Η LiveWire, η εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που προέρχεται από τη Harley-Davidson, χρησιμοποιεί το powertrain του μοντέλου S2 Arrow για τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού maxi scooter. Στοχεύει να το κυκλοφορήσει το 2026.
Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά σκούτερ αστικού προσανατολισμού, τα maxi-scooter διαθέτουν συνήθως πιο ισχυρούς κινητήρες που τα καθιστούν κατάλληλα για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους. Τείνουν να διαθέτουν πιο στιβαρό πλαίσιο, μεγαλύτερους τροχούς και επιπλέον αποθηκευτικό χώρο, μαζί με ανέσεις όπως ανεμοθώρακες, άνετα καθίσματα και συχνά πιο προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Η LiveWire πιθανότατα θα στηριχθεί σε όλες αυτές τις ευκαιρίες αξιοποιώντας την υπάρχουσα ηλεκτρική μοτοσικλέτα S2 Arrow για το νέο μοντέλο της.
Η LiveWire δεν θα βασιστεί μόνο στη δική της πλατφόρμα για να φέρει το ηλεκτρικό maxi-scooter στην αγορά, αλλά και στην τεχνογνωσία της KYMCO, της κορυφαίας ταϊβανέζικης εταιρείας σκούτερ που κυριαρχεί εδώ και καιρό στην αγορά με την ευρεία γκάμα των σκούτερ της, τόσο βενζινοκίνητων όσο και ηλεκτροκίνητων. Η KYMCO έγινε πρώιμος επενδυτής της LiveWire και οι δύο εταιρείες ενισχύουν τώρα τη σχέση τους με αυξημένη συνεργασία σε πολλαπλά μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών.
Οι καρποί αυτής της συνεργασίας φαίνονται ήδη με την παρουσίαση της ανανεωμένης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας KYMCO RevoNEX, η οποία έχει επανασχεδιαστεί με βάση την πλατφόρμα S2 Arrow. Αν υποθέσουμε ότι το ηλεκτρικό maxi-scooter της LiveWire καταφέρει να βγει πρώτο στην αγορά, το RevoNEX θα γίνει το τέταρτο μοντέλο που θα λανσαριστεί στη βάση του S2 Arrow της LiveWire.
Το branding και το μάρκετινγκ της LiveWire προσπαθούσε πάντα να ξεχωρίζει από τις ρίζες της μάρκας Harley-Davidson, επιτρέποντας στη νεαρή εταιρεία μοτοσικλετών να βγει από τη σκιά της H-D, εστιάζοντας σε έναν διαφορετικό τύπο αναβάτη με ξεχωριστές απαιτήσεις και επιθυμίες.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Electrek