Μια δημοφιλής εναλλακτική της αγοράς ενός νέου, ηλεκτρικού ποδηλάτου, είναι η μετατροπή ενός παλιού σε ηλεκτρικό! Άλλωστε, αν έχετε ήδη το ποδήλατο, γιατί να πληρώσετε για ένα νέο; Τα διάφορα kits μετατροπής έχουν αρχίσει να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλή και διαχωρίζονται στα kits μεσαίας τριβής, τα οποία είναι ανώτερα και πιο ακριβά και τα κλασικά kits με ενσωματωμένο μοτέρ στον τροχό, συνήθως στον οπίσθιο. Θα τα αναλύσουμε μελλοντικά σε ξεχωριστό άρθρο, όμως υπάρχει και μια ακόμη κατηγορία kit, που πολύ σπάνια βλέπουμε. Τα friction kits όπως το Clip, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε και κοστίζει μόνο €325 ($399)!

Το Clip είναι αυτό που δηλώνει και η ονομασία του, ουσιαστικά. Ένα “clip” που “πιάνει” στον εμπρόσθιο τροχό και τον ωθεί ώστε να σας βοηθά στις δύσκολες ανηφόρες που συναντάτε καθημερινά. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε ένα συμβατικό ποδήλατο με μεγάλους τροχούς (26-28″). Το Clip στερεώνεται στο εμπρός πηρούνι του ποδηλάτου και “αγκαλιάζει” το ζαντολάστιχο. Οι δύο “δαγκάνες” του Clip περιέχουν τις μπαταρίες του, με χωρητικότητα 144Wh. Μάλλον μικρές αλλά αρκετές για να σας βοηθήσουν στις καθημερινές σας μετακινήσεις, όταν χρειαστεί.

Το Clip λειτουργεί υποβοηθητικά στην ποδηλάτησή σας και προσφέρει αυτονομία έως 25Km, ενώ επαναφορτίζεται μέσα σε 40 λεπτά. Ανάμεσα στις “δαγκάνες” του υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 450W που μπορεί να περιστρέψει τον εμπρός τροχό ώστε να αναπτύξετε ταχύτητα έως και 25 Km/h. Το kit είναι ενιαίο, ζυγίζει σχεδόν 3,5 Kg και με μια απλή κίνηση αφαιρείται. Έτσι, μπορείτε να το βάλετε στο σακίδιό σας ή απλώς να το αποθηκεύσετε με άνεση οπουδήποτε.

Τα υπέρ και τα κατά των friction kits

Τα friction kits υπάρχουν εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, όντας μια “παλιά” τεχνολογία. Παράγουν θόρυβο και έχουν απώλειες, αλλά το Clip έχει μοντέρνο σχεδιασμό και σας γλιτώνει από καλώδια, οθόνες, χειρόγκαζα, controllers και οτιδήποτε προσθέτει πολυπλοκότητα στο ποδήλατο. Με το κόστος του, είναι φθηνότερο από οποιοδήποτε kit της αγοράς. Θυμίζουμε, βέβαια, πως τα 450W δεν είναι “road-legal” στην Ευρώπη, όπου το όριο είναι τα 250W. Επίσης, οι μετατροπές ποδηλάτων σε ηλεκτρικά πρέπει να συνοδεύονται από τις απαραίτητες εγκρίσεις της Ε.Ε. σε περίπτωση ελέγχου από τις Αρχές.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

REVIEW: Aurelia J20 Uplift e-fatbike!

Πηγή: Electrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.