Η αγορά των ηλεκτρικών scooters “ανήκει” κατά 90% στην Κίνα, όπου αυτά τα δίκυκλα είναι πολύ διαδεδομένα. Ωστόσο, πρόσφατα άρχισαν να εμφανίζονται και στην Ευρώπη και μάλιστα από πολύ μεγάλα brands όπως η Piaggio και η Seat. Οι τιμές τους, βέβαια, παραμένουν σχετικά υψηλές και η αυτονομία τους περιορίζεται κοντά στα 100 Km, έτσι δύσκολα θα βρουν αγοραστές σε χώρες όπως η Ελλάδα, προς το παρόν.

Σύμφωνα με στοιχεία της Counterpoint, η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών scooters αναμένεται να μεγαλώσει κατά 14% μέχρι το 2025, προβλέποντας 22 εκατομμύρια πωλήσεις συνολικά μέσα στην 5ετία. Το 2019 δεν ήταν καλή χρονιά γι’αυτά εξ’αιτίας του νέου κανονισμού που τα αφορά στην Κίνα, με πολλούς κατασκευαστές να αποτυγχάνουν να εναρμονιστούν με αυτόν.

Ωστόσο, το 2020 θα είναι καλύτερο και αρκετές χώρες θα αρχίσουν να υιοθετούν το νέο, ηλεκτρικό μέσο μεταφοράς, όπως η Ινδονησία και η Ινδία. Όσον αφορά την Ευρώπη, στην οποία η ηλεκτροκίνηση αυξάνεται, αργά αλλά σταθερά, χώρες όπως η Γαλλία και η Ισπανία, με καλό κλίμα τους περισσότερους μήνες του έτους αλλά και δίκυκλη “κουλτούρα”, ήδη παρουσιάζουν αυξημένες πωλήσεις e-scooters, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες με ενοικιαζόμενους στόλους.

Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως αυτή τη στιγμή, των 99,5% των πωλήσεων αφορά ιδιώτες, αλλά αυτό το ποσοστό εκτιμάται πως θα πέσει στο 92% μέχρι το 2025, με το 8% να αφορά ενοικιαζόμενους στόλους.

Στην αγορά e-scooters, 10 “παίκτες” κατέχουν το 70% των πωλήσεων σε ιδιώτες, κυρίως από την Κίνα, φυσικά. Οι κινέζικες Yadea και Aima είναι οι κορυφαίες, με τις Tailg, Xinri και Luyuan να ακολουθούν.

Πηγή: Counterpoint

Προηγούμενο άρθροΠαρουσιάστηκε το Unagi E500 με δύο μοτέρ και απίθανα χρώματα
Επόμενο άρθροΤα Smart της Mercedes γίνονται… ηλεκτρικά και “κινέζικα”!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.