Δεν είναι σπάνιο να βλέπουμε στελέχη εταιρειών να αφήνουν την καριέρα τους για να ιδρύσουν τις δικές τους εταιρείες, ώστε να κατασκευάσουν αυτοκίνητα όπως οι ίδιοι τα οραματίζονται. Κάπως έτσι, μια νέα “ειδική” μάρκα EVs, η Longbow, έχει εμφανιστεί στο προσκήνιο και αυτοχαρακτηρίζεται ως «ο πρώτος Βρετανός κατασκευαστής ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων. Η εταιρεία παρουσίασε τα δύο πρώτα της μοντέλα, εμπνευσμένα από θρυλικά σπορ αυτοκίνητα της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και σχεδιασμένα με γνώμονα τις επιδόσεις και τη συνολική εμπειρία του οδηγού. Η περιορισμένη παραγωγή αυτών των δύο, πανάλαφρως EVs αναμένεται να ξεκινήσει σχετικά γρήγορα, θα είναι χειροποίητα (μη αυτοματοποιημένη κατασκευή) και θα ξεκινούν από τιμές που δεν απευθύνονται στο ευρύ κοινό.
Η Longbow ιδρύθηκε μόλις το 2023 από τους Daniel Davey, Jenny Keisu και Mark Tapscott – τρεις βετεράνους του κλάδου με ένα συνδυασμένο βιογραφικό που δεν μπορεί να αγνοηθεί. Οι Davey και Tapscott εργάστηκαν στην Tesla κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του αρχικού Roadster, ενώ ακολούθησαν ανώτερες θέσεις τόσο στη Lucid Motors όσο και στη BYD. Η Keisu φέρνει εμπειρία και ηγεσία από τον τομέα της ηλεκτροκίνητης ναυτιλίας, καθώς ήταν προηγουμένως διευθύνουσα σύμβουλος της X Shore – μιας εταιρείας ανάπτυξης ηλεκτρικών σκαφών. Από την ίδρυση της Longbow έχουν επεκτείνει την ομάδα τους συμπεριλαμβάνοντας μηχανικούς με προϋπηρεσία στον οδικό και μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως και πρώην εργαζόμενους της Aston Martin, της Formula E, της Lotus και της Tesla.
Η Longbow θέλει να προσφέρει BEV παγκόσμιας κλάσης που να είναι «πνευματικοί διάδοχοι» ελαφρών σπορ μοντέλων όπως η Lotus Elise και η Jaguar E-Type, επαναπροσδιορισμένα για τον σύγχρονο κόσμο. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας αυτής είναι μια σειρά από κομψά οχήματα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο ως Featherweight Electric Vehicles (FEV).
Τα δύο πρώτα EVs της Longbow αναμένεται να φτάσουν το 2026 με τιμή κάτω από τις €95.000. Σύμφωνα με δελτίο τύπου της Longbow, τα δύο πρώτα EVs της θα είναι ένα Speedster cabrio και ένα Roadster. Ως FEVs, και τα δύο μοντέλα θα ζυγίζουν κάτω από 995 kg, με βάση το motto της εταιρείας, «Celeritas Levitas», ή «η ταχύτητα της ελαφρότητας».
Το Speedster και το Roadster βασίζονται σε ένα πλαίσιο από αλουμίνιο, σχεδιασμένο για μέγιστη ακαμψία, με όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος. Το πλαίσιο θα δέχεται ελαφρούς και compact κινητήρες και μπαταρίες.
Το “ανοιχτό” Speedster ζυγίζει 895 Kg και μπορεί να κάνει το 0-100 km/h σε 3,6″. Η αυτονομία του κατά WLTP είναι 442 Km. Το Roadster EV με κλειστό κόκπιτ θα ακολουθήσει το Speedster, ζυγίζοντας 995 Kg, ενώ θα επιτυγχάνει τον ίδιο χρόνο για το 0-100 Km/h, με αυτονομία κατά WLTP στα 450 Km.
Αμφότερα τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο και αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2026. Η τιμή του Speedster θα ξεκινά από τις ₤84.995 και θα κατασκευαστούν μόνο 150 οχήματα. Αυτό το πρόγραμμα κατασκευής θα περιλαμβάνει 10 μοντέλα Luminary First Edition και 25 μοντέλα Autograph Edition.
Η τιμή εκκίνησης του Roadster είναι ₤64.995. Θα περιλαμβάνει 50 μοντέλα Luminary 1st Edition ή 100 Autograph Editions. Οι κρατήσεις και για τα δύο Longbow EVs έχουν ήδη ανοίξει. Πιστεύετε οτι θα πετύχει αυτή η προσπάθεια;
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Electrek