Σε εκδήλωση που πραγματοποίησε η KIA στη Σεούλ της Νότιας Κορέας με κεντρικό θέμα συζήτησης την ηλεκτροκίνηση και το μέλλον, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε μερικά πρωτότυπα αλλά και μοντέλα παραγωγής. Ανάμεσα σε αυτά και το νέο KIA EV5 – ένα compact SUV, αμιγώς ηλεκτρικό φυσικά.

Το EV5 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP της εταιρείας και υιοθετεί την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το EV9. Προς το παρόν, η Kia σχεδιάζει να διαθέσει τρεις εκδόσεις για την Κίνα και τέσσερις εκδόσεις για τη Νότια Κορέα. Οι τρεις διαμορφώσεις που προορίζονται για την κινεζική αγορά είναι η βασική, η long range και η AWD. Η βασική έκδοση θα είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 64 kWh και κινητήρα 160 kW και σύμφωνα με τα πρότυπα CLTC, το όχημα μπορεί να διανύσει έως και 530 Km με μία μόνο φόρτιση.

Η διαμόρφωση με την μεγάλη μπαταρία των 88 KWh υπόσχεται αυτονομία έως 720 Km με τον ίδιο κινητήρα, ενώ η παραλλαγή AWD διαθέτει την ίδια μπαταρία με τη Long Range αλλά προφανώς δύο ηλεκτροκινητήρες για συνολική ισχύ 230 KW (160 KW μπροστά και 70 KW πίσω). Η αυτονομία της θα αγγίζει τα 650 Km. Η Kia αναφέρει δυνατότητα ταχείας φόρτισης μόνο για την έκδοση AWD, με το 30-80% να έρχεται σε 27 λεπτά.

Ελαφρώς διαφέρουν οι εκδόσεις που προορίζονται για τη Ν.Κορέα, όσον αφορά τις μπαταρίες και την ισχύ. Οι Κορεάτες πελάτες θα μπορούν να αποκτήσουν επίσης ένα μοντέλο GT-Line, στα πρότυπα του EV9 GT-Line, με βελτιωμένη απόδοση και άλλα, αποκλειστικά χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά το εσωτερικό, το KIA EV5 αντλεί έμπνευση από το EV9 και περιλαμβάνει ακόμη και τις ίδιες επιλογές φωτισμού περιβάλλοντος και συνδεδεμένο πιλοτήριο πλοήγησης αυτοκινήτου (ccNC) που αποτελείται από μια πανοραμική οθόνη (συνδυασμός dash 12,3″ + οθόνη infotainment 12,3″), μαζί με πάνελ 5″ για τον χειρισμό του κλιματισμού. Η Kia είναι ιδιαίτερα περήφανη που μειώνει τα πλήκτρα στο ελάχιστο, επομένως βασικά πράγματα όπως το AC ελέγχονται μέσω αφής στην οθόνη. Ωστόσο, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι αυτό θα αρέσει στους περισσότερους χρήστες, καθώς τα φυσικά κουμπιά και οι διακόπτες εξακολουθούν να είναι η πιο βολική προσέγγιση.

Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, το EV5 μπορεί να διαμορφωθεί με τα Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού (ADAS) της εταιρείας που συνοδεύεται από νέες ζώνες ασφαλείας και μια σειρά από 7 αερόσακους. Το Highway Driving Assist 2 (HDA2) είναι επίσης “εκεί”. Το EV5 μπορεί επίσης να αποκτηθεί με σύστημα Remote Smart Parking Assist 2 (RSPA 2) που επιτρέπει στο όχημα να παρκάρει μόνο του με το πάτημα ενός κουμπιού. Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να βγει μόνο του από έναν στενό χώρο στάθμευσης.

Στην καμπίνα, η εμπρός σειρά καθισμάτων μπορεί να διαμορφωθεί με κάθισμα “παγκάκι”, αλλά αυτό είναι διαθέσιμο μόνο για την κινεζική αγορά. Το πίσω μέρος των καθισμάτων είναι αναδιπλούμενο και μπορεί να μετατρέψει τα 2/3 του οχήματος σε… υπνοδωμάτιο, ιδανικό για κάμπινγκ.

Το EV5 θα παράγεται στη Νότια Κορέα και την Κίνα, αλλά η εταιρεία δεν αποκάλυψε ημερομηνία κυκλοφορίας ή το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Επίσημο το KIA EV9 με αυτονομία έως 540 Km

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.