Αρχική Micromobility Μείωση ατυχημάτων με ηλεκτρικά πατίνια για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Ευρώπη

Μείωση ατυχημάτων με ηλεκτρικά πατίνια για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Ευρώπη

hoppy patinia athina (2)

Τα ατυχήματα με εμπλοκή κοινόχρηστων οχημάτων μικροκινητικότητας (ηλεκτρικά πατίνια, ποδήλατα) μειώθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα δεδομένα του οργανισμού Micro-Mobility for Europe. Ο MMfE είναι ένας βιομηχανικός συνασπισμός που αποτελείται από τους παρόχους κοινόχρηστης μικροκινητικότητας Bird, Bolt, TIER-Dott, Lime και Voi.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα από περισσότερες από 312 εκατομμύρια διαδρομές με κοινόχρηστα e-scooters και 79 εκατομμύρια διαδρομές με κοινόχρηστα e-bikes, η MMfE διαπίστωσε ότι ο κίνδυνος τραυματισμού ήταν 7,9% χαμηλότερος το 2024, σε σχέση με το 2023.

Τα ευρήματα του 2024 συνεχίζουν πάνω στην πτωτική τάση, με τον αριθμό των θανατηφόρων ή σοβαρών τραυματισμών με κοινόχρηστα πατίνια να μειώνεται σχεδόν κατά 30% από το 2021.

Ο κίνδυνος τραυματισμού με κοινόχρηστα ηλεκτρικά ποδήλατα συνεχίζει επίσης να μειώνεται. Το 2024, ο αριθμός των θανατηφόρων τραυματισμών ή εκείνων που απαίτησαν ιατρική περίθαλψη μειώθηκε κατά 13,3% ανά εκατομμύριο χιλιόμετρα, σε σχέση με το 2022.

Εξίσου σημαντικό είναι το οτι ο κίνδυνος τραυματισμού με πατίνι είναι 36% χαμηλότερος απότι με ηλεκτρικό ποδήλατο (7,1 τραυματισμοί ανά εκατομμύριο διαδρομές έναντι 11,1 ανά εκατομμύριο διαδρομές, αντίστοιχα).

Ο MMfE αναφέρει διάφορους παράγοντες που συνέβαλαν στη μείωση των τραυματισμών στα e-scooter. Σε αυτούς περιλαμβάνονται τα βελτιωμένα οχήματα με ανώτερα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως οι μεγαλύτεροι τροχοί και οι αναρτήσεις. Επίσης σημειώνει τον αντίκτυπο των εκπαιδευτικών δράσεων στις πόλεις και την αποθάρρυνση των μη ασφαλών συνηθειών οδήγησης, όπως η οδήγηση “δικάβαλο” ή η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.

Για να κατευθύνει τον κλάδο προς τη σωστή κατεύθυνση, το MMfE ζητεί τη μείωση των συνολικών ορίων ταχύτητας για τη βελτίωση της ασφάλειας των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου. Πρόσφατα στοιχεία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπίστωσαν ότι οι θάνατοι αστικών χρηστών του οδικού δικτύου συμβαίνουν κατά συντριπτική πλειοψηφία όταν εμπλέκονται σε συγκρούσεις μηχανοκίνητα οχήματα.

Πηγή: MMfE

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.