Το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό τροχόσπιτο αποκάλυψε η Winnebago με κύριο χαρακτηριστικό τους μεγάλους χώρους του. Το Winnebago eRV2 βασίζεται στο Ford e-Transit και έτσι έχει αρκετά μεγάλο μεταξόνιο ώστε στο εσωτερικό του να χωρά τραπεζαρία, κουζίνα και πολλά ακόμη. Η τραπεζαρία μετατρέπεται σε μεγάλο διπλό κρεβάτι και υπάρχει άπλετος αποθηκευτικός χώρος για δύο άτομα.

Η εταιρεία είναι υπέρ της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών και αυτό ταιριάζει περισσότερο σε ένα ηλεκτρικό τροχόσπιτο. Τα καλύμματα καθισμάτων είναι από ύφασμα φυτικής προέλευσης. Στην κουζίνα υπάρχει βιοδιασπώμενο ακρυλικό και τα φώτα είναι RGB LED, έτσι μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα τους για να μειώσετε τη φωτορύπανση.

Το eRV2 διαθέτει επίσης ηλιακούς συλλέκτες των 900W και μια μπαταρία για αποθήκευση ενέργειας. Αντί για τις συνηθισμένες μπαταρίες gel ή ιόντων λιθίου κάτω από το κρεβάτι, η Winnebago ζήτησε τη βοήθεια της Lithonics Battery και χρησιμοποιεί τις IonBlade μπαταρίες της. Η συνολική χωρητικότητα είναι 15 kWh (48V-312Ah) που είναι αρκετή για λίγες μέρες αυτονομίας. Η Winnebago δηλώνει ότι το eRV2 μπορεί να κάνει boondocking για έως και 7 ημέρες. Ο περιορισμός δεν είναι η μπαταρία του αλλά οι δεξαμενές νερού.

Η ισχύς του θα αγγίζει τους 266 ίππους με μπόλικη “ηλεκτρική” ροπή. Τέλος, το νέο eRV2 θα έχει αυτονομία έως 172 Km, με μπαταρία 68 kWh. Στην πράξη, με πλήρες φορτίο ίσως δεν τα επιτυγχάνει και άρα θα πρέπει να το φορτίζετε συχνά, στα μεγάλα ταξίδια. Υπενθυμίζουμε οτι το Ford e-Transit, η “βάση” του eRV2, υποστηρίζει DC φόρτιση 115 kW.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

“Πετάξαμε” με το Solar Butterfly, το ηλιακό τροχόσπιτο που ρυμουλκείται από ένα Tesla!

Πηγή: ArenaEV

Προηγούμενο άρθροΝέο eFoil για αρχάριους από την Awake
Επόμενο άρθροΗ BYD θα παράγει EVs στο Ουζμπεκιστάν
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.