Ημερομηνία |
Τίτλος |
09/05/2025 |
Το (δεν) Κινούμαι Ηλεκτρικά και η ελπίδα για το κυκλοφοριακό της Αθήνας |
04/04/2025 |
Η ηλεκτροκίνηση ωριμάζει, η αγορά “τρέχει”! |
11/03/2025 |
Όπου και να ταξιδέψεις, η (κινητικότητα στην) Ελλάδα σε πληγώνει… |
05/02/2025 |
Η ηλεκτροκίνηση στη δίνη του γεωπολιτικού κυκλώνα |
17/12/2024 |
Η ψυχρολουσία των επιδοτήσεων EVs και το “στοίχημα” για το 2025 |
14/11/2024 |
Ποια θα είναι τα «θύματα» των δασμών στα κινέζικα EVs; |
08/10/2024 |
Το νερό (της ηλεκτροκίνησης) μπήκε στο αυλάκι |
12/07/2024 |
Ο… ελέφαντας στο δωμάτιο και οι δασμοί στα κινέζικα EVs |
09/05/2024 |
«Πανικός» με την οδηγία του 40% για τα EVs στα πλοία |
04/04/2024 |
Θα είναι το 2024 η χρονιά του Mobility as a Service; |
08/03/2024 |
Η BYD στην Ελλάδα και η πρώτη μας επαφή με το Xiaomi EV! |
11/02/2024 |
Η «άναρχη» ανάπτυξη του δικτύου φόρτισης και τα Top EVs του 2023! |
04/01/2024 |
«Κοινωνικό» leasing ηλεκτρικών στην Γαλλία και ασφαλιστικές «εναντίον» EVs |
17/12/2023 |
Το Cybertruck, η BYD και το Κινούμαι Ηλεκτρικά… 2.5 |
15/11/2023 |
Η μάχη του δικτύου φόρτισης και Ευρώπη εναντίον Κίνας |
06/10/2023 |
Η “Οδύσσεια” των ηλεκτρικών λεωφορείων και το… crash test που έρχεται για την ηλεκτροκίνηση |
15/09/2023 |
Ευρώπη vs Ελλάδα: Ηλεκτροκίνηση δύο ταχυτήτων |
11/08/2023 |
“Στέρεψε” το Κινούμαι Ηλεκτρικά 2; |
11/07/2023 |
Η αγορά ανακάμπτει, αλλά ποια είναι πλέον η δυναμική της; |
10/06/2023 |
Ο στόχος του 2030 που έγινε… 2035 και το Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ |
04/05/2023 |
Και τώρα… η ώρα της Κίνας, στην ηλεκτροκίνηση! |
05/04/2023 |
Οι ζυμώσεις στην αγορά ηλεκτροκίνησης οδηγούν σε deals και φέρνουν νέους «παίκτες»! |
09/03/2023 |
Τα ζητήματα που πρέπει να λυθούν πριν ασχοληθούμε σοβαρά με την ηλεκτροκίνηση |
09/02/2023 |
Η αυτοκάθαρση της αγοράς EVs ξεκίνησε και θα είναι «βίαιη» |
04/01/2023 |
Η παρακαταθήκη του 2022, το ηλεκτροκίνητο 2023! |
09/12/2022 |
Η EICMA 2022, το ride sharing στην Αθήνα, και τα «σύννεφα» πάνω από τα EVs |
04/11/2022 |
Ποια είναι η «κρίσιμη μάζα» της ηλεκτροκίνησης; |
07/10/2022 |
Στους δρόμους αυξάνεται η κίνηση… αλλά και η ηλεκτροκίνηση (;) |
06/09/2022 |
Το καλοκαίρι φεύγει και μαζί του, μια μεγάλη ευκαιρία… |
05/08/2022 |
Κινούμαστε Ηλεκτρικά… 2, αλλά χωρίς οχήματα! |
07/06/2022 |
Η «συσπείρωση» της ηλεκτροκίνησης και τα επόμενα βήματα |
06/05/2022 |
Πόσους… χωράει ένα ηλεκτρικό microcar; |
08/04/2022 |
Το… οξύμωρο της αγοράς EVs και η Άνοιξη της μικροκινητικότητας! |
10/03/2022 |
Αυξάνονται τα EVs στην Ευρώπη εν μέσω πολέμου και αβεβαιότητας |
10/02/2022 |
«Κινούμαι Ηλεκτρικά II»: Στοχεύει στο μέλλον, αλλά ξεχνά το παρόν… |
13/01/2022 |
Ορόσημο για τα EVs το 2021, η έλλειψη chips «παγώνει» την αγορά |
07/12/2021 |
Πότε θα γίνουμε… Νορβηγία στην ηλεκτροκίνηση; |
09/11/2021 |
Σχεδόν 1 στα 10 νέα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι ηλεκτρικά |
06/10/2021 |
Πως θα επηρεάσει την ηλεκτροκίνηση η εκτόξευση του ενεργειακού κόστους |
07/09/2021 |
Κυριαρχούν τα plug-in hybrids στην Ελλάδα, έρχονται τα αυτόνομα 5G φορτηγά! |
06/08/2021 |
«Αγώνας δρόμου» για τις υποδομές που θα στηρίξουν την ηλεκτροκίνηση |
08/07/2021 |
Στάσιμη η αγορά ηλεκτρικών αυτοκίνητων, «έκρηξη» στα ηλεκτρικά σκούτερ! |
04/06/2021 |
Κινούμαστε ηλεκτρικά… αλλά αυτό δεν αρκεί! |
07/05/2021 |
Το καλοκαίρι αναμένεται… «ηλεκτρικό»! |