Ο ΣΕΑΑ δημοσίευσε τις ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων για το μήνα Απρίλιο του 2021 και, φυσικά, αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι οι αριθμοί που αφορούν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.
Συνολικά διατέθηκαν 531 EVs τον Απρίλιο, φέρνοντας το σύνολο του 2021 στα 1.828 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, οι ταξινομήσεις ήταν μειωμένες τόσο σε απόλυτο αριθμό, όσο και σε μερίδιο επί του συνόλου (5,21%), σε σχέση με το Μάρτιο (548 οχήματα και 6,43% αντίστοιχα). Ο λόγος είναι κυρίως οι διογκωμένες ταξινομήσεις της Tesla τον περασμένο μήνα, οι οποίες επέστρεψαν σε “κανονικά” επίπεδα τον Απρίλιο.
Ακόμα και έτσι, όμως, η εταιρεία κατάφερε να βρεθεί μέσα στην πρώτη 5άδα των πωλήσεων με τα 26 Model 3 που διέθεσε. Στην 1η θέση βρίσκουμε το Mercedes GLA-series PHEV (52), στη 2η θέση βρίσκουμε το Volvo XC40 PHEV (45), στην 3η θέση και πάλι μοντέλο της MB (GLC-series PHEV) με 30 ταξινομήσεις, στην 4η το Model 3 και την 5η θέση “μοιράζονται” τα BMW 3-series PHEV και Peugeot 3008 PHEV, με 24 ταξινομήσεις έκαστο. Το τελευταίο μοντέλο που ξεπέρασε τις 20 ταξινομήσεις ήταν το BMW X1-series PHEV.
Εξαιρώντας το Model 3, λοιπόν, βλέπουμε μια απόλυτη κυριαρχία των plug-in υβριδικών μοντέλων στην αγορά. Αν δούμε ξεχωριστά την κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών, μετά το Model 3 έρχεται το VW ID.3 με 19 ταξινομήσεις, ακολουθούμενο από το VW ID.4 που μπήκε δυναμικά στην αγορά με 17 ταξινομήσεις, όσες έχει και το Peugeot e-208. Από εκεί και πίσω, το “χάος”…
Οι ταξινομήσεις του Απριλίου έριξαν, ελαφρώς, το μερίδιο EVs για όλο το 2021 μέχρι σήμερα, από το 5,53% στο 5,43%. Ωστόσο, η ανοδική τάση των ηλεκτρικών είναι σαφής και θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες. Το ερώτημα είναι “πόσο γρήγορα”;
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ΣΕΑΑ