Στο πλαίσιο μιας διευρυμένης συμφωνίας για κοινή εξέλιξη, το BMW Group και η Solid Power έχουν προσθέσει μία άδεια για έρευνα και ανάπτυξη που θα αποτελέσει τη βάση για τα κοινά επόμενα βήματά τους. Αυτή η άδεια επιτρέπει στην BMW να δημιουργήσει μια πιλοτική γραμμή μπαταριών στερεάς κατάστασης (All-Solid State Battery – ASSB) στο Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Κυψελών (CMCC) στο Parsdorf, κοντά στο Μόναχο.

Η διευρυμένη συνεργασία παρέχει σημαντικά οφέλη και στις δύο εταιρείες, μεταξύ των οποίων η διεξαγωγή συμπληρωματικών δραστηριοτήτων ανάπτυξης και παραγωγής κυψελών, τόσο στην Solid Power, όσο και στο BMW Group, με σκοπό την περαιτέρω προώθηση της τεχνογνωσίας σχεδιασμού και κατασκευής κυψελών μπαταριών στερεάς κατάστασης.

«Η BMW παραμένει προσηλωμένη στο στόχο ανάπτυξης μπαταριών στερεάς κατάστασης, μιας τεχνολογίας που πιστεύουμε ότι έχει σημαντικές προοπτικές για το μέλλον», δήλωσε ο Frank Weber, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, τομέας Ανάπτυξης. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε ακόμη πιο στενά με την Solid Power και να προσθέσουμε τη δυνατότητα παραγωγής κυψελών στερεάς κατάστασης με βάση τα σχέδια της, στη δική μας πιλοτική εγκατάσταση. Αναμένουμε ότι αυτή η συμφωνία θα επιταχύνει την εγκατάσταση της δικής μας πιλοτικής γραμμής παραγωγής κυψελών μπαταριών στερεάς κατάστασης και τον κοινό στόχο των εταιρειών μας για την εμπορική αξιοποίηση αυτής της πολλά υποσχόμενης τεχνολογίας κυψελών».

Πριν από την εγκατάσταση της πιλοτικής γραμμής του BMW Group, το προσωπικό του BMW Group θα συνεργαστεί μαζί με τη Solid Power για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών κατασκευής κυψελών.

«Η επέκταση της σχέσης μας με την BMW αποτελεί περαιτέρω απόδειξη ότι και οι δύο εταιρείες πιστεύουν στην τεχνολογική ανάπτυξη της Solid Power και στην αξία των μπαταριών στερεάς κατάστασης. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με την παγκόσμιας κλάσης ομάδα μπαταριών της BMW», δήλωσε ο David Jansen, CEO και πρόεδρος Δ.Σ. της Solid Power.

Ως επόμενο βήμα στο μακροπρόθεσμο χρονοδιάγραμμα εκβιομηχάνισης, η Solid Power σχεδιάζει να παραδώσει κυψέλες πλήρους κλίμακας για αυτοκίνητα στο BMW Group για σκοπούς δοκιμών το 2023.

Ένα πρώτο όχημα επίδειξης της BMW με τεχνολογία ASSB προγραμματίζεται πριν από το 2025.

Το BMW Group ανακοίνωσε την επόμενη γενιά της τεχνολογίας μπαταριών ιόντων λιθίου ( Li  Ion ) το 2022.

Κοιτάζοντας το εγγύς μέλλον και πέραν της συνεργασίας με την Solid Power: Τον Σεπτέμβριο του 2022 το BMW Group ανακοίνωσε την κυψέλη ιόντων λιθίου έκτης γενιάς (Li-Ion Gen6). Για την έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive που χρησιμοποιείται στη NEUE KLASSE, η εταιρεία έχει βελτιώσει ριζικά τη μορφή και τη χημεία της κυψέλης. Με τη νέα κυλινδρική κυψέλη της BMW που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ηλεκτρική αρχιτεκτονική των μοντέλων NEUE KLASSE, θα είναι εφικτή η σημαντική αύξηση της αυτονομίας του μοντέλου με την υψηλότερη αυτονομία έως και 30% (σύμφωνα με το WLTP). Οι νέες κυλινδρικές κυψέλες της BMW διατίθενται με διάμετρο 46mm και δύο διαφορετικά ύψη, 95mm και 120mm. Σε σύγκριση με τις πρισματικές κυψέλες της πέμπτης γενιάς κυψελών μπαταρίας της BMW, η ογκομετρική ενεργειακή πυκνότητα της κυψέλης θα βελτιωθεί πάνω από 20%.

Η NEUE KLASSE θα συμβάλει σημαντικά στους όγκους πωλήσεων.

Με δεδομένη την ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα προϊόντων και την υψηλή ζήτηση, το BMW Group στοχεύει να έχει περισσότερα από δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους έως το τέλος του 2025. Η πλήρως ηλεκτρική NEUE KLASSE θα συμβάλει σημαντικά στον όγκο πωλήσεων του BMW Group από τα μέσα της δεκαετίας. Η NEUE KLASSE έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει περαιτέρω τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά:

Αυτό σημαίνει ότι το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων του BMW Group θα μπορούσε ήδη να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα πριν από το 2030. Η μάρκα MINI θα έχει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρική γκάμα προϊόντων μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα είναι επίσης μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα από το 2030. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στον τομέα της αστικής κινητικότητας θα είναι επίσης αμιγώς ηλεκτρικά.

Προηγούμενο άρθροΗ VW θα εγκαταστήσει έως και 25.000 φορτιστές EV παγκοσμίως το 2023
Επόμενο άρθροE-Bikes για παιδιά από την Droyd
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.