Όπως είχε προγραμματιστεί, σήμερα (1/10) έλαβε χώρα το επίσημο launch event της BYD Greece για το νέο Seal U DM-i, στο ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace. Ωστόσο, η παρουσίαση του Seal U DM-i σχεδόν… επισκιάστηκε από τα μοντέλα-“έκπληξη” της εταιρείας που λίγες ώρες πριν είχαν φτάσει στην Ελλάδα και για πρώτη φορά “πάτησαν” σε ελληνικό έδαφος. Το GetElectric.gr παρευρέθηκε στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο Όμιλος Σφακιανάκη, επίσημος διανομέας των επιβατικών μοντέλων της BYD στην Ελλάδα και ιδού τα όσα είδαμε και ακούσαμε.
Η πρώτη μας επαφή στο χώρο της εκδήλωσης ήταν με το… στόλο των Seal U DM-i, σε τρία διαφορετικά χρώματα, τα οποία στη συνέχεια οδήγησαν οι εκπρόσωποι του Τύπου και έτσι είχαμε την ευκαιρία για κάποιες πρώτες εντυπώσεις από το νέο, plug-in υβριδικό της BYD. Λίγα μέτρα πιο πέρα, όμως, τα YangWang U8, U9 αλλά και το FangCheng BAO 5, έκλεβαν την παράσταση. Πρόκειται για brands της “μαμάς” BYD που στην Ευρώπη είναι ελάχιστα έως καθόλου γνωστά αλλά στην Κίνα έχουν ισχυρή παρουσία στην τοπική αγορά και ίσως μέσα στα επόμενα εξάμηνα να τα δούμε και στη Γηραιά Ήπειρο.
Αναμφίβολα τα highlights ήταν το U9 hypercar των 1.300+ ίππων, το οποίο κάνει το 0-100 Km/h σε σχεδόν 2,3″ αλλά και το θηριώδες U8 των 1.200 ίππων (plug-in hybrid) το οποίο μάλιστα πραγματοποίησε μπροστά μας και ένα “tank turn”, δηλαδή μια επιτόπια περιστροφή 360 μοιρών, χάρη στην αντίστροφη κίνηση των 4 ηλεκτροκινητήρων που διαθέτει, έναν σε κάθε τροχό. Αν δεν μπορείτε να το… κάνετε εικόνα, δείτε το βίντεό μας εδώ.
Σε κάθε περίπτωση, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με αφορμή το λανσάρισμα του υβριδικού Seal U DM-i στη χώρα μας, το οποίο πλέον θα βρίσκεται “δίπλα” στο αμιγώς ηλεκτρικά Seal U, διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Κατά το press briefing είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε από τους ανθρώπους της BYD Greece και του Ομίλου Σφακιανάκη αρκετά για την πορεία του brand έως τώρα στην Ελλάδα αλλά και τα σχέδια για το μέλλον. Η BYD διέθεσε 3 εκατομμύρια NEV (New Energy Vehicles) παγκοσμίως το 2023 και στοχεύει ψηλότερα, ενώ επεκτείνει την παραγωγική της δραστηριότητα εκτός Κίνας, σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, Ασίας και Αμερικής, με νέα εργοστάσια μέσα στη διετία 2025-2026 και πλάνα για ακόμα περισσότερα.
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων, η οποία βρίσκεται στο +5,6% YoY μέχρι αυτή τη στιγμή, η BYD έχει ταξινομήσει 446 οχήματα από τον Απρίλιο, οπότε και ξεκίνησε τη διάθεση, μέχρι σήμερα, ενώ ο στόχος για όλο το 2024 ανέρχεται σε 1.000 οχήματα και ένα 13% μεριδίου της αγοράς BEVs.
Επιπλέον, η εταιρεία έχει ήδη χώρους-εκθέσεις σε Μαρούσι και Αιγάλεω (Κηφισό) αλλά αποκάλυψε πως μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει 10 καταστήματα BYD σε όλη την Ελλάδα, με ένα εξ’αυτών να είναι το flagship store της στον Άλιμο.
Εν συνεχεία, μπορέσαμε να εμβαθύνουμε τεχνικά στον “DM” κόσμο των υβριδικών της BYD. Όπου “DM” ίσον “Dual Mode” καθώς στο Seal U DM-i υπάρχει ένας συνδυασμός εξαιρετικά efficient θερμικού κινητήρα (ατμοσφαιρικού ή turbo), ο οποίος φτάνει μέχρι το 43% αποδοτικότητας (ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό για κινητήρες βενζίνης), με τις Blade LFP μπαταρίες της BYD και ηλεκτροκινητήρες αποδοτικότητας έως και 97%. Ανάμεσά τους βρίσκεται το ειδικό σύστημα μετάδοσης “8-in-1”, όπως το αποκαλεί η BYD και όπως διαπιστώσαμε στην πράξη, είναι μάλλον το “κλειδί” για την ομαλή και αποδοτική λειτουργία ενός τέτοιου υβριδικού συστήματος.
Το Seal U DM-i και παρόμοια μοντέλα της εταιρείας λειτουργούν είτε σε pure EV mode, όπως θα περίμενε κανείς, είτε σε υβριδικό (HEV mode), το οποίο χωρίζεται σε δύο υποπεριπτώσεις. Ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το mode (eco, sport κ.λπ.) και το φορτίο (πεντάλ γκαζιού), έχουμε είτε “σειριακή” λειτουργία, είτε “παράλληλη”. Στην πρώτη περίπτωση, ο βενζινοκινητήρας μέσω εναλλάκτη προσφέρει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα ώστε να κινήσει αυτός το όχημα. Στην δεύτερη, βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν ταυτόχρονα, αποδίδοντας τη μέγιστη συνδυαστική ισχύ στους τροχούς. Το παρακάτω slide μας βοήθησε αρκετά να αντιληφθούμε τη λειτουργία και μάλλον θα βοηθήσει κι εσάς.
Η BYD αναφέρει οτι συνδυαστικά, το effiency του υβριδικού συστήματος είναι πάνω από 70% και αυτό διότι το όχημα λειτουργεί σε ποσοστό 81% αμιγώς ηλεκτρικά εντός πόλης, ενώ στον κύκλο WLTP λειτουργεί κατά 54% αμιγώς ηλεκτρικά. Κάπως έτσι, το Seal U DM-i, με 60 lt ρεζερβουάρ και την 18,3 KWh μπαταρία του, σύμφωνα με την εταιρεία, επιτυγχάνει 870-1080 Km αυτονομίας, 70-80 Km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και μέση κατανάλωση καυσίμου 0,9-1,2 lt/100 Km. Θυμίζουμε οτι έρχεται σε δύο εκδόσεις, μια ατμοσφαιρική δικίνητη με 218 συνδυαστικούς ίππους και μια τετρακίνητη, turbo με συνδυαστικά 324 ίππους.
Η Design AWD 1.5T έκδοση ήταν και αυτή που οδηγήσαμε, με πλούσιο εξοπλισμό, στο γκρί χρώμα (που κατα τη γνώμη μας ήταν και το πιο ελκυστικό εκ των τριών που είδαμε στην εκδήλωση). “Γράφοντας” μερικές δεκάδες χιλιόμετρα εκτός και εκτός αστικού ιστού, εστιάσαμε κυρίως στην άνεση, την οδική συμπεριφορά του αλλά και τον τρόπο λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.
Ξεκινώντας από το τελευταίο, η μετάβαση από “EV” σε “HEV” λειτουργία δεν γίνεται αντιληπτή, παρά μόνο αν πατηθεί τέρμα το γκάζι για λίγα δευτερόλεπτα, οπότε οι δύο κινητήριες δυνάμεις του οχήματος θα λειτουργήσουν ταυτόχρονα και “παράλληλα”. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις νιώθετε σαν να οδηγείτε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ενώ με ήπια οδήγηση και μέση ταχύτητα 75 Km/h, στο EV mode, είδαμε μια κατανάλωση περί τις 23 KWh/100 Km, με κλιματισμό ενεργό και δύο άτομα στο αυτοκίνητο.
Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, για ένα D-SUV με χαρακτήρα “comfort” μείναμε αρκετά ικανοποιημένοι από το σασί, την ανάρτηση, τα e-Primacy ελαστικά της Michelin αλλά και τον βαθμό που τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν (ή δεν επεμβαίνουν) υπό συνθήκες πίεσης. Το Seal U DM-i είναι προφανώς άνετο στις κακοτεχνίες του δρόμου και παρ’ότι δεν θα περιμέναμε να εμπνέει τον οδηγό να κινηθεί σβέλτα, το κάνει αδιαμαρτύρητα και με πολύ “γλυκό”, προοδευτικό τρόπο που σε παρασύρει στη ροή του. Ταυτόχρονα μπορεί να έχει και “eco” χαρακτήρα όταν κινείσαι ήπια, αν και τα κιλά… δεν κρύβονται, αυτό είναι γνωστό. Τέλος, ο εξοπλισμός από πλευράς ανέσεων επιβατών, βοηθημάτων ασφαλείας, υλικών κατασκευής, χώρου αποσκευών αλλά και εργονομίας και σχεδίασης, μας ικανοποίησε πλήρως, καθώς δεν είναι δεδομένος σε αυτό το price range (40-45.000 ευρώ). Μόνη, ίσως, “παραφωνία”, τα 18KW μέγιστης ισχύος φόρτισης σε DC φορτιστή, που θα μπορούσαν να είναι περισσότερα.
Αυτές ήταν μερικές πρώτες εντυπώσεις από το BYD Seal U DM-i, το οποίο θα δείτε και στο booth της BYD στην επικείμενη έκθεση Auto Athina (5-13 Οκτωβρίου), όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, μεταξύ των οποίων το BYD Dolphin (που σύντομα θα έχουμε στα χέρια μας για δοκιμή) αλλά και τα YangWang U8, U9 και BAO 5 που προαναφέραμε.
Ρεπορτάζ και φωτογραφίες: Δημήτρης Σκιάννης
Ακολουθεί και το πλήρες Δελτίο Τύπου:
Η BYD, ο κορυφαίος κατασκευαστής Ηλεκτρικών και Plug-in Hybrid Οχημάτων στον κόσμο, λανσάρει το SEAL U DM-i. Πρόκειται για το πρώτο Plug-in Hybrid (PHEV) όχημα της εταιρείας που διαθέτει την τεχνολογία Super DM (Dual Mode) της BYD στην Ευρώπη. Το SEAL U DM-i παρέχει μια αποτελεσματική, πρακτική, προσιτή και οικολογική λύση για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αλλά και για ξέγνοιαστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Το οικογενειακό SUV της κατηγορίας D είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, και απευθύνεται στους πελάτες που αναζητούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.
Το BYD SEAL U DM-i συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης: είναι γρήγορο, ισχυρό και αποδοτικό. Αυτό το τρίπτυχο επιτυγχάνεται με την τεχνολογία Super DM της BYD, ως μια εξέλιξη που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στην τεχνολογία PHEV. Αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την BYD προσφέροντας πληθώρα πλεονεκτημάτων, όπως ενεργειακή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, πολύ καλές επιδόσεις και άνεση.
Για το SEAL U DM-i, το “i” συμβολίζει την ευφυΐα, ενσαρκώνοντας τις αρχές της έξυπνης και ενεργειακά αποδοτικής οδήγησης.
Η τεχνολογία Super DM της BYD δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με μικρή εξάρτηση από το καύσιμο, γεγονός που την καθιστά πιο φιλική προς το περιβάλλον, με μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και ο οδηγός επιλέξει τη λειτουργία EV, το όχημα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ όταν η κατάσταση φόρτισης (SOC) είναι χαμηλή, το BYD SEAL U DM-i μετατρέπεται σε υβριδικό, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, εξαλείφοντας τις όποιες ανησυχίες σχετικά με την ηλεκτρική αυτονομία. Προσφέροντας μια ήσυχη και άνετη οδήγηση, συναρπαστική απόδοση υψηλής ισχύος και απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επαναπροσδιορίζει την οδηγική εμπειρία.
Ένα ενεργειακά αποδοτικό όχημα, δύο εκδόσεις
Το SEAL U DM-i διατίθεται σε δύο εκδόσεις (Design & Boost) οι οποίες απευθύνονται στους οδηγούς που επιθυμούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.
Το SEAL U DM-i στην έκδοση Design διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ισχύος (150 kW – 204 PS για τον εμπρός και 120 kW – 164 PS για τον πίσω κινητήρα) και μια “Blade Battery” με χωρητικότητα 18,3 kWh, η οποία υποστηρίζεται από τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την ίδια τη BYD. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 96 kW (131 PS) και συνεργάζεται με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 238 kW (324 PS) και η συνολική μέγιστη ροπή 550 Nm. Το BYD SEAL U DM-i Design είναι τετρακίνητο.
Η έκδοση Boost είναι προσθιοκίνητη και προσφέρεται με έναν υβριδικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 72 kW (98 PS) και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος 145 kW (198 PS). Η έκδοση Boost διαθέτει την ίδια Blade Battery της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh, όπως και η έκδοση Design. Η συνολική ισχύς του συστήματος για την έκδοση Boost είναι 160 kW (218 PS). Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm.
Το BYD SEAL U DM-i διαθέτει δύο προφίλ οδήγησης για όλες τις εκδόσεις: EV και HEV. Στο πρώτο προφίλ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία «EV only mode» για ομαλές καθημερινές μετακινήσεις ή οδήγηση στην πόλη. Στο δεύτερο προφίλ το όχημα θα χρησιμοποιεί ως επί το πλείστων την ισχύ που παρέχει η μπαταρία. Ο βενζινοκινητήρας παρέχει πρόσθετη ισχύ στους τροχούς μόνο κατά την επιτάχυνση υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τη μπαταρία.
Το SEAL U DM-i εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ των διαφορετικών λειτουργιών, δίνοντας την αίσθηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου χάρη στις μοναδικές τεχνολογίες του. Επιπλέον, οι οδηγοί δεν θα ανησυχούν για την αυτονομία ή για τους τρόπους φόρτισης. O κινητήρας φορτίζει τη μπαταρία (μεταξύ 25% και 70%, το εύρος μπορεί να ρυθμιστεί), ώστε η ηλεκτρική λειτουργία να είναι πάντα διαθέσιμη, ενώ η μπαταρία φορτίζεται και με την τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης.
Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Η υβριδική δομή της τεχνολογίας BYD DM-i, η οποία βασίζεται στην ηλεκτρική ενέργεια, δίνει προτεραιότητα στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στην αθόρυβη και απρόσκοπτη εμπειρία οδήγησης, καθώς και στην υψηλή απόδοση. Το όχημα μπορεί να επιτύχει κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 λτ./100 χλμ. στην έκδοση Boost και 1,2 λτ./100 χλμ. στην Design (συνδυασμένες τιμές βάσει WLTP). Η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για την έκδοση Boost είναι 21 kWh/100 χλμ. και για την Design 23,5 kWh/100 χλμ.. Οι αντίστοιχες τιμές κατά την οδήγηση στην πόλη είναι 14,5 kWh/100 χλμ. για την έκδοση Boost και 16,1 kWh/100 χλμ. για την Design.
Επίσης, το BYD SEAL U DM-i προσφέρει ανέμελες μετακινήσεις. Η τετρακίνητη έκδοση Design έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων (WLTP), εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 870 χιλιομέτρων (WLTP). Η προσθιοκίνητη έκδοση Boost προσφέρει 80 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης, εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 1.080 χιλιομέτρων (WLTP).
Το BYD SEAL U DM-i συνδυάζει την ισχύ με την αποδοτικότητα σε κάθε μετακίνηση. Με συνολική ισχύ συστήματος έως 238 kW (324 PS), υπόσχεται μια δυναμική εμπειρία οδήγησης με υψηλή απόδοση ισχύος, γρήγορες επιταχύνσεις και άμεση απόκριση. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το BYD SEAL U DM-i ορίζει τα πρότυπα. Με την εκπληκτικό χρόνο των μόλις 5,9 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, το SEAL U DM-i Design είναι πολύ πιο γρήγορο από παρόμοια οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η τεχνολογία Blade Battery της BYD
Όπως όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα BYD που προσφέρονται στην Ευρώπη, το BYD SEAL U DM-i είναι στάνταρ εξοπλισμένο με τη μοναδική, και απαλλαγμένη από κοβάλτιο, τεχνολογία Blade Battery της BYD, η οποία αναπτύχθηκε από την εταιρεία με πρωταρχικό στόχο τη βελτιστοποίηση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας, της μακροζωίας, της απόδοσης και της αξιοποίησης του χώρου. Η μπαταρία αποτελείται από πολλές λεπτές επιμήκεις κυψέλες, οι οποίες στην πραγματικότητα μοιάζουν με λεπίδες.
Επιπλέον, χρησιμοποιεί φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ως υλικό καθόδου με στόχο την αύξηση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας και της θερμικής σταθερότητας. Το εξαιρετικό επίπεδο ασφάλειας της μπαταρίας τύπου “Blade Battery” αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπερβαίνει τις απαιτήσεις της διαδικασίας δοκιμών “Nail Penetration Test”, όπως αποκαλούνται. Πρόκειται για τους πιο αυστηρούς τρόπους δοκιμής της θερμικής διαφυγής της μπαταρίας, οι οποίοι προσομοιώνουν τις συνέπειες ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Όλες οι εκδόσεις του BYD SEAL U DM-i προσφέρουν τριφασική φόρτιση ΑC στα 11 kW και DC στα 18 kW. Ο χρόνος φόρτισης DC (30-80%) είναι μόλις 35 λεπτά.
Σχεδιαστική φιλοσοφία Ocean Aesthetics
Το BYD SEAL U DM-i -όπως και το αμιγώς ηλεκτρικό μέλος της οικογένειας SEAL- χαρακτηρίζεται από το ελκυστικό σε σχήμα Χ εμπρός μέρος, το οποίο τονίζεται από τον στρογγυλεμένο και κυρτό σχεδιασμό. Οι προβολείς σε σχήμα U ταιριάζουν άψογα στο καπό, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή και ξεχωριστή ταυτότητα αποκλειστικά για τη Σειρά Ocean, ενώ οι διπλοί λαμπτήρες ενισχύουν περαιτέρω την υψηλής τεχνολογίας εμφάνισή του.
Οι ισορροπημένες αναλογίες συνεχίζονται στο πλάι, όπου η ισχυρή άνω γραμμή εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι τα πίσω φώτα. Η πλαϊνή όψη κοσμείται από ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με επιμελώς γυαλισμένες μαύρες ακτίνες και γυαλιστερό φινίρισμα. Η σχεδίαση του πίσω μέρους, που ενισχύει την αίσθηση πλάτους, συμπληρώνει την κυρτή αισθητική προσέγγιση του εμπρός μέρους, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας αρμονικής σιλουέτας με σωστά ζυγισμένες αναλογίες. Ο πίσω προφυλακτήρας τονίζεται από μαύρες και ασημί λεπτομέρειες, ενώ η σχεδίαση του διαφανούς πίσω φωτιστικού LED αντλεί έμπνευση από τις σταγόνες νερού, παραπέμποντας στη σχεδιαστική ταυτότητα “Ocean Aesthetics” της εταιρείας.
Premium εμπειρία εσωτερικού
Το εσωτερικό το BYD SEAL U DM-i αποπνέει μια premium αίσθηση με ένα καλαίσθητο μείγμα μοντέρνου και κομψού σχεδιασμού, απαλές στην αφή επιφάνειες, φινίρισμα υψηλής ποιότητας και πολύχρωμο ατμοσφαιρικό φωτισμό. Τα καθίσματα, καθώς και τμήματα του ταμπλό, των πάνελ των θυρών και της κεντρικής κονσόλας έχουν επένδυση από οικολογικό “vegan” δέρμα με διπλή ραφή που δημιουργεί αντίθεση.
Το “Legacy Gearshift Panel”, που περιλαμβάνει έναν εξαιρετικά κομψό, κρυστάλλινο επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων, είναι εμπνευσμένο από τον ωκεανό. Βασικά χαρακτηριστικά όπως η άνεση, η ευκολία και η ευεξία στο εσωτερικό του SEAL U DM-i αντανακλώνται επίσης στα μεγάλα εμπρός καθίσματα, τα οποία διαθέτουν στάνταρ ηλεκτρική ρύθμιση πολλαπλών κατευθύνσεων, θέρμανση και αερισμό. Οι δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες καταδεικνύουν το DNA υψηλής τεχνολογίας της μάρκας. Αμφότερες συμβάλλουν στην εργονομία και την άνεση, διαθέτουν ευκρινείς ενδείξεις και διαισθητική λειτουργία αφής. Παράλληλα, η πανοραμική ηλεκτρική, συρόμενη, ηλιοροφή καθιστά την καμπίνα φωτεινή και ευάερη, ενώ το φίλτρο σωματιδίων PM2.5 καμπίνας – συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος καθαρισμού του αέρα στην κορυφαία έκδοση.
Διαστάσεις & πρακτικότητα
Το BYD SEAL U DM-i διαθέτει όλα όσα χρειάζεται για να διαπρέψει ως ένα άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο που προσφέρει εξαιρετική πρακτικότητα. Το πενταθέσιο SUV της κατηγορίας D έχει μήκος 4.775 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ. και ύψος 1.670 χλστ. Λόγω του μεταξονίου των 2.765 χλστ. και της επίπεδης σχεδίασης του δαπέδου, υπάρχει πλούσιος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών. Συγχρόνως το SEAL U DM-i προσφέρει μια ιδιαίτερα αθόρυβη εμπειρία στην καμπίνα με άριστα επίπεδα NVH (Noise, Vibration, Harness). Χάρη στον οικογενειακό του προσανατολισμό, έχει δοθεί στο SUV μεγάλη προσοχή στη βελτίωση της πρακτικότητας. Το πίσω κάθισμα, το οποίο μπορεί να αναδιπλωθεί σε αναλογία 60/40, διευκολύνει στην αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από τα 425 στα 1.440 λίτρα.
Η λειτουργικότητα υποστηρίζεται περαιτέρω από χρηστικούς αποθηκευτικούς χώρους, δύο πρακτικές ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, τέσσερις θύρες USB και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για δύο smartphone ταυτόχρονα. Κάτι ιδιαίτερα λειτουργικό και χρήσιμο σε περιοχές όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη πρίζα είναι η δυνατότητα της μπαταρίας του BYD SEAL U DM-i να υποστηρίζει φόρτιση V2L (Vehicle-to-Load), επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιηθεί ως φορητό τροφοδοτικό ρεύματος για τη λειτουργία ηλεκτρικών συσκευών.
Intelligent Cockpit System & BYD app
Με πληθώρα εξοπλιστικών στοιχείων και έξυπνων τεχνολογιών στο βασικό εξοπλισμό, το BYD SEAL U DM-i προσφέρει μία άριστη σχέση αξίας/τιμής στην κατηγορία του. Το SEAL U DM-i προσφέρει έξυπνη συνδεσιμότητα, ενημέρωση και ψυχαγωγία, ακόμα και από απόσταση μέσω της εφαρμογής BYD για smartphone. Το Intelligent Cockpit System της BYD λειτουργεί μέσω της χαρακτηριστικής στα μοντέλα της BYD περιστρεφόμενης οθόνης 15,6” – με την οποία μπορείτε να επιλέξετε αν θέλετε οριζόντιο ή κατακόρυφο προσανατολισμό – ενώ ποικίλες πληροφορίες χρήσιμες για τον οδηγό προβάλλονται στον LCD πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών.
Παρέχοντας μια εξαιρετική και εξατομικευμένη συνδεδεμένη εμπειρία, το Intelligent Cockpit System προσφέρει επίσης σύνδεση 4G, ενσωματωμένο Spotify και πλοήγηση HERE, ενσωμάτωση smartphone μέσω Android Auto ή Apple CarPlay και έξυπνο φωνητικό έλεγχο που μπορεί να ενεργοποιηθεί με τη φωνητική εντολή “Hi BYD”. Το σύστημα χρησιμοποιεί ενημερώσεις Over-The-Air (OTA) για να παραμένει πλήρως επικαιροποιημένο.
Όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, το BYD SEAL U DM-i προχωρά ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας απομακρυσμένο έλεγχο πολλαπλών λειτουργιών του οχήματος μέσω της εφαρμογής BYD για smartphone ή άλλη κινητή συσκευή. Για παράδειγμα, μπορείτε να κλειδώνετε και να ξεκλειδώνετε τις πόρτες, να κλείνετε τα ανοιχτά παράθυρα και να χειρίζεστε τον κλιματισμό, τη θέρμανση/τον αερισμό των καθισμάτων, τα φλας και την κόρνα. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τον χρόνο που απομένει για την ολοκλήρωση της φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία. Με το smartphone σας, μπορείτε ακόμη και να ξεκλειδώσετε και να εκκινήσετε το αυτοκίνητο με τη λειτουργία κλειδιού μέσω της τεχνολογίας NFC.
Προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας
Ως είθισται, η BYD θέτει υψηλά πρότυπα στους τομείς της παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Συνεπώς, το BYD SEAL U DM-i έχει εξελιχθεί ώστε να είναι ένα από τα ασφαλέστερα ηλεκτροκίνητα οικογενειακά SUV της κατηγορίας του. Εκτός από την εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και ενός εξαιρετικά ισχυρού πάνελ με κυψελοειδή δομή για την προστασία της μπαταρίας, το BYD SEAL U DM-i προσφέρει επίσης ένα σταθερό από πλευράς δυναμικής πλαίσιο σε συνδυασμό με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά χάρη στην εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Για να παρακολουθεί την κυκλοφορία, να προειδοποιεί τον οδηγό ή ακόμη και να επεμβαίνει για να αποτρέψει ένα τροχαίο ατύχημα, το BYD SEAL U DM-i είναι στάνταρ εξοπλισμένο με μια εκτεταμένη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) που χρησιμοποιούν πέντε ραντάρ και μια κεντρική κάμερα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Προειδοποίηση Εμπρόσθιας Σύγκρουσης, Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, Προσαρμοζόμενο Cruise Control, Προειδοποίηση Οπίσθιας Σύγκρουσης, Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας, Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας, Έξυπνος Έλεγχος Ορίων Ταχύτητας, Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου και πολλά άλλα. Η έκδοση Design διαθέτει επίσης Head Up Display.
Κατά τη νυχτερινή οδήγηση, μπορείτε να βασιστείτε στην τεχνολογία φωτισμού full-LED για καλύτερη ορατότητα, συμπεριλαμβανομένης της υποβοήθησης μεγάλης σκάλας φώτων και των προσαρμοζόμενων προβολέων που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Για να βοηθήσει τον οδηγό να εκτελεί ελιγμούς με ασφάλεια, ένα σύστημα από κάμερες παρέχει περιφερειακή ορατότητα 360 μοιρών στην κεντρική οθόνη, ακόμη και από πάνω και γύρω από το αυτοκίνητο με τη βοήθεια ενός animated car. Συνδυάζοντας έξυπνα τις εικόνες από πολλαπλές ευρυγώνιες κάμερες, φαίνεται σαν να παρακολουθείτε από μικρή απόσταση τους ελιγμούς, που οι ίδιοι πραγματοποιείτε με το αυτοκίνητο.
Το SEAL U DM-i έχει αξιολογηθεί με την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών στις δοκιμές πρόσκρουσης, που διενεργεί ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP.
BYD SEAL U DM-i – διαθέσιμο άμεσα σε δύο εκδόσεις, από 38.900 ευρώ
Οι παραδόσεις των νέων BYD SEAL U DM-i Boost και Design ξεκινούν άμεσα στη χώρα μας. Το SEAL U DM-i είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα, τα Delan Black, Time Grey, Snow White, Tian Qing (μπλε) και Boundless Cloud, ενώ για το εσωτερικό υπάρχουν δύο διαμορφώσεις (αποχρώσεις στις επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών σε μαύρο ή μαύρο/καφέ). Να σημειώσουμε ότι και οι δύο εκδόσεις έχουν τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 €, με σαφές όφελος για τον εταιρικό χρήστη.
Έκδοση | Χωρητικότητα κινητήρα | Χωρητικότητα μπαταρίας | Συνδυαστική ισχύς | Λιανική Τιμή προ Φόρων | Λιανική Τιμή |
Boost | 1,5 λίτρα | 18,3 kWh | 218 PS | 29.591,62 € | 38.900 € |
Design 4WD | 1,5T λίτρα | 18,3 kWh | 324 PS | 35.357,29 € | 46.500 € |
Στον στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων, πέρα από το πλήρες πακέτο βοηθημάτων οδήγησης, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, περιλαμβάνονται:
- Ζάντες αλουμινίου 19”
- LED φώτα με αυτόματη ενεργοποίηση
- Επενδύσεις καθισμάτων από Vegan δέρμα
- Πίνακας οργάνων 12.3″ TFT full LCD
- Οθόνη αφής infotainment 15.6″ ηλεκτρικά περιστρεφόμενη
- Ασύρματη φόρτιση Smartphone 2 x 15W
- Πανοραμική κάμερα 360°
- Πανοραμική ηλιοροφή ηλ. ανοιγόμενη και με ηλ. σκιάδιο
- Ηλεκτρική λειτουργία θύρας χώρου αποσκευών
- Head-up Display
- Διζωνικός κλιματισμός
- Ψηφιακός βοηθός με φωνητική αναγνώριση – “Hi, BYD”
- Μεταλλική βαφή αμαξώματος
Το BYD SEAL U DM-i προσφέρεται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ. εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τουλάχιστον το 70% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.bydauto.gr.