Νέος κύκλος δοκιμών ξεκίνησε από την Renault και αφορά 9 πρωτότυπα του επερχόμενου ηλεκτρικού Renault 5. Αυτά τα “μουλάρια” έχουν την ίδια πλατφόρμα, σύστημα μετάδοσης κίνησης και μπαταρία με το μοντέλο παραγωγής, αλλά με σχέδιο που βασίζεται στη σιλουέτα του περίφημου Clio.

Τα μοντέλα περνούν από σκληρές δοκιμές αντοχής και μάλιστα όλες εκτελούνται σε διάφορες καιρικές συνθήκες, στη Σουηδία και στη Γαλλία. Ο Jérémie Coiffier, επικεφαλής του τμήματος μηχανικής, είπε ότι τα πρώτα test drives είναι πολλά υποσχόμενα. Ανέφερε ότι το νέο Renault 5 είναι άξιος “απόγονος” του ηλεκτρικού Megane E-Tech. Σύμφωνα με τον ίδιο, το αυτοκίνητο έχει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.

Η νέα πλατφόρμα CMF-B διευκολύνει την κατασκευή, την ανάπτυξη και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των EVs της κατηγορίας Β. Ο synchronous ηλεκτροκινητήρας είναι παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιείται στα ZOE EV και Megane E-Tech. Έχει καλύτερη απόδοση από έναν κινητήρα μόνιμου μαγνήτη και δεν απαιτούνται σπάνιες γαίες για την παραγωγή του. Με αυτόν τον τρόπο η Renault μειώνει το κόστος και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Το νέο πακέτο μπαταριών έχει 4 μεγάλες μονάδες αντί για τις 12 που εμφανίζονται στην μπαταρία του ZOE, καθιστώντας την πιο απλό και κατά 15 Kg ελαφρύτερο. Η τοποθέτησή του βελτιώνει την ακαμψία και την ηχομόνωση του αμαξώματος.

Οι… παλαιότεροι, λάτρεις του Renault 5, θα αγοράζατε το ηλεκτρικό του “εγγονάκι” και αν ναι, σε ποια τιμή;

 

Δείτε επίσης:

“Επίσημα” κιτ μετατροπής σε EV για 2CV, Renault 4 και Renault 5, από €8.900!

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.