Μια από τις διαφορές στη συμπεριφορά μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων, είναι η μείωση της αυτονομίας τους σε συνθήκες ψύχους. Άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο, ανάλογα με τη θερμοκρασία και το στυλ οδήγησης ή τις ανάγκες του οδηγού, οι μπαταρίες λιθίου δεν τα καταφέρνουν εξ’ίσου καλά το χειμώνα σε σχέση με το καλοκαίρι.

Φυσικά, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων το έχουν προβλέψει. Έτσι, κάθε σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει σύστημα θέρμανσης/ψύξης της μπαταρίας, ώστε να τη διατηρεί εντός του ιδανικού εύρους λειτουργίας. Ακόμα κι έτσι, όμως, η αυτονομία μπορεί να μειωθεί. Ειδικά αν ανάψουμε και το καλοριφέρ της καμπίνας, το οποίο αντλεί αρκετή ενέργεια…

Ο γνωστός YouTuber Engineering Explained δοκίμασε όλα τα παραπάνω με ένα Tesla Model 3. Έκανε ένα ταξίδι άνω των 4.000 Km με θερμοκρασίες που άγγιξαν ακόμα και τους -18 βαθμούς Κελσίου. Αντιμετώπισε παγωμένους Superchargers της Tesla, πολύ χιόνι και πάγο. Το πόσο καλά τα κατάφερε το αυτοκίνητο μπορείτε να το δείτε στο video του:

Προηγούμενο άρθροΑλλαγές στη διαδικασία εξέτασης των υποψήφιων οδηγών
Επόμενο άρθροΤο Google Maps θα πλοηγεί με βάση τους σταθμούς φόρτισης
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.