Η BAIC ενώνει τις δυνάμεις της με την CATL και την Xiaomi Auto για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής μπαταριών στο Πεκίνο. Οι τρεις εταιρείες δημιουργούν μια κοινοπραξία με την επωνυμία Beijing Era New Energy Technology, με κεφάλαιο συνολικού ύψους ενός δισεκατομμυρίου γιουάν (€122 εκ.). Η CATL θα κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο (51%), η BAIC το 39% και η Xiaomi Auto θα διατηρήσει το 5%. Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με τη σχεδιαζόμενη δυναμικότητα της μονάδας, το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας και τον τύπο των στοιχείων και μπαταριών που θα κατασκευάζονται.
Το 2022, υπήρξαν αναφορές σχετικά με πιθανή συνεργασία Xiaomi-BAIC, αλλά εκείνη αφορούσε την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η BAIC έχει ήδη ανακοινώσει σχέδια για τη δημιουργία ενός νέου EV brand σε συνεργασία με τη Hyundai. Έχει έρθει επίσης σε συμφωνία παραγωγής με τη Mercedes-Benz, οχημάτων που θα πωλούνται στην κινεζική αγορά.
Αυτό δεν θα είναι το πρώτο εργοστάσιο μπαταριών της CATL στο Πεκίνο, καθώς τον Ιανουάριο αποκαλύφθηκαν σχέδια για ένα ακόμη. Η κατασκευή πρόκειται να ξεκινήσει πριν από το τέλος του 2024 και κατέστη σαφές οτι η Xiaomi θα χρησιμοποιήσει κάποιες από τις παραγόμενες μπαταρίες για το Xiaomi SU7, το οποίο παρουσιάστηκε προ λίγων εβδομάδων (και μάλιστα είμαστε από τους πρώτους στην Ελλάδα που το είδαμε από κοντά, στη Βαρκελώνη).
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Σε παραγωγή η μπαταρία Qilin 3.0 της CATL για αυτονομία 1.000 Km
Πηγή: Electrive