Τα e-scooters (ηλεκτρικά πατίνια) σίγουρα έχουν αλλάξει την εικόνα των μετακινήσεων μέσα στην πόλη, καθώς πρόκειται για ένα γρήγορο, ανέξοδο και προσιτό μέσο. Παρόλα αυτά, με την ραγδαία αύξηση των e-scooters έχει παρατηρηθεί και η ραγδαία αύξηση των ατυχημάτων που σχετίζονται με αυτά (μάλιστα πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε και θάνατο οδηγού e-scooter στη Γαλλία). Σε ένα αστικό περιβάλλον, όπου τα ηλεκτρικά πατίνια καλούνται να «συνυπάρξουν» με αυτοκίνητα και άλλα μέσα μεταφοράς είναι λογικό να αυξάνεται ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων. Σύμφωνα με μια έρευνα που έτρεξε μια αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία, ένα 40% των οδηγών e-scooter είτε έχει εμπλακεί, είτε γνωρίζει κάποιον που έχει εμπλακεί, σε κάποιο τροχαίο ατύχημα. Μάλιστα, το ιδιαίτερο στοιχείο που προέκυψε από την ερευνά είναι ότι 80% των ερωτηθέντων αποκάλυψε ότι δεν συνηθίζει να φορά κράνος κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων του με ηλεκτρικό πατίνι.
Η ίδια μελέτη αποκάλυψε ότι σημειώνονται 20 τραυματισμοί ανά 100.000 διαδρομές με ηλεκτρικά πατίνια και σχεδόν οι μισοί οδηγοί που ενεπλάκησαν σε κάποιο ατύχημα χτύπησαν στο κεφάλι, με το 15% εξ΄ αυτών να τραυματίζονται σοβαρά. Ενδεικτικό είναι ότι σε 190 καταγεγραμμένα περιστατικά ατυχημάτων με ηλεκτρικά πατίνια που οι οδηγοί χρειάστηκαν ιατρική υποστήριξη μόλις ένας φορούσε κράνος την ώρα του ατυχήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 62% των συμμετεχόντων στην έρευνα γνωρίζει ότι το να μην φορούν κράνος όταν οδηγούν το ηλεκτρικό τους πατίνι είναι επικίνδυνο, ωστόσο λίγοι είναι εκείνοι που συνηθίζουν να τηρούν με ευλάβεια την χρήση κράνους. Η Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και το Υπουργείο Μεταφορών δημιουργούν και επεξεργάζονται συνεχώς το τελικό νομικό πλαίσιο, στο οποίο θα ενταχθούν τα ηλεκτρικά πατίνια, ωστόσο πρέπει όλοι οι οδηγοί που χρησιμοποιούν ηλεκτρικά πατίνια να βάζουν από μόνοι τους την ασφάλεια τους σε πρώτο πλάνο, κάνοντας χρήση κράνους.