Η BMW συνεχίζει με συνέπεια την επέλαση της στην ηλεκτρική κινητικότητα και παρουσιάζει μία ακόμη αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του νέου Sports Activity Vehicle (SAV) στην premium compact κατηγορία. Η BMW iX1 eDrive20 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 17,2 – 15,4 kWh/100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km, προσωρινές τιμές) δίνει τη δυνατότητα για μια ιδιαίτερα ελκυστική και ταυτόχρονα οικονομική είσοδο στον κόσμο της premium ηλεκτροκίνησης. Η δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του compact SAV τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 150 kW/204 hp (με προσωρινή αύξηση ισχύος) και έχει αυτονομία 430 έως 475 χλμ. (προσωρινές τιμές κατά το πρότυπο WLTP).

Με την επέκταση της γκάμας του στην premium compact κατηγορία, το BMW Group ανοίγει νέους ορίζοντες προσφέροντας οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων σε ένα ευρύτερο target group και ενισχύει έτσι την ώθηση προς την ηλεκτρική κινητικότητα. Η νέα BMW iX1 eDrive20 θα είναι διαθέσιμη από την έναρξη της παραγωγής της το Νοέμβριο του 2023 με προτεινόμενη τιμή λιανικής 47.400 ευρώ (με ΦΠΑ) στην Ελλάδα. Όπως και η BMW iX1 xDrive30 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 18,1 – 16,8 kWh/100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg.

Εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα ηλεκτροκίνησης, προηγμένη τεχνολογία φόρτισης, εξαιρετική αυτονομία.

Η νέα BMW iX1 eDrive20 χρησιμοποιεί την τρέχουσα τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς, όπως όλα τα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας. Μια εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης στον εμπρός άξονα του νέου entry-level μοντέλου παράγει μια άμεσα διαθέσιμη μέγιστη ροπή 247 Nm σε συνδυασμό με μέγιστη ισχύ 150 kW/204 hp. Το compact SAV επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 km/h.

Η μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος για εξοικονόμηση χώρου, έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 64,7 kWh. Η υψηλή ενεργειακή της πυκνότητα, σε συνδυασμό με την αποδοτικότητα του ηλεκτροκινητήρα, συμβάλει στη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας του αυτοκινήτου και προσφέρει εξαιρετική αυτονομία σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης της νέας BMW iX1 eDrive20 επιτρέπει φόρτιση AC με έως και 11 kW, στάνταρ, με τη μπαταρία υψηλής τάσης να φτάνει από το 0 στο 100% της χωρητικότητάς της μέσα σε 6,5 ώρες. Προαιρετικά διατίθεται τριφασική φόρτιση AC με ισχύ έως 22 kW, που μειώνει το χρόνο φόρτισης σε 3 ώρες και 45 ώρες. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με συνεχές ρεύμα με ισχύ έως 130 kW. Η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας μπορεί να αυξηθεί από 10 έως 80% μέσα σε 29 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης.

Οι σύντομοι χρόνοι φόρτισης οφείλονται, μεταξύ άλλων, σε ένα ιδιαίτερα αποδοτικό λογισμικό φόρτισης. Η ισχύς φόρτισης μπορεί να ελέγχεται πολύ συγκεκριμένα κατά την τροφοδοσία της μπαταρίας με ηλεκτρική ενέργεια. Επιπλέον, η προληπτική θερμική διαχείριση εξασφαλίζει ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας υψηλής τάσης ελέγχεται βέλτιστα, έγκαιρα, πριν από τη στάση σε σταθμό ταχείας φόρτισης. Όταν το σύστημα πλοήγησης είναι ενεργό, η θερμοκρασία της μπαταρίας ελέγχεται αυτόματα πριν από μια προγραμματισμένη στάση φόρτισης. Η προετοιμασία της μπαταρίας μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα από τον πελάτη ανά πάσα στιγμή.

Προηγμένη λειτουργία χάρη στο νέο BMW iDrive με “ QuickSelect “.

Η νέα BMW iX1 eDrive20 προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού, όπως σύστημα πλοήγησης BMW Maps, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, πολυάριθμα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, Parking Assistant με κάμερα υποβοήθησης οπισθοπορείας και πολλές καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες. Το νέο BMW iDrive με “QuickSelect” και το νέο BMW Operating System 9 περιλαμβάνεται επίσης στο βασικό εξοπλισμό.

Αυτό επιτρέπει ένα ευρύτερο φάσμα ψηφιακού περιεχομένου για ενημέρωση και ψυχαγωγία, ταχύτερους κύκλους ενημέρωσης για λειτουργίες over-the-air, καθώς και βελτιστοποιημένη πρόσβαση σε πολλές ειδικές διαδικτυακές υπηρεσίες, όπως εφαρμογές τρίτων, διευρυμένες υπηρεσίες πλοήγησης & στάθμευσης και πρόσθετες δυνατότητες εξατομίκευσης, για παράδειγμα μέσω περισσότερων My Modes. Έτσι, το BMW Operating System 9 δημιουργεί επίσης τις προϋποθέσεις για υψηλή εξατομίκευση του συστήματος με πρόσθετες ψηφιακές υπηρεσίες, οι οποίες είναι διαθέσιμες με το νέο BMW Digital Premium.

Η κυρτή οθόνη BMW είναι η καρδιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου. Αποτελείται από μια οθόνη πληροφοριών 10,25 ιντσών και μια οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 10,7 ιντσών, οι οποίες βρίσκονται κάτω από μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια κυρτή προς τον οδηγό. Η τελευταία γενιά του BMW iDrive διαθέτει μια επανασχεδιασμένη οθόνη εκκίνησης με “QuickSelect”.

Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα έχει βελτιωμένη δομή μενού, που παραπέμπει σε ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης. Το “QuickSelect” επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες χωρίς να χρειάζεται μετάβαση σε υπομενού. Κατά συνέπεια, το νέο BMW iDrive εστιάζει ακόμα πιο αποτελεσματικά στον διαισθητικό χειρισμό μέσω αφής και τον έλεγχο μέσω φυσικής γλώσσας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.