Η “μάχη” για το Euro 7 συνεχίζεται στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο, εντός Ε.Ε., με τα αυστηρά όρια που είχαν τεθεί αρχικά για τα θερμικά οχήματα να έχουν “χαλαρώσει” αρκετά τους τελευταίους μήνες. Ωστόσο, το Euro 7 έχει προσαρμοστεί ώστε να προβλέπει όρια και για τα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας και τις εκπομπές μικροσωματιδίων από τα φρένα τους.
Μέχρι να λάβει την οριστική του μορφή, πολλά ακόμη μπορούν να αλλάξουν, αλλά ας δούμε ενδεικτικά τι ισχύει στην παρούσα πρόταση για τα EVs, μεταξύ άλλων ορίων:
- Η μπαταρία ενός επιβατικού EV πρέπει να διατηρεί τουλάχιστον το 80% της χωρητικότητάς της μετά από 5 χρόνια ή 100.000 Km.
- Η μπαταρία ενός επιβατικού EV πρέπει να διατηρεί τουλάχιστον το 72% της χωρητικότητάς της μετά από 8 χρόνια ή 160.000 Km.
- Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού van πρέπει να διατηρεί τουλάχιστον το 75% της χωρητικότητάς της μετά από 5 χρόνια ή 100.000 Km.
- Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού van πρέπει να διατηρεί τουλάχιστον το 67% της χωρητικότητάς της μετά από 8 χρόνια ή 160.000 Km.
- Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα δεν πρέπει να εκπέμπουν πάνω από 3 mg/Km μικροσωματιδίων PM10, προερχόμενα από τα φρένα τους. Να σημειωθεί οτι για τα θερμικά και υβριδικά το αντίστοιχο όριο είναι 7 mg/Km, προφανώς λόγω της απουσίας ισχυρής αναγεννητικής πέδησης.
Θα σας ενημερώνουμε για νέες προτάσεις και μορφές του Euro 7, τους επόμενους μήνες.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Η Ε.Ε. στηρίζει το πρότυπο ρύπων Euro 7 και σκληραίνει τη στάση της