Το οτι αυτή τη στιγμή είναι ένα απλό, “στατικό” prototype, κάνει πολύ πιο εύκολη μια τέτοια βαρύγδουπη ανακοίνωση. Από την άλλη, η ηλεκτροκίνηση όντως έχει βοηθήσει πολύ τους κατασκευαστές στο να φτιάχνουν τέτοιου είδους hypercars περιορισμένης παραγωγής. Ο κινητήρας δεν είναι πια “πονοκέφαλος”, ούτε από πλευράς προμήθειας, ούτε από πλευράς τοποθέτησης πάνω στο σασί. Η μπαταρία “κόβεται και ράβεται” στα μέτρα του κατασκευαστή. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα σασί αρκετά ικανό να διαχειριστεί τα… τρελά επίπεδα ροπής και ισχύος, σε ευθεία και στροφές. Συν ένα ελκυστικό “περιτύλιγμα”, φυσικά.
Specs
Όπως μπορείτε να δείτε στο concept, η μπαταρία των 100 kWh δε μπορούσε να τοποθετηθεί στο πάτωμα, οπότε θα μπει πίσω από τις θέσεις οδηγού και συνοδηγού. Θα προσφέρει αυτονομία περίπου 480 Km στο όχημα, υπό ιδανικές συνθήκες βέβαια… Όσο για το βάρος της, θα αγγίζει τα 300 Kg, σε σύνολο μόλις 1,5 τόνου του αυτοκινήτου. Ναι, 1,5 τόνος για ένα ηλεκτρικό hypercar είναι μια πολύ καλή τιμή βάρους.
Η μπαταρία θα είναι τόσο ελαφριά χάρη στο συνδυασμό solid-state τεχνολογίας και ultra-capacitors. Έτσι, θα μπορεί να παρέχει τα απαραίτητα “bursts” ενέργειας όταν απαιτούνται και ταυτόχρονα να προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα. Όπως καταλαβαίνετε, το Fulminea βασίζεται σε αρκετές τεχνολογίες του μέλλοντος, οπότε κρύβονται αρκετά “αν” πίσω από την τελική φάση της κατασκευής του. Το θετικό είναι οτι ο ιδρυτής και CEO της Estrema είναι ο Gianfranco Pizzuto, ο οποίος στήριξε σε αρχικό στάδιο τη γνωστή Fisker. Επίσης, τεχνικός διευθυντής της εταιρείας είναι ο Gerry Hughes, με εμπειρία από τη δημιουργία του αγωνιστικού ηλεκτρικού Nio EP9. Για να δούμε αν θα τα καταφέρουν!
Το Estrema Fulminea θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό στο Salon Prive του UK, μεταξύ 1-5 Σεπτεμβρίου.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!
Δείτε επίσης:
Το Tesla Model S Plaid “γράφει” 1.30 στη Laguna Seca (in-car)
Πηγή: MotorAuthority