Την περασμένη εβδομάδα, ο CEO της OMODA & JAECOO International, Shawn Xu, πραγματοποίησε την πρώτη ζωντανή μετάδοση συνδημιουργίας με χρήστες από όλο τον κόσμο. Ο Shawn εξήγησε ότι η OMODA, ως νεανικό και καινοτόμο brand, επιδιώκει τη συμμετοχή ανθρώπων με σύγχρονη νοοτροπία. “Είναι ζωτικής σημασίας να ακούμε τις απόψεις των χρηστών μας, ώστε να δημιουργούμε προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Μέσω αυτής της διαδικτυακής επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο, μπορούμε να ενσωματώσουμε τις ιδέες τους και να τους εμπλέξουμε στη διαδικασία καινοτομίας”, δήλωσε.
Πρωταγωνιστής της πρώτης αυτής ζωντανής μετάδοσης ήταν το OMODA 7, το οποίο θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Η μετάδοση είχε δύο βασικά μέρη: «Παρουσίαση Brand και Προϊόντος» και «Συνεργατική Συζήτηση Q&A με τον CEO». Ο Shawn Xu παρουσίασε την ιστορία της OMODA, το προφίλ των χρηστών της και την προχωρημένη αισθητική του OMODA 7. Το νέο μοντέλο ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα “Art in Motion” (Τέχνη σε Κίνηση), ενώ οι καινοτόμες σχεδιαστικές γραμμές του εντυπωσίασαν τους συμμετέχοντες.
Ο σχεδιασμός της μπροστινής όψης του OMODA 7 ξεχωρίζει για την κρυφή «αναπνευστική» λωρίδα φωτός που ενσωματώνεται αρμονικά με τη μάσκα, δημιουργώντας μια καθαρή και μινιμαλιστική γεωμετρική ομορφιά. Τα έξυπνα φώτα, που αναβοσβήνουν με τρόπο που παραπέμπει σε ροή ενέργειας, χαρίζουν στο όχημα δυναμική και μοναδική αισθητική. Στο πλάι, οι κομψές γραμμές και οι αναλογίες του οχήματος έχουν σχεδιαστεί με λεπτομέρεια, κάτι που φάνηκε και στις υψηλές βαθμολογίες που έλαβε από χρήστες κατά τη διάρκεια της έρευνας.
Στην ενότητα «Q&A με τον CEO», οι λάτρεις των αυτοκινήτων που συμμετείχαν στη ζωντανή μετάδοση μίλησαν με ενθουσιασμό για το OMODA 7, χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως «μοντέρνο», «πρωτοποριακό» και «ανυπομονώ να το γνωρίσω από κοντά». Εκτός από τον σχεδιασμό, οι χρήστες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την τεχνολογική καινοτομία του μοντέλου, όπως η κορυφαία στην κατηγορία οθόνη 15,6 ιντσών, τα 19 συστήματα ADAS και το 360°+180° διαφανές σασί.
«Πριν την επίσημη παγκόσμια κυκλοφορία του OMODA 7, θέλουμε να δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες στους φίλους του brand να το γνωρίσουν από κοντά», τόνισε ο CEO. Εκτός από τις ζωντανές μεταδόσεις, στην επερχόμενη Διεθνή Σύνοδο Κορυφής Χρηστών OMODA&JAECOO τον Οκτώβριο, η εταιρεία θα προσκαλέσει τους πρώτους «Συνδημιουργούς του OMODA 7» στην πόλη Wuhu, στην Κίνα, για να συμμετάσχουν σε μια ειδική εκδήλωση δοκιμαστικής οδήγησης. Οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν από κοντά με τον CEO και να συμμετάσχουν ενεργά στη διαμόρφωση του τελικού προϊόντος.
Κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής, θα πραγματοποιηθεί επίσης μια μοναδική επίδειξη μόδας του OMODA 7, όπου οι τελευταίες τάσεις της μόδας θα συνδυαστούν με τη σχεδιαστική φιλοσοφία του οχήματος. Αυτή η επίδειξη μόδας δεν θα αναδείξει μόνο το στυλ του μοντέλου, αλλά θα προβάλλει και την έννοια της συνδημιουργίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ της OMODA και των φίλων της με νεανική διάθεση.