Η Harley-Davidson αποφάσισε να κάνει “spin-off” το LiveWire brand ώστε να λειτουργήσει αυτόνομα, στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών. Μάλιστα, στις 8 Ιουλίου θα λανσάρει το πρώτο “αμιγώς LiveWire” μοντέλο της!
Η απόφαση αυτή είναι σημαντική καθώς ίσως δείξει το δρόμο και σε άλλους, παραδοσιακούς κατασκευαστές μοτοσυκλετών. Οι περισσότεροι έχουν ήδη ηλεκτρικά δίκυκλα στη γκάμα τους, ή ετοιμάζονται να τα λανσάρουν. Ωστόσο, η σύγχυση που μπορεί να προκληθεί στο ιδιαίτερο κοινό ενός brand όπως η Harley-Davidson, οδήγησε στην “αυτονόμηση” του LiveWire brand. Έτσι, η εταιρεία μπορεί να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση και να απευθυνθεί σε νέο κοινό, χωρίς να “αναστατώσει” το παραδοσιακό pool πελατών της. Οι οποίοι, ως γνωστόν, θέλουν πολλά κυβικά, μεγάλες εξατμίσεις και να νιώθουν κάθε “πιστονιά” στο στομάχι τους.
Το ίδιο είχε κάνει νωρίτερα η εταιρεία και με το Serial 1, το brand ηλεκτρικών ποδηλάτων της. Φυσικά, το LiveWire δεν δημιουργήθηκε μόλις τώρα. Προϋπήρχε με τη μορφή της ομώνυμης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της HD. Πλέον, έχει dedicated λογότυπο, νέα “virtual” headquarters και ομάδες μηχανικών στη Silicon Valley και το Milwaukee. Η LiveWire θα αξιοποιεί και τις υπάρχουσες αντιπροσωπείες της HD σε κάθε χώρα, ενώ έμφαση θα δοθεί και στο “ψηφιακό” κομμάτι των πωλήσεων.
Ως γνήσια HD, βέβαια, η LiveWire δεν είναι μια φθηνή μοτοσυκλέτα. Ξεκινά από τις $30.000 στις ΗΠΑ, σχεδόν όσο κοστίζει ένα Tesla Model 3. Οι αντιπρόσωποι ανέφεραν πως το νέο κοινό, παρά το αρχικό ενδιαφέρον, αποθαρρυνόταν από την υψηλή τιμή. Έτσι, οι περισσότερες πωλήσεις αφορούσαν τους “παλιούς” πελάτες της εταιρείας. Επιπλέον, στις ΗΠΑ έχουν εμφανιστεί αρκετά νέα brands ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με high-end μοντέλα. Για παράδειγμα η Zero Motorcycles, η οποία έχει ήδη ένα μεγάλο μερίδιο στην αγορά. Το spin-off της LiveWire θα βοηθήσει την εταιρεία να ανταγωνιστεί τους νέους, αυτούς, “παίκτες”.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!
Δείτε επίσης: