Η Xiaomi πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη εκδήλωση της για φέτος, όπου παρουσίασε αρκετά νέα προϊόντα τεχνολογίας, αλλά αναμφισβήτητα το πιο συναρπαστικό ήταν το πρωτότυπο Xiaomi SU7 Ultra. Αυτό το EV επιδόσεων που εστιάζει στην χρήση πίστας είναι μια βελτιωμένη έκδοση του Xiaomi SU7 Max (το είδαμε πρώτοι εδώ), που διαθέτει τους νέους ηλεκτροκινητήρες… V8s της εταιρείας (ειρωνία, έτσι;).

Το SU7 Ultra διαθέτει ακόμα πιο επιθετικό σχεδιασμό που τονίζεται από ένα εντυπωσιακό κίτρινο φινίρισμα. Ενα εμπρός σπλίτερ διοχετεύει τον αέρα μέσα από το καπό, οι πλαϊνές “ποδιές” εξομαλύνουν τη ροή του αέρα και η υπερμεγέθης πίσω αεροτομή είναι υπεύθυνη για το επιπλέον downforce.

Το SU7 Ultra φέρει τον νέ ηλεκτροκινητήρα HyperEngine V8s της Xiaomi, τον ισχυρότερό της, μέχρι στιγμής. Με μέγιστη ταχύτητα περιστροφής 27.200 RPM, 578 ίππους και μέγιστη ροπή 635 Nm, αυτός ο κινητήρας από μόνος του θα ήταν αρκετός για τους περισσότερους. Ωστόσο, το πρωτότυπο SU7 Ultra είναι εξοπλισμένο με τρεις ηλεκτροκινητήρες – δύο V8S και έναν V6S – που παράγουν συνδυαστική μέγιστη ισχύ 1.548 ίππων. Αυτή είναι περισσότερη από του Lucid Air Sapphire ή του Zeekr 001 FR. Στην πραγματικότητα, το SU7 Ultra διαθέτει σχεδόν 52% περισσότερη ισχύ από το Tesla Model S Plaid.

Για να αξιοποιήσει στο έπακρο τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, το SU7 Ultra διαθέτει την πρώτη μπαταρία Kirin 2 στον κόσμο, που αναπτύχθηκε από κοινού από την Xiaomi και την CATL. Αυτό το πακέτο μπαταριών 897V προσφέρει έως και 1.330 kW ισχύος εκφόρτισης και εξακολουθεί να προσφέρει πάνω από 800 kW με 20% SoC.

Μόλις η μπαταρία αδειάσει, μπορεί να επαναφορτιστεί με ρυθμό 5,2C – δηλαδή ακόμα και σε λιγότερο από 12 λεπτά. Αν, υποθετικά, έχει χωρητικότητα 101 KW (όπως το SU7 Max), τότε μιλάμε για ισχύ φόρτισης πάνω από 500KW!

Όσο για το βάρος, που είναι εχθρός των επιδόσεων, η Xiaomi κατάφερε να το κρατήσει “σχετικά” χαμηλά, στα 1.900 Kg, χάρη στο αμάξωμα από ανθρακόνημα. Κάπως έτσι και φυσικά με τετρακίνηση, το Xiaomi SU7 Ultra κάνει το 0-100 Km/h σε 1,97″, το 0-200 Km/h σε 5,96″ και έχει μέγιστη ταχύτητα πάνω από 350 Km/h. Επίσης είναι εξοπλισμένο με εξαπίστονες, σφυρήλατες δαγκάνες της AP Racing και αγωνιστικά τακάκια, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Αυτά τα φρένα συνεργάζονται με την ανάκτηση ενέργειας του κινητήρα και επιτυγχάνουν επιβράδυνση πάνω από 2,36G. Το αποτέλεσμα; Μόλις 25m για να ακινητοποιηθεί από τα 100 Km/h.

Η εταιρεία έχει θέσει έναν τολμηρό στόχο: Το SU7 Ultra Prototype θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ γύρου οχήματος περιορισμένης παραγωγής στο Nurburgring τον Οκτώβριο, ενώ σχεδιάζει να αμφισβητήσει το ρεκόρ γύρου παραγωγής το 2025. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει μια road-legal έκδοση του Ultra, αλλά σίγουρα θα κοστίζει αρκετά!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Flashback: Όλα τα ηλεκτρικά πατίνια της Xiaomi μέχρι σήμερα!

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.