Στον τομέα των logistics και των “ελαφρών” επαγγελματικών μεταφορών, τα ηλεκτρικά τρίκυκλα είναι μια κατηγορία οχημάτων που σε πολλές χώρες δίνουν λύσεις, εντός και εκτός πόλεων, με αυξημένη ευελιξία και μικρό κόστος χρήσης. Μπορεί στη χώρα μας να μην είναι -ακόμα- ιδιαίτερα διαδεδομένα αλλά αυτό σταδιακά αλλάζει και η ύπαρξη σύγχρονων, τεχνολογικά προηγμένων μοντέλων σίγουρα βοηθά στην ανάδειξή τους ως λύση για πολλές επιχειρήσεις. Ένα από τα πρώτα “μεγάλα” ηλεκτρικά τρίκυκλα στη χώρα μας είναι και το 3MX του Ομίλου Wuzheng, το οποίο είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε διάφορες εκδοχές και είχαμε την ευκαιρία να το δούμε από κοντά για πρώτη φορά!
O μεγάλος κινέζικος όμιλος της Wuzheng, ο οποίος ξεκίνησε από το μακρινό 1961, έχει στο χαρτοφυλάκιό του ισχυρά brands και πλέον έχει αναδειχθεί σε ισχυρό παίκτη στην παγκόσμια αγορά. Ανάμεσα σε αυτά είναι και το brand FEIDI, με απόλυτη εξειδίκευση σε επαγγελματικά οχήματα. Μάλιστα, κάτι που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι οτι η Wuzheng Europe, η οποία είναι υπεύθυνη για την επέκταση του ομίλου στη Γηραιά Ήπειρο, έχει την έδρα της στην Αθήνα και ο CEO είναι… Έλληνας! Αν αυτό σας εκπλήσσει, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το οτι από το 2018 λειτουργεί κέντρο σχεδίασης οχημάτων εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας στη Μεταμόρφωση, απασχολώντας και αρκετούς Έλληνες σχεδιαστές, μεταξύ άλλων!
Με αυτό το background και μια έμπειρη ομάδα “πίσω” από τις πόρτες της, η Wuzheng Europe επεκτείνεται γρήγορα σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, με αιχμή του δόρατος τo brand Feidi (η Feidi Motors εξαγοράστηκε από τον όμιλο το 2005). Το Feidi Enter είναι το ηλεκτρικό van της εταιρείας (κατηγορίας Ν1) που πολύ σύντομα θα διατεθεί στην Ελλάδα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, αλλά την προσοχή μας τράβηξε εξ’ίσου και το 3MX, το ηλεκτρικό τρίκυκλο (L5e-B) της εταιρείας, που είδαμε σε δράση και σύντομα θα σας παρουσιάσουμε σε αναλυτική δοκιμή μας.
Το 3MX, ως όχημα κατηγορίας L, επιδοτείται αυτή τη στιγμή με €3.000 (συν έως €1.500 επιπλέον, υπό προϋποθέσεις), προσφέρει απεριόριστη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο της Αθήνας και γενικώς σε ζώνες όπου η πρόσβαση σε λοιπά οχήματα μεταφορών δεν επιτρέπεται. Διατίθεται σε εκδόσεις pick-up, box και tipper (ανατρεπόμενο), με σωληνωτό σασί και ικανότητα μεταφοράς καθαρού φορτίου έως 830 Kg. Έχει μήκος 3,98m, πλάτος 1,83m και όγκο χώρου φόρτωσης 1,33 κυβικά μέτρα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 40 ίππους και 50 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να ανέβει σε κλίσεις έως 16% με πλήρες φορτίο και μέγιστη ταχύτητα 65 Km/h.
Όσο για την αυτονομία του, οφείλεται στην μπαταρία των 21 KWh και αγγίζει τα 155-170 κατά WMTC, με την φόρτισή της να γίνεται σε 8 ώρες (0-100%) χάρη στον 3,3KW OBC που διαθέτει (Type-2 υποδοχή).
Φυσικά, η κύρια ιδιαίτερότητά του είναι… το ότι είναι τρίκυκλο! Αυτό του προσφέρει αυξημένη ευελιξία στα στενά της πόλης αλλά χωρίς να στερείται τη σταθερότητα, χάρη στο ESC με ABS + TCS, ώστε να μην ανατρέπεται ακόμα και με απότομο ελιγμό σε υψηλή ταχύτητα. Για του λόγου το αληθές, η εταιρεία πραγματοποίησε και δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, σε δύο ειδικές, κλειστές διαδρομές, στην Αττική και τα παρακάτω videos δείχνουν στην πράξη τα παραπάνω.
Περισσότερα για το 3MX, το Enter van αλλά και τις υπόλοιπες δραστηριότητες της Wuzheng Europe θα διαβάσετε εν καιρώ μέσα από τη σελίδα μας ενώ σύντομα θα δείτε και το πρώτο video-review του 3MX επί ελληνικού εδάφους, αναλυτικά, στο YouTube channel του GetElectric.gr!
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Great yet no prices WHY