Εχθές άνοιξε τις πύλες της η έκθεση αυτοκινήτου Auto Athina, στο Metropolitan Expo, στα Σπάτα και φυσικά το GetElectric.gr, χορηγός επικοινωνίας της έκθεσης, βρέθηκε εκεί ώστε να σας μεταφέρει τα πιο ενδιαφέροντα “νέα” αλλά και τα νέα μοντέλα που βρίσκονται εκεί. Θυμίζουμε οτι η Auto Athina είναι ανοικτή από σήμερα και για το κοινό, μέχρι τις 13 Οκτωβρίου, με γενική είσοδο €10 και ωράριο που μπορείτε να δείτε εδώ.

Τι είδαμε, λοιπόν, στην Auto Athina, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση; Αφ’ενός πολλά από τα γνωστά EVs της αγοράς από μεγάλα brands και εισαγωγείς που συμμετέχουν στην έκθεση, αφ’ετέρου πολλά νέα μοντέλα που σύντομα θα είναι διαθέσιμα στην αγορά, αλλά και κάποια που “πάτησαν” για πρώτη φορά ελληνικό έδαφος!

Το booth της BYD είναι το πρώτο που συναντά κανείς με το που μπει στην έκθεση και “δίπλα” του, στην πρώτη σειρά, βρίσκονται τα booths των BMW/MINI και Mercedes-Benz/SMART. Στο πρώτο, λοιπόν, είδαμε για πρώτη φορά από κοντά το Dolphin, το οποίο θα έχουμε στα χέρια μας σε λίγες μέρες για δοκιμή και για να σας το παρουσιάσουμε. Την παράσταση όμως έκλεψαν τα YangWang U8 και U9, όπως και το BAO 5, τα οποία είδαμε για πρώτη φορά μεσοβδόμαδα, στο launch event του BYD Seal U DM-i και σας τα δείξαμε στο σχετικό μας άρθρο.

Προχωρώντας στα ενδότερα, λίγες ήταν οι “απουσίες”, όπως των μοντέλων του VAG Group (Kosmocar) αλλά και της Toyota. Είδαμε, όμως, το νέο KIA EV3 στο booth της εταιρείας και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον αρκετών, καθώς υπόσχεται πολλά σε σχετικά χαμηλή τιμή. Άλλη μια ενδιαφέρουσα “πρώτη” ήταν αυτή του Volvo EX90, το οποίο βέβαια απευθύνεται σαφώς σε μια άλλη κατηγορία αγοραστών.

Μια από τις “νέες” παρουσίες σε επίπεδο brand ήταν αυτή της Leapmotor (όμιλος Συγγελίδη), η οποία είχε στο booth της τα δύο μοντέλα που απαρτίζουν τη γκάμα της αυτή τη στιγμή, ένα D-SUV (C10) και ένα αυτοκίνητο πόλης (T03) με πολύ δελεαστική τιμή, κοντά στις €15.000 με την επιδότηση και αυτονομία έως 265 Km.

Επίσης ντεμπούτο έκανε και η DFSK Hellas (Σπανός Α.Ε.) με τα δικά της μοντέλα στην έκθεση, τα οποία είναι plug-in hybrid αλλά και… αμιγώς θερμικά και τα οποία θέλουν να “μπουν” με ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά (από €20.700). Δεν είδαμε, δυστυχώς, το Seres 5 που επίσης εισάγει η Σπανός Α.Ε., αλλά μπορείτε να το απολαύσετε στην πρόσφατη παρουσίασή μας.

Τι άλλο μας τράβηξε το ενδιαφέρον; Φυσικά το Cybertruck της Tesla που ήταν στο σχετικά μικρό της booth αλλά ήταν από τους “μαγνήτες” της έκθεσης και όχι άδικα, χάρη στο ιδιαίτερο σχήμα του και τον τεράστιο όγκο του.

Στο booth της Ford είδαμε, μεταξύ άλλων, την “rally” έκδοση του Mustang Mach-E, αλλά και το νέο Ford Explorer που είναι από τις “φρέσκες” ελεύσεις στην αγορά EVs στην Ελλάδα. Επίσης στο booth της Porsche είδαμε το αμιγώς ηλεκτρικό Macan που παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες στην Ελλάδα και στο booth της Hyundai ξεχώριζε, φυσικά, το Ioniq 5N.

Λίγο πιο πέρα βρέθηκε με ένα μεγάλο booth η Lynk & Co, της οποίας το μοντέλο 01 σας έχουμε παρουσιάσει αναλυτικά μέσα στο καλοκαίρι και μπορείτε να δείτε εδώ.

Το booth της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ήταν από τα πιο… ιδιαίτερα της έκθεσης καθώς δεν είχε αυτοκίνητα αλλά οι επισκέπτες μπορούσαν να παρακολουθήσουν μέσω VR glasses ένα ωραίο video που αφορά τις δραστηριότητες του ομίλου. Παράλληλα, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας, Μιχάλης Οικονομάκης, μας είπε λίγα λόγια το made in Greece ηλεκτρικό σκούτερ που ετοιμάζει η Π.Π., υπό το brand NOOS. Το σκούτερ βρίσκεται στο booth και μπορείτε να το δείτε από κοντά, από σήμερα, ενώ μιλήσαμε με τους ανθρώπους “πίσω” από τη δημιουργία του σκούτερ αυτού και σύντομα θα σας έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες!

Τέλος, στο booth του instacar βρέθηκε ένα νέο EV, το Voyah Free, επίσης εισαγωγής Σπανός Α.Ε. από τον όμιλο Dongfeng, με μπαταρία 106 KWh (!) και 490 ίππους! 

Υ.Γ. Δεν είδαμε στην έκθεση το MG Cyberster αλλά σύμφωνα με τους ανθρώπους της MG, από Δευτέρα θα βρίσκεται στο booth της εταιρείας, άνευ απροόπτου.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Όλα τα ηλεκτρικά από την Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.