Η BYD αποκάλυψε τα Han L sedan και Tang L crossover, δύο νέα BEVs υψηλών προδιαγραφών με ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν πάνω από 1.000 ίππους και περιστρέφονται σχεδόν στις 30.000 rpm!
Το Han L sedan, ενώ εξακολουθεί να μοιάζει λίγο με τον προκάτοχό του, διαθέτει μια πιο επιθετική αλλά και εκλεπτυσμένη αισθητική. Οι επιμηκυμένοι προβολείς που συνδέονται με μια χρωμιωμένη προφορά, οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών και η κομψή γραμμή οροφής δημιουργούν ένα πραγματικά αεροδυναμικό προφίλ. Ένας αισθητήρας LiDAR στην οροφή υποδηλώνει προηγμένες δυνατότητες υποβοήθησης του οδηγού. Οι διαστάσεις του Han L είναι 505 cm σε μήκος, 196 cm σε πλάτος και 150 cm σε ύψος, με μεταξόνιο 297 cm, καθιστώντας το ελαφρώς μεγαλύτερο από το Han sedan.
Το Han L προσφέρει μια σειρά από επιλογές συστημάτων κίνησης. Η παραλλαγή με κίνηση στους πίσω τροχούς διαθέτει ήδη έναν ηλεκτροκινητήρα 500 kW (670 hp). Ωστόσο, είναι η τετρακίνητη έκδοση που κλέβει την παράσταση. Με συνδυασμένη ισχύ 1.085 ίππων από τους διπλούς ηλεκτροκινητήρες του, το AWD Han L εκτοξεύεται από τα 0 στα 100 Km/h σε 2,7″. Μπορεί να μην φθάνει τις επιδόσεις του Model S Plaid αλλά δεν παύει να είναι αρκετά γρήγορο, ίσως το βάρος να είναι ο κύριος “ένοχος” γι’αυτό.
Υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές κινητήρων. Η BYD προσφέρει επίσης το Han L με υβριδικό σύστημα κίνησης plug-in (PHEV). Η παραλλαγή DM-i συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής βενζίνης 1,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 200 kW (268 hp). Η παραλλαγή DM-p προσθέτει άλλον έναν ηλεκτροκινητήρα 200 kW για ακόμη μεγαλύτερη ισχύ. Αν θέλετε να δείτε πως λειτουργούν τα υβριδικά DM-i της BYD, δεν έχετε παρά να δείτε το πρόσφατο review μας του BYD Seal U DM-i.
Το crossover Tang L παρουσιάζει μια πιο χαρακτηριστική απόκλιση από το βασικό του μοντέλο. Τα λεπτά φώτα πορείας LED και οι προβολείς που ενσωματώνονται στον μπροστινό προφυλακτήρα του δίνουν μια φουτουριστική εμφάνιση. Μια ενεργή εισαγωγή αέρα και ένας αισθητήρας LiDAR τοποθετημένος στην οροφή ενισχύουν τον high-tech χαρακτήρα του.
Το Tang L προσφέρει επιλογές ηλεκτρικού συστήματος κίνησης τόσο RWD όσο και AWD, με αποκορύφωμα την ίδια ισχύ (1.085 hp) για την έκδοση AWD. Αυτό επιτρέπει στο Tang L να επιτυγχάνει 0-100 Km/h σε 3,9″. Και πάλι, δεν είναι στα επίπεδα του Tesla Model X Plaid, αλλά είναι λίγο πιο γρήγορο από το κάπως μικρότερο BMW iX M60.
Θα τα δούμε στην Ευρώπη; Λογικά ναι, αλλά δεν υπάρχουν πληροφορίες ακόμα για το πότε και το πόσο θα κοστίζουν…
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV