Ένα νέο μέτρο λαμβάνεται από πλευράς Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο του 2024. Όλα τα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που θα ταξινομούνται από τον Ιούλιο και έπειτα στην Ε.Ε. θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με “Καταγραφείς Δεδομένων Συμβάντων” – EDR. Το σύστημα καταγραφής, που συχνά αναφέρεται ως ” μαύρο κουτί ” στη αεροπλοοία, θα αποθηκεύει κρίσιμα δεδομένα. Σε περίπτωση ατυχήματος, οι ειδικοί θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με την αιτία και την εξέλιξη του ατυχήματος.
Οι καταγραφείς EDR μπορούν να τοποθετηθούν στις μονάδες ελέγχου των αερόσακων και να καταγράφουν συνεχώς δεδομένα από αισθητήρες του οχήματος. Αυτά τα δεδομένα αποθηκεύονται μόνιμα μόνο όταν συγκεκριμένοι αισθητήρες ανιχνεύουν ατύχημα ή ασυνήθιστες συνθήκες οδήγησης που θα μπορούσαν ενδεχομένως να οδηγήσουν σε ατύχημα. Τα καταγεγραμμένα δεδομένα διατηρούνται σε ένα χρονικό περιθώριο 300ms πριν και μετά το συμβάν ενεργοποίησης.
Τα καταγεγραμμένα δεδομένα εμπίπτουν σε τρεις κατηγορίες: Πληροφορίες δυναμικής του οχήματος πριν από τη σύγκρουση, μετά τη σύγκρουση και πληροφορίες συστήματος συγκράτησης. Η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα απαιτεί εξειδικευμένο εξοπλισμό συνδεδεμένο στο EDR μέσω OBD. Ωστόσο, η πρόσβαση στο EDR υπόκειται σε αυστηρούς περιορισμούς και συνήθως απαιτεί δικαστική απόφαση λόγω του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) που διέπει τα δεδομένα που αποθηκεύονται στην Ε.Ε..
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV