Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα, οι απαιτήσεις για υποδομές φόρτισης αυξάνονται συνεχώς. Η Audi θέτει σε λειτουργία ένα πιλοτικό κόμβο δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προσφέροντας μία πρόγευση ενός κοντινού μέλλοντος.

Audi charging hub

Ο κόμβος φόρτισης, με ισχύ έως 320 Kw, βρίσκεται στο Εκθεσιακό Κέντρο της Νυρεμβέργης και είναι ο πρώτος του είδους του στον κόσμο. Διαθέτει έξι ξεχωριστές θέσεις γρήγορης φόρτισης, με δυνατότητα κράτησης από τον ενδιαφερόμενο. Απευθύνεται τόσο σε ευκαιριακούς χρήστες όσο και σε ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που δεν έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Ο κόμβος διαθέτει και ένα VIP σαλόνι αναμονής για όσο διάστημα διαρκεί η φόρτιση, με παροχή προηγμένων υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Η πιλοτική φάση λειτουργίας ξεκινά στις 23 Δεκεμβρίου.

Audi charging hub: lounge area

Κατασκευαστικά, ο κόμβος φόρτισης αποτελείται από μεγάλου μεγέθους κύβους που μπορούν να συνδυαστούν γρήγορα και σε διάφορα σχήματα, με δυνατότητα συναρμολόγησης σε μερικές ώρες. Στο όλο concept η Audi χρησιμοποιεί μεταχειρισμένες και επεξεργασμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ως συστήματα αποθήκευσης ενέργειας – γνωστές ως μπαταρίες δεύτερου κύκλου ζωής που λαμβάνονται από αποσυναρμολογημένα οχήματα. Αυτό μειώνει το κόστος και την απαιτούμενη υποδομή, χωρίς την ανάγκη γραμμών ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης και ακριβών μετασχηματιστών, κάτι που κάνει την υλοποίηση της Audi ιδανική για προσφορά γρήγορης φόρτισης σε σημεία όπου το ηλεκτρικό δίκτυο δεν επαρκεί.

Audi charging hub

Χάρη στη δυνατότητα αποθήκευσης περίπου 2,45 MWh, ο πρωτοποριακός κόμβος φόρτισης στη Νυρεμβέργη χρειάζεται μόνο μια σύνδεση πράσινης ισχύος 200 kW στο ήδη διαθέσιμο δίκτυο χαμηλής τάσης. Τα 200 kW είναι αρκετά για τη συνεχή φόρτιση των μονάδων αποθήκευσης. Ηλιακά πάνελ στην οροφή παρέχουν επιπλέον έως και 30 kW πράσινης ενέργειας. Οι πελάτες μπορούν να φορτίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ισχύ έως και 320 kW σε έξι σημεία φόρτισης. Συνολικά, περίπου 80 οχήματα μπορούν να φορτιστούν ανά ημέρα. Προκειμένου να δοθεί μία παραστατική εικόνα των δυνατοτήτων του κόμβου, ένα Audi e-tron GT με δυνατότητα φόρτισης έως και 270 kW, μπορεί να φορτιστεί με αρκετή ενέργεια για αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε μόλις πέντε λεπτά. Η φόρτισή του από κατάσταση 5% στο 80%, διαρκεί περίπου 23 λεπτά.

Audi charging hub: lounge area

Επί του παρόντος, η χρέωση στον κόμβο γρήγορης φόρτισης της Audi στη Νυρεμβέργη, για κάποιον με συμβόλαιο υπηρεσίας φόρτισης e-tron, έχει το ίδιο κόστος ανά κιλοβατώρα, με την αντίστοιχη τιμή στο σπίτι, με ένα Wallbox. Οι πελάτες της Audi μπορούν να κάνουν κράτηση μίας από τις έξι θέσεις φόρτισης στην εφαρμογή myAudi. Η διαδικασία ελέγχου ταυτότητας του οχήματος πραγματοποιείται αυτόματα μέσω κρυπτογραφημένης επικοινωνίας μόλις συνδεθεί το καλώδιο φόρτισης στο όχημα.

Audi charging hub: lounge area

Όσο διαρκεί η φόρτιση, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν προηγμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας σε ένα VIP σαλόνι αναμονής 200 τετραγωνικών μέτρων, στον επάνω όροφο. Παράλληλα, η Audi θα προσφέρει στον κόμβο πρόσθετες ελκυστικές υπηρεσίες όπως δυνατότητα ανταλλαγής μπαταριών ηλεκτρικών ποδηλάτων, υπηρεσία δανεισμού ηλεκτρικών σκούτερ, πληροφορίες για διάφορα προϊόντα Audi, καθώς και test-drives με Audi Q4 e-tron και RS e-tron GT, υπό την επίβλεψη ειδικών της Audi. Επιπλέον, οι πελάτες θα μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό μέσω υπηρεσίας delivery ή να χρησιμοποιούν κάποιο ΑΤΜ. Τέλος, σε μία οθόνη 98 ιντσών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαμορφώσουν μοντέλα της Audi ή να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το επίπεδο φόρτισης του κάθε αυτοκινήτου. Ο κόμβος θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

Audi charging hub: lounge area
Προηγούμενο άρθροΕπιδότηση ρεύματος και έκπτωση στο φυσικό αέριο για τους καταναλωτές
Επόμενο άρθροInfinity E1, ηλεκτρικό σκούτερ χωρίς μπαταρία και φορτιστή!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.