Επιστρέφουμε στις δοκιμές ηλεκτρικών microcars αλλά αυτή τη φορά… ανεβαίνουμε κατηγορία! Μετά το ιδιαίτερα δημοφιλές review μας του Citroen Ami, πριν ένα χρόνο, ήρθε η ώρα να δούμε ένα μεγαλύτερο, ισχυρότερο και ικανότερο μικροαυτοκίνητο, κατηγορίας L7e, το Zhidou D2! Μάλιστα, αποφασίσαμε για πρώτη φορά να… δυναμομετρήσουμε ένα τέτοιο όχημα για να δούμε πόσα KW/ίππους αποδίδει στην πραγματικότητα! Για πάμε…

Zhidou D2 video review

Πριν συνεχίσουμε να σημειώσουμε οτι το Zhidou D2 της δοκιμής μας παραχώρησε το instacar. Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία leasing οχημάτων στην Ελλάδα, με πολλά πλεονεκτήματα για ιδιώτες και επιχειρήσεις, ενώ στον στόλο του (που διαρκώς μεγαλώνει) θα βρείτε αμιγώς ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά, απλά υβριδικά αλλά και συμβατικά μοντέλα βενζίνης/diesel, όπως και ηλεκτρικά σκούτερ αλλά και ηλεκτρικά ποδήλατα! Τα κύρια πλεονεκτήματά του είναι η έλλειψη χρονικής δέσμευσης για την μίσθωση και η μηδενική προκαταβολή, ενώ η διαδικασία αίτησης, έγκρισης και παραλαβής γίνεται σε μεγάλο βαθμό digitally, μέσα σε λίγα λεπτά, μέσω της καλοσχεδιασμένης πλατφόρμα του instacar.gr. Δεν θα επεκταθούμε αλλά θα σας αφήσουμε να δείτε τα διαθέσιμα μοντέλα αυτοκινήτωνσκούτερ και ποδηλάτων στο instacar και να εξερευνήσετε τις δυνατότητες που σας προσφέρει…

Επίσης, αν θέλετε πρώτα να μάθετε περισσότερα για τα ηλεκτρικά μικροαυτοκίνητα ή microcars, σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά στο σχετικό επεξηγηματικό άρθρο που ετοιμάσαμε για εσάς πρόσφατα, θα σας λύσει αρκετές απορίες!

Εξωτερικές διαστάσεις και κατασκευή

Ξεκινώντας με το “εξώφυλλο”, να σημειώσουμε οτι είχαμε το Zhidou D2 σε μαύρο χρώμα, στην έκδοση Comfort. Εξωτερικά και ιδίως κοιτώντας από το πίσω μέρος ή “προφίλ”, είναι ένα ασυνήθιστο σχήμα. Περί ορέξως, βέβαια. Το εμπρός μέρος του είναι αισθητικά πιο “εύπεπτο”, σαφώς. Με μήκος 2,811m, πλάτος 1,54m και ύψος 1,555m, είναι σχεδόν “τετράγωνο” και πολύ μικρό. Υπάρχουν και μικρότερα microcars, βέβαια, αλλά και πάλι είναι σαφώς μικρότερο από τα περισσότερα αυτοκίνητα πόλης. Έτσι, το παρκάρισμα είναι παιχνιδάκι, μόλις συνηθίσετε τον όγκο του. Το μεταξόνιο είναι μόλις 1,765m και η απόσταση από το έδαφος φθάνει τα 15cm. Δεν είναι και… SUV, αλλά πολύ δύσκολα θα βρείτε κάτω, με τόσο μικρό μεταξόνιο.

Στα μεγάλα του “υπέρ” είναι ο κύκλος στροφής των 3,8m, σύμφωνα με την εταιρεία. Όντως, οι στροφές επί τόπου με το D2 είναι πανεύκολες, όπως και κάθε είδους ελιγμός σε δύσκολα σημεία. Όσο για το βάρος του, δεν είναι όσο μικρό θα περίμενε κανείς. Βέβαια, απαλλαγμένο από τους περιορισμούς της κατηγορίας L6e, μπορεί να ξεπεράσει τα 500 Kg και έτσι έχει βάρος 690 Kg χωρίς τον οδηγό. Και πάλι το… σπρώχνετε άνετα με το ένα χέρι, αν χρειαστεί, αλλά σίγουρα δεν μπορούν να το σηκώσουν εύκολα 4 άτομα. Όχι οτι έχει σημασία…

Εξωτερικά ξεχωρίζουν τα εμπρός φώτα με projector φακούς, όπως και τα LED DRL αλλά και τα LED φώτα ομίχλης. Στο πίσω μέρος έχουμε μια μικρή αεροτομή και τα πίσω φωτιστικά σώματα δεν εντυπωσιάζουν. Διακρίνονται, επίσης, οι αισθητήρες στάθμευσης και μια μικρή κάμερα οπισθοπορείας. Αξίζει να αναφερθεί οτι το εμπρός καπώ αφαιρείται τελείως (!) και αποκαλύπτει ηλεκτροκινητήρα, λοιπά ηλεκτρονικά αλλά και υδραυλικά/ηλεκτρικά υποσυστήματα του οχήματος, όπως και δοχείο για υγρό υαλοκαθαριστήρων/ψυκτικό κ.λπ.

Καμπίνα και χώροι

Με το τηλεχειριστήριο ξεκλειδώνουμε το Zhidou D2 και περνάμε στα ενδότερα. Τα δύο καθίσματα έχουν επένδυση από δερματίνη σε μαύρο-κόκκινο συνδυασμό χρωμάτων. Οι ταπετσαρίες στις πόρτες έχουν παρόμοια όψη και αίσθηση, ενώ γενικά η καμπίνα είναι ευρύχωρη. Ίσως όχι για κάποιον που έχει ύψος 2+ μέτρων, αλλά σε γενικές γραμμές θα καλύψει και ψηλούς οδηγούς/επιβάτες. Τα καθίσματα μετακινούνται εμπρός-πίσω ενώ είναι και ανακλινόμενα (έστω και λίγο δύσκολα). Headroom και legroom είναι ικανοποιητικά, εν ολίγοις.

Το εσωτερικό δεν είναι τόσο “σπαρτάτικο” όσο περιμέναμε και θυμίζει αρκετά αυτό μιας απλής έκδοσης αυτοκινήτου πόλης. Οι μικροχώροι περιλαμβάνουν τσέπες στις πόρτες με ποτηροθήκες, ένα μικρό ντουλαπάκι πάνω από το αριστερό γόνατο του οδηγού και ορισμένους μικρότερους χώρους ανάμεσα στα δύο καθίσματα. Ο ένας κλείνει και με συρόμενο πορτάκι, ενώ σε άλλον ένα υπάρχει και μια 12V υποδοχή αναπτήρα, συν μια ποτηροθήκη ανάμεσά τους. Το καλό είναι οτι με το χέρι σας μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, εύκολα.

Αυτός είναι αρκετά μεγάλος και παρ’ότι δεν γνωρίζουμε τον όγκο σε λίτρα, μας εξέπληξε ευχάριστα. Μπορεί να δεχθεί άνετα δύο μικρές-μεσαίες βαλίτσες, για παράδειγμα, ενώ είναι υπερ-αρκετός για τυπική χρήση πόλης. Κοινώς, όλες οι σακούλες του σουπερ-μάρκετ θα χωρέσουν στο D2. Μια πτυσσόμενη, μαλακή “εταζέρα” μπορεί να χωρίσει τον όγκο στα δύο και να καλύψει το κάτω μέρος του χώρου αποσκευών από τον ήλιο και τα… αδιάκριτα βλέμματα.

Ανέσεις και βοηθήματα

Τι βοηθήματα μπορεί να περιμένει κανείς από ένα microcar; Τουλάχιστον τα βασικά, θα λέγαμε. Η έκδοση Comfort έχει αερόσακο οδηγού στο τιμόνι, κάτι που συγκαταλέγεται στα θετικά. Επίσης υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας και parking sensors, όπως προείπαμε, τα οποία θα χρειαστείτε, τουλάχιστον μέχρι να συνηθίσετε τον πίσω όγκο του οχήματος. Έχουμε φώτα ομίχλης εμπρός και πίσω, ενώ η δέσμη των projectors εμπρός είναι καλή, αν και ο φωτισμός είναι θερμός, σε αντίθεση με το “ψυχρό” φως των LEDs από κάτω τους. Η δέσμη των φώτων είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη καθ’ύψος. Επίσης, στο τιμόνι υπάρχουν πλήκτρα ελέγχου του ηχοσυστήματος, των φωνητικών εντολών κ.λπ. Η ορατότητα από το πίσω τζάμι είναι εξαιρετική. Επίσης να σημειώσουμε οτι οι πλαϊνοί καθρέπτες είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι (αλλά χειροκίνητα αναδιπλούμενοι). Τα παράθυρα, φυσικά, είναι επίσης ηλεκτρικά (χωρίς “Auto” mode).

Το keyless start (και όχι entry, όπως αναφέρουμε στο video εκ παραδρομής), λειτουργεί ικανοποιητικά και είναι χρηστικό. Πρακτικά δεν χρειάζεστε το remote παρά μόνο για να κλειδώσετε/ξεκλειδώσετε το όχημα. Το start button αναλαμβάνει τα υπόλοιπα! Το dash είναι ευκρινές και παρέχει βασικές πληροφορίες, έστω κι αν δεν είναι ιδιαίτερα “hi-tech”. Όσο για το infotainment, αποτελείται από ένα Android tablet 9″ και ηχεία στις πόρτες, που θα καλύψουν τις βασικές σας ανάγκες διασκέδασης και ενημέρωσης. Κρυμμένες πίσω από ένα λαστιχένιο πορτάκι, στη μέση του ταμπλώ, υπάρχουν υποδοχές USB-A, SIM και Aux In, οι οποίες αφορούν το tablet. Έτσι, μπορείτε να παίζετε την αγαπημένη σας μουσική, να ακούτε FM ραδιόφωνο, να πλοηγείστε μέσω Google Maps, να κάνετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω Bluetooth κ.λπ.

Η επιλογή σχέσεων γίνεται μέσω του περιστροφικού “διακόπτη”, στο εμπρός μέρος του “τούνελ”. Είναι ελάχιστα πιο μπροστά απ’ότι θα θέλαμε για το δεξί μας χέρι, είναι φωτιζόμενος, ωραίος σε αίσθηση και feedback και έχει σχέσεις R, N και D. Να τονίσουμε οτι μόλις βάλετε όπισθεν, ενεργοποιείται αυτόματα η κάμερα οπισθοπορείας που στέλνει το feed στην οθόνη του tablet, και η ηχητική προειδοποίηση.

Θέρμανση/κλιματισμός

Αφιερώνουμε μια μικρή ενότητα στο σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης της καμπίνας γιατί… και μόνο η ύπαρξή του το αξίζει. Ένα microcar πρέπει να διαθέτει τέτοιο σύστημα για χρήση 365 ημέρες το χρόνο, σαφέστατα. Το Zhidou D2 έχει δύο περιστροφικά “knobs” για ρύθμιση θερμοκρασίας και ταχύτητας ανεμιστήρα, ενώ όλα τα υπόλοιπα γίνονται μέσω φυσικών πλήκτρων. Ανακύκλωση ή είσοδος φρέσκου αέρα, ρύθμιση στο πάνω μέρος, στα πόδια ή στο παρ-μπριζ για ξεθάμπωμα, ενεργοποίηση A/C, αντίσταση πίσω τζαμιού, ακόμα και “Auto” mode. Πως αποδίδει στην πράξη το ηλεκτρικό καλοριφέρ και A/C, όμως;

Αρχικά, ο ανεμιστήρας είναι θορυβώδης, ακόμα και στην πρώτη “σκάλα”. Στο “Max” ο θόρυβος είναι ενοχλητικός, αλλά τουλάχιστον η καμπίνα θερμαίνεται ταχύτατα. Το χειμώνα, λοιπόν, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα, αν και το δεξί πόδι του οδηγού θα ζεσταίνεται λίγο… περισσότερο από το αριστερό. Όσο για τον κλιματισμό, δεν είχαμε τη δυνατότητα να τον δοκιμάσουμε σε συνθήκες καύσωνα, φυσικά. Με 20-22 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και ηλιοφάνεια, ο αέρας από τους αεραγωγούς έβγαινε κρύος. Σίγουρα μπορεί να βοηθήσει το καλοκαίρι, αλλά θα θέλαμε να σιγουρευτούμε πρώτα.

Συμπεριφορά και ευελιξία

Ως microcar, το Zhidou D2 είναι απίστευτα ευέλικτο. Ωστόσο, από τα πρώτα μέτρα γίνεται σαφές ότι είναι απλώς ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης και δεν φτιάχτηκε για στροφές, ούτε για απότομους ελιγμούς. Το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση και είναι πολύ ελαφρύ στη χρήση ακόμα και εν στάσει, χάρη και στα λεπτά εμπρός ελαστικά. Το τιμόνι γλιστράει ελαφρώς, βέβαια, οπότε με το ένα χέρι δεν είναι τόσο άνετη η περιστροφή, όσο θα θέλαμε (π.χ. κατά τη στάθμευση).

Η αίσθηση του τιμονιού εν κινήσει ήταν αυτή που μας ξένισε περισσότερο. Η συμπεριφορά του γύρω από το “κέντρο” και η επαναφορά του ήταν αρκετά περίεργες και θέλουν εξοικείωση. Επίσης, η συμπεριφορά του οχήματος εν γένει κατά το στρίψιμο δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη και σίγουρα δεν προδιαθέτει για “σβέλτη” οδήγηση. Σε αυτό συμβάλλει τόσο το τιμόνι, όσο και η γεωμετρία της ανάρτησης. Περισσότερα στη συνέχεια.

Το θετικό είναι οτι ακόμα και κοντά στην τελική του ταχύτητα (85+ Km/h), το Zhidou D2 εμπνέει εμπιστοσύνη και είναι ασφαλέστατο. Φυσικά δεν θα κάνετε… σφήνες με τέτοια ταχύτητα (και γενικά δεν πρέπει να κάνετε), αλλά η κίνηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και λεωφόρους γίνεται άνετα και άφοβα, έως και με πλευρικούς ανέμους μεσαίας έντασης.

Άνεση και φρένα

Η ανάρτηση του Zhidou D2 αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και ένα basic setup με υστερούντες βραχιόνες στο πίσω μέρος. Εμπρός, λοιπόν, όλα καλά. Η απόσβεση κραδασμών είναι ικανοποιητική και μείναμε ευχαριστημένοι. Την αίσθηση και άνεση χαλάει το πίσω μέρος, ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες, τόσο πηγαίνοντας ευθεία, όσο και πάνω στη στροφή.

Η πίσω ανάρτηση δεν μπορεί να “καταπιεί” τις κακοτεχνίες ή τα σαμαράκια και αυτό μεταφράζεται σε “κοπάνημα”, έως και… ελαφρά… απογείωση του πίσω μέρους, αν περάσετε π.χ. από σαμαράκι με μεγάλη ταχύτητα. Πάνω σε στροφή, δε, μια εγκάρσια ανωμαλία δημιουργεί μεγάλη ασάφεια στην κίνηση του οχήματος. Σίγουρα θα μπορούσε να γίνει καλύτερη δουλειά εκεί, λοιπόν, αν και δεν αρκεί αυτό ώστε να αμαυρώσει τη συνολική εικόνα του οχήματος. Εδώ να πούμε οτι τα καθίσματα μας κούρασαν λίγο μετά από αρκετή ώρα στο όχημα, κυρίως λόγω της “ανατομίας” της πλάτης τους.

Οι τροχοί είναι 13” με όμορφες ζάντες αλουμινίου και ελαστικά 145/60-15. Τα φρένα είναι υδραυλικά και αποτελούνται από δισκόφρενα εμπρός και πίσω, λεπτά και μικρά. Η αίσθηση του πεντάλ δεν είναι ιδιαίτερη καλή, αλλά αφού το συνηθίσετε, δεν θα έχετε πρόβλημα. Το πεντάλ είναι μαλακό και πρέπει να διανύσει αρκετό τμήμα της διαδρομής του για να φρενάρετε απότομα, ειδικά από υψηλές ταχύτητες. Να σημειώσουμε οτι δεν υπάρχει ABS, άρα πατώντας “τέρμα” το φρένο σε οδόστρωμα κακής ή μέτριας πρόσφυσης ίσως οδηγήσει σε μικρό μπλοκάρισμα των τροχών.

Την κατάσταση βοηθά ελάχιστα η αναγεννητική πέδηση, που επιβραδύνει ελαφρώς τους εμπρός τροχούς όταν αφήσετε γκάζι ή/και πιέσετε το φρένο. Λειτουργεί κάτω από το 90% και δεν είναι ιδιαίτερα έντονη, οπότε δεν μπορείτε να βασιστείτε μόνο σε αυτήν. Τέλος, το μηχανικό χειρόφρενο ακινητοποιεί τους πίσω τροχούς αλλά είναι… ποδόφρενο, αφού ο μοχλός βρίσκεται στη θέση του “συμπλέκτη”, στο αριστερό πόδι του οδηγού.

Στο… δυναμόμετρο!

Πόσους ίππους, λοιπόν, αποδίδει ένα microcar; Αυτός ήταν ο τίτλος του video μας και ο λόγος για τον οποίο πήραμε το Zhidou D2 και οδεύσαμε προς το δυναμόμετρο των e-tuners. Εκεί το “δέσαμε” στα ράουλα και κάναμε μετρήσεις ισχύος, με τη μπαταρία στο 90% περίπου. Περισσότερο από… περιέργεια, αφού οι επιδόσεις του μας ικανοποίησαν και ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μας. Η εταιρεία ανακοινώνει ισχύ 12 KW (nominal) και 20 KW (peak), ενώ στην άδεια αναγράφονται 14 KW.

Εν γένει, οποιοδήποτε αποτέλεσμα κοντά στους 20 ίππους θα μας ικανοποιούσε. Το τι έγινε στο δυναμόμετρο μπορείτε να το δείτε περίπου στη μέση του video, αλλά ούτως η άλλως το αποτέλεσμα μπορεί να έχει μια μικρή απόκλιση από την πραγματικότητα και δεν σημαίνει πολλά, ως απόλυτο νούμερο. Πιο ενδιαφέρουσα είναι η καμπύλη απόδοση της ισχύος, που δείχνει το που συμβαίνει το “peak” και πόσο μειώνεται η ισχύς όσο ανεβαίνουν οι RPM και η ταχύτητα.

Επιδόσεις και απόδοση

Στην πράξη, το D2 μας άφησε ικανοποιημένους απόλυτα με τις επιδόσεις του. Το 0-50 Km/h ήρθε σε 6,7″ περίπου, ενώ το 0-70 Km/h απαίτησε 14,5″. Γενικά για τυπική χρήση πόλης (30-50 Km/h), είναι πολύ σβέλτο. Η τελική δεν αργεί να έρθει, αλλά σίγουρα ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται όσο την πλησιάζουμε. Επί τη ευκαιρία, ξεπέρασε άνετα τα 80 Km/h που ανακοινώνει η εταιρεία, ακόμα και με τη μπαταρία κάτω από το 60 ή 70 %. Είδαμε στο κοντέρ μέχρι και 86 Km/h, τα οποία βάσει GPS ήταν… 88 Km/h!

Το Zhidou D2 μπορεί να ανέβει σε κλίσεις ακόμα και 25%, αν χρειαστεί. Σε κλίση 20% είδαμε 35-37 Km/h συνεχόμενα, με οδηγό 80 Kg, με γεμάτη μπαταρία. Το θετικό είναι οτι ακόμα και με τη μπαταρία στο… 2%, ανέβηκε κλίση 10-15% με σχετική άνεση. Επίσης, σε ήπιες κλίσεις (έως 5%), μπορείτε άνετα να διατηρήσετε αρκετά υψηλή ταχύτητα, άνω των 50 Km/h.

Αυτό που δεν μας άρεσε ήταν η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού, αφού ήταν… νωχελική. Η καθυστέρηση από την πίεση του ποδιού μέχρι την απόδοση ισχύς του μοτέρ είναι αξιοσημείωτη, της τάξης ίσως του 0,5″, χοντρικά. Είναι κάτι που θα μπορούσε απλά να μην υφίσταται, αλλά και πάλι, συνηθίζεται γρήγορα.

 

Ενδιαφέρουσα είναι η παρακολούθηση της ένδειξης έντασης ρεύματος στο dash, τουλάχιστον τις πρώτες μέρες χρήσης του D2. Εκεί βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο τα Αμπέρ που “στέλνει” η μπαταρία στον ηλεκτροκινητήρα και τα οποία αγγίζουν τα 200+, στο “peak”. Να σημειωθεί οτι η μέγιστη ισχύς δεν αποδίδεται πρίν τα 30 Km/h περίπου, για λόγους πρόσφυσης και ομαλής εκκίνησης. Επίσης, είδαμε οτι το A/C “τραβά” περίπου 8Α, ενώ το καλοριφέρ στο “φουλ”, 25-30Α, αρκετά περισσότερα. Έτσι, αν με χαμηλή μπαταρία και τέρμα γκάζι ανοίξετε ή κλείσετε το καλοριφέρ, θα νιωσετε τη διαφορά στην απόδοση.

Αυτονομία και φόρτιση

Πάμε και στα της αυτονομίας. Το Zhidou D2 στη “μικρή” έκδοση που είχαμε στα χέρια μας διαθέτει μπαταρία 96V με χωρητικότητα 9,6 KWh. Δεν είναι μικρή για ένα microcar, αλλά το βάρος των σχεδόν 700 Kg δεν της επιτρέπει να του προσφέρει την αυτονομία που θα περιμένατε. Η εταιρεία ανακοινώνει περίπου 100 Km αυτονομίας σε ένα ιδανικό σενάριο. Στην πράξη, με κίνηση σε μικτές συνθήκες (80 Km/h σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, αρκετές ανηφόρες και εκκινήσεις εντός πόλης) και με μικρή χρήση καλοριφέρ, πετύχαμε περίπου 60-65 Km αυτονομίας. Αν περιοριστείτε σε κίνηση εντός πόλης με ταχύτητες έως 50 Km/h, τα 80 Km θα έρθουν εύκολα, ίσως και τα 85-90 Km. Οι υψηλές ταχύτητες και οι μεγάλες ανηφόρες, όμως, είναι αυτές που θα εξαντλήσουν τη μπαταρία αρκετά εύκολα.

Ρισκάραμε λίγο και φτάσαμε τη μπαταρία στο 2%, αλλά το Zhidou D2 δεν μας εγκατέλειψε, ούτε μείωσε τραγικά την απόδοσή του. Αυτό επαναλήφθηκε δις, για επιβεβαίωση της αυτονομίας. Η ανάκτηση ενέργειας μέσω του e-braking βοηθά, αλλά λίγο.

Η θύρα φόρτισης είναι Type-2 και βρίσκεται πίσω από ένα πορτάκι, στο εμπρός-δεξί φτερό. Εκεί μπορείτε είτε να συνδεθείτε με κοινόχρηστο AC φορτιστή μέσω καλωδίου Type 2 σε Type 2, για ισχύ έως 3,3 KW, είτε με απλή παροχή σούκο μέσω του παρεχόμενου καλωδίου φόρτισης. Αυτός υποστηρίζει έως 16A έντασης αλλά σε μια κοινή, μοναφασική παροχή, η ισχύς θα είναι 1,8KW. Με αυτήν, μια πλήρης φόρτιση απαιτεί 5,5-6 ώρες. Η απαιτούμενη ενέργεια, σύμφωνα με τον μετρητή μας, είναι 9,6 KWh, όση και η αναφερόμενη χωρητικότητα της μπαταρίας. Με υποθετικό κόστος €0,2/KWh, λοιπόν, το κόστος χρήσης είναι περίπου €2,5 ανά 100 Km.

Συμπέρασμα

To Zhidou D2 είναι ένα microcar πόλης με όλα τα βασικά και απολύτως απαραίτητα που θα θέλαμε σε αυτό. Σίγουρα θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερο, αλλά εφ’όσον δεν του “λείπει” κάτι σημαντικό, αποτελεί μια ικανή λύση για καθημερινές, αστικές ή μικρές υπεραστικές μετακινήσεις. Δεν έχει τεράστια αυτονομία, έχει όμως μεγάλους χώρους και ικανή ισχύ, οπότε το κρίνουμε καλό από πλευράς πρακτικότητας και εν τέλει, αυτός είναι ο κύριος παράγοντας για την απόκτηση ενός τέτοιου οχήματος.

Βρείτε το Zhidou D2 στο instacar.gr!

 

Zhidou D2 photo gallery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.