Έχουμε συνδέσει την ηλεκτροκίνηση με την οικονομία, την “αμυντική οδήγηση” και σίγουρα όχι με τις εκρηκτικές επιδόσεις ενός supercar. Ωστόσο, αν υπάρχει… θέληση, ένα EV μπορεί να είναι ταχύτερο ακόμη και από ισχυρότερα “συμβατικά” supercars! Απόδειξη, η Ford Mustang Mach-E των 1.400 (ηλεκτρικών) ίππων!

Η Ford έδωσε πριν λίγες ημέρες στη δημοσιότητα το βίντεο και τα specs της Mach-E, η οποία είναι “one-off”, κοινώς δε θα παραχθεί μαζικά.

Αναπτύχθηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με την RTR και με τις κατάλληλες τροποποιήσεις μπορεί σχετικά εύκολα να μετατρέπεται από drift car σε drag car ή και time attack car!

Πάμε και στα εντυπωσιακά specs: Η Mach-E διαθέτει… 7 ηλεκτροκινητήρες Yasa P400 R των 200 ίππων έκαστος! Τρεις βρίσκονται συνδεδεμένοι με το εμπρός διαφορικό και οι υπόλοιποι τέσσερις στο πίσω, με τον καθένα να έχει το δικό του, μονό, άξονα. Σύμφωνα με τη Ford η Mustang Mach-E μπορεί να λειτουργήσει τόσο σαν μπροστοκίνητη, όσο και σαν πισωκίνητη αλλά και σε AWD mode.

All-Electric Mustang Mach-E 1400 Prototype

Η μπαταρία των 56,8KWh σίγουρα εξαντλείται γρήγορα από τα πανίσχυρα μοτέρ αλλά επαναφορτίζεται ταχύτατα και μάλιστα ψύχεται ενεργά κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Ο στόχος για τη Mach-E ήταν να μπορεί να λειτουργεί με μέγιστη ισχύ για 1 ώρα, να επαναφορτίζεται ταχέως σε 1 ώρα και… ο κύκλος αυτός να συνεχίζεται.

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα προσφέρουν πάνω από 1 τόνο κάθετης δύναμης (1.043Kg στα 258 Km/h) και σίγουρα βοηθούν αρκετά το ογκώδες και βαρύ όχημα να πετύχει υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις, όταν χρησιμοποιείται για την επίτευξη χαμηλών χρόνων εντός πίστας και όχι για drift ή drag.

All-Electric Mustang Mach-E 1400 Prototype

Πηγή: Arstechnica

 

Προηγούμενο άρθροΑυξάνεται η επιδότηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο 20%!
Επόμενο άρθροΝέα πατίνια από τη Razor με τροχούς έως 16″!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.