Η Nissan βρίσκεται σε “κατάσταση έκτακτης ανάγκης”. Η αυτοκινητοβιομηχανία περικόπτει 9.000 θέσεις εργασίας, μειώνει την παραγωγική της ικανότητα και πωλεί το μερίδιό που κατέχει στη Mitsubishi Motors. Ο διευθύνων σύμβουλος μειώνει επίσης τον δικό του μισθό κατά το ήμισυ.

Ο διευθύνων σύμβουλος Makoto Uchida – ο οποίος ανέλαβε τη θέση εν μέσω της επικής καταστροφής επί Carlos Ghosn – παρουσίασε σήμερα ένα «σαρωτικό» σχέδιο μεταρρυθμίσεων, αφού ανακοίνωσε ότι η εταιρεία έπεσε σε καθαρές ζημιές το τελευταίο τρίμηνο, αναφέρει το Reuters.

Ο Uchida «υποβάθμισε επίσης τις προοπτικές πωλήσεων και λειτουργικών κερδών για το σύνολο του έτους και ανακάλεσε προηγούμενους στόχους τζίρων», αναφέρει το δημοσίευμα, προσθέτοντας ότι δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνει ακριβείς προβλέψεις.

Το πακέτο μεταρρυθμίσεων θα περιλαμβάνει ανακατατάξεις σε ορισμένα στελέχη, όπως η προαγωγή του προέδρου της Nissan Guillaume Cartier, ο οποίος επιβλέπει την Ευρώπη, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή, την Ινδία και την Ωκεανία, ως ο νεοδημιουργηθείς επικεφαλής απόδοσης.

Επίσης, ο Uchida δήλωσε ότι θα δεχτεί μείωση μισθού κατά 50% από αυτόν τον μήνα για να βοηθήσει. Ο παγκόσμιος αριθμός των 133.580 υπαλλήλων της Nissan θα υποστεί μαζική μείωση κατά 9.000 ανθρώπους.

Η νέα μεταρρύθμιση φαίνεται ότι θα εξοικονομήσει στην εταιρεία 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Το ερώτημα είναι πώς να το κάνουμε γρήγορα και να προσαρμοστούμε στην πραγματικότητα», δήλωσε ο Uchida σε συνέντευξη Τύπου. «Δεν μπορούμε να αρνηθούμε το γεγονός ότι το σχέδιο πωλήσεών μας ήταν υπερβολικά εκτεταμένο, δεδομένων των ραγδαίων αλλαγών στις αγορές».

Ο Uchida επιδιώκει να μειώσει την παγκόσμια παραγωγική ικανότητα της Nissan κατά 20%, ώστε να φτάσει τα 5 εκατομμύρια μονάδες. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει 30 νέα ή αναβαθμισμένα προϊόντα στη γκάμα της και ενώ δεν σκοπεύει να τα ακυρώσει, πιθανότατα θα μεταθέσει τις ημερομηνίες λανσαρίσματος ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.

Η Nissan πωλεί επίσης σχεδόν το ένα τρίτο του 34% του μεριδίου της στη Mitsubishi, απελευθερώνοντας επιπλέον 482,7 εκατομμύρια δολάρια. Πίσω στις ημέρες του Ghosn, η Nissan πήρε το 34% του ελέγχου της Mitsubishi, αλλά ακόμη και μετά την πώληση, η Nissan δήλωσε ότι θα πρέπει να παραμείνει ο μεγαλύτερος μέτοχος της Mitsubishi. Η συμμαχία της με τη Renault έχει δεσμεύσει περίπου 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια για τα προγράμματα ανάπτυξης EV και μπαταριών.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Nissan και η Honda ξεκινούν μελέτη σκοπιμότητας στρατηγικής συνεργασίας

Πηγή: Electrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.