσα στο 2021 αναμένονται νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα προστεθούν στη γκάμα της JLR και της TATA. Η ινδική εταιρεία ήδη κυριαρχεί στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς το Tata Nexon EV ήταν το best-seller στην Ινδία το 2020, με 2.602 ταξινομήσεις. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές δεν απολαμβάνουν υψηλές πωλήσεις στην Ινδία. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε οτι στη 2η θέση μετά το Nexon EV, βρέθηκε το… MG ZS EV (της κινέζικης SAIC) με 1.243 πωλήσεις.
Σύμφωνα με αναφορές, η εταιρεία σκοπεύει να διατηρήσει την τιμή των ηλεκτρικών της έως 15-20% υψηλότερη σε σχέση με των συμβατικών της μοντέλων. Επιπλέον, αυξάνονται οι φήμες που θέλουν την Tata να βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με την Tesla για κατασκευή των μοντέλων της στην Ινδία. Η Tata αρνείται να τις σχολιάσει, αλλά αναμένεται επίσημη απάντηση σύντομα.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!
Δείτε επίσης:
Πηγές: BusinessInsider, RushLane