Από την πρώτη φορά που πιάσαμε ηλεκτρικό πατίνι στα χέρια μας, ένα πράγμα ήταν σαφές. Οι τροχοί των πατινιών είναι πολύ μικροί και αυτό είναι το μεγάλυτερο μειονέκτημά τους έναντι ενός ποδηλάτου ή άλλου δικύκλου. Με τον καιρό, οι τροχοί των 8,5″ έγιναν 9″, έπειτα 10″ και 11″, με εξαιρετικές αναρτήσεις, ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο ο κίνδυνος ατυχήματος σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Ακόμα κι έτσι, κάποιοι θεωρούν τους τροχούς τους ανεπαρκείς και ακριβώς για αυτούς τους χρήστες, η Minimotors δημιούργησε το Dualtron City, ένα πατίνι “θηρίο” με τροχούς 15″! Το είχαμε στα χέρια μας και πάμε να το δούμε…

Dualtron City video review

Το Dualtron City διατίθεται στην Ελλάδα από την Ecodrome έναντι €2.499 (από 2.999). Μπορείτε να το δείτε στο site της εταιρείας αλλά και στο κατάστημά της στην Αγ.Παρασκευή, ενώ με το κουπόνι “GETELECTRIC” στην παραγγελία σας παίρνετε δώρο και ένα 2ο base φορτιστή, για να φορτίζετε με διπλάσια συνολική ισχύ!

Κατασκευή και εμφάνιση 

Ξεκινάμε με την εξωτερική εμφάνιση και την κατασκευή. Το Dualtron City θυμίζει αμέσως… Dualtron, αλλά ορατές γίνονται και οι σημαντικές διαφορές. Οι μεγάλοι τροχοί αλλάζουν τις διαστάσεις, ενώ και η κολώνα του τιμονιού ξεκινά ψηλότερα και είναι πιο κοντή. Το τεράστιο πίσω φτερό ξεχωρίζει επίσης, ειδικά το βράδυ χάρη στα LEDs, όπως και όλο το πατίνι. Η “τριπλή” σωληνωτή ένωση του deck με το εμπρός μέρος είναι “γυμνή”, το εμπρός swing arm είναι διάτρητο (αλλά με όμορφο τρόπο), το μαύρο χρώμα κυριαρχεί, με λίγες κόκκινες λεπτομέρειες.

Οι διαστάσεις του είναι 1500x615x1250mm αλλά το ύψος μειώνεται στα 760mm όταν το πατίνι αναδιπλωθεί. Σπαστό είναι και το τιμόνι, με εύκολο τρόπο, ώστε το πλάτος να μειώνεται στα μόλις 256mm (υπό προϋποθέσεις). Το σασί είναι από αλουμίνιο 6082-T6 και ο μηχανισμός αναδίπλωσης είναι ο ίδιος με του Dualtron Storm, ανθεκτικός, αθόρυβος και εύκολος στη χρήση. Δυστυχώς απουσιάζει το footrest και παρ΄ότι δεν νιώσαμε οτι είναι απαραίτητο κατά την επιτάχυνση, θα θέλαμε να “κουμπώνει” κάπου η κολώνα του τιμονιού κατά την αναδίπλωση. Δυστυχώς δεν υπάρχει εργοστασιακό footrest διαθέσιμο για αγορά, ακόμη. Από την άλλη, μπορείτε να βάλετε σέλα, αν θέλετε.

Το Dualtron City μπορεί να υποστηρίξει αναβάτες έως 120 Kg και έχει ένα σχετικά μεγάλο deck με διαστάσεις 25x48cm. Η απόσταση από το έδαφος είναι 20cm, άρα δεν θα “βρείτε” κάτω με τίποτα, ενώ το deck έχει πάχος 10cm, άρα ο αναβάτης “στέκεται” 30cm από το έδαφος. Η απόσταση του deck από τα χερούλια είναι 97cm και έτσι, αν είστε πάνω από 1,85m σε ύψος, το τιμόνι θα σας φανεί χαμηλό. Υπάρχει, όμως, επέκταση της κολώνας σαν extra, αν το θέλετε.

Τα χερούλια είναι αρκετά καλά και εργονομικά, το cable management κοντά στο μέσο όρο, το πίσω φτερό έχει καλή έδραση και είναι στιβαρό. Προσοχή, ωστόσο, όταν κατεβαίνετε κάποιο σκαλί/πεζοδρόμιο καθώς μπορεί να “βρει” κάποιο από τα δύο φτερά και να σπάσει, αν και μας συνέβη αρκετές φορές χωρίς πρόβλημα.

Αν το City έχει μειονεκτήματα, αυτά είναι δύο και εντοπίζονται στην ενότητα αυτή. Το πρώτο είναι το βάρος του, στα 41,2 Kg, καθιστώντας το πολύ βαρύτερο ακόμα και από ισχυρότερα πατίνια. Το θετικό είναι οτι η μπαταρία αφαιρείται (ζυγίζει 7,5 Kg) και άρα αν έχετε χώρο στάθμευσης, δεν θα σας δυσκολέψει. Αν πρέπει να το σηκώνετε συχνά, έστω και για 4-5 σκαλοπάτια, όμως, θα είναι πρόβλημα για ορισμένους. Το δεύτερο μειονέκτημα είναι το μήκος των 150cm. Είναι το μακρύτερο πατίνι που έχουμε πιάσει στα χέρια μας, ελάχιστα μικρότερο από ένα full size ποδήλατο, έτσι δεν χωράει εύκολα π.χ. στο ασανσέρ ή στο αυτοκίνητο. Εν ολίγοις, το City είναι ένα απολαυστικό πατίνι, υπό προϋποθέσεις. Αν χρειαστεί να το σηκώσετε ή να το βάλετε σε κάποιο περιορισμένο χώρο, θα σας δυσκολέψει και υπάρχουν πιο compact, ελαφρύτερα μοντέλα για να κάνετε τη δουλειά σας, προφανώς με μικρότερους τροχούς.

Τροχοί, ελαστικά, φρένα

Φθάνουμε αμέσως στο σημαντικότερο χαρακτηριστικό του Dualtron City, τους τεράστιους τροχούς των 15″. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε, καθώς αρκετοί είχατε την απορία αυτή στα social media μας, οτι η διάμετρος των τροχών των πατινιών αναφέρεται στην συνολική διάμετρο του τροχού, μαζί με τα ελαστικά, όχι μόνο της ζάντας. Οπότε, ναι, το City έχει τροχούς 15″. Οι ζάντες είναι φαρδιές, με διπλές ακτίνες, ίσως οχι ό,τι ομορφότερο έχουμε δει αλλά… περί ορέξεως.

Οι βαλβίδες ευτυχώς πλέον είναι εύκολα προσβάσιμες για το φούσκωμα των ελαστικών (45-50 psi). Τα ελαστικά είναι προφανώς tubeless, της CST, με διαστάσεις 15×2,5″-10. Δεν είναι πολύ φαρδιά αλλά δεν χρειάζεται, άλλωστε. Η δύναμη περνά στο δρόμο άνετα, αβίαστα, χωρίς υποψία ολίσθησης και αυτό οφείλεται στην μεγάλη διάμετρο των τροχών.

Τα φρένα είναι της Zoom, υδραυλικά, με δίσκους 160mm εμπρός και πίσω. Για καλύτερη ισορροπία ο εμπρός δίσκος βρίσκεται στα δεξιά του τροχού και ο πίσω στα αριστερά. Η αίσθηση στις μανέτες είναι εξαιρετική, ως συνήθως με αυτού του τύπου τα φρένα. Σε αντίθεση με τα περισσότερα πατίνια της κατηγορίας, με τροχούς 10 ή 11″, οι τροχοί δεν μπλοκάρουν εύκολα κατά την πέδηση. Είναι η πρώτη φορά που απολαύσαμε τόσο πολύ το φρενάρισμα με πατίνι, αφού η ισχύς των φρένων είναι εκμεταλλεύσιμη, λόγω των μεγάλων τροχών. Μην ξεχνάτε οτι όσο μεγαλύτερη η διάμετρος του τροχού και όσο βαρύτερος είναι, τόσο δυσκολότερο το έργο του φρένου. Έτσι, τα φρένα του City ταιριάζουν απόλυτα στα υπόλοιπα specs του και θα τα απολαύσετε κατά τη χρήση. Στην πέδηση βοηθά και το e-brake, αν θέλετε, μέσω των ρυθμίσεων της οθόνης.

Αναρτήσεις και συμπεριφορά

Αρκετά έχουμε να πούμε στον τομέα της συμπεριφοράς του πατινιού. Οι μεγάλοι τροχοί, όπως αναφέραμε και στην κατηγορία των φρένων, αλλάζουν πολλά κατά τη χρήση. Πρώτον, η επιτάχυνση είναι σαφώς πιο ομαλή, με ελάχιστη ολίσθηση, άρα μεγαλύτερη ασφάλεια. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα. Το σημαντικότερο είναι οτι με τους τροχούς των 15″ μπορείτε να περάσετε ακόμα και από μεγάλες λακκούβες, χωρίς φόβο ανατροπής.

Γενικά ο αναβάτης είναι ψηλά πάνω στο City, αλλά το μεγάλο βάρος του πατινιού βοηθά στο να παραμένει σταθερό. Wobble δεν υπάρχει, ούτε στα 75 Km/h που αγγίξαμε σε ευθεία, κατά τις δοκιμές. Πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες δεν θα νιώσετε αστάθεια, ούτε φόβο. Πιέσαμε το πατίνι ακόμα και σε “κλειστές” στροφές και παρ’ότι δεν έχει την ευελιξία και την ευκολία αλλαγής κατευθύνσεων ενός πατινιού με μικρότερους τροχούς, μας κάλυψε με τη συμπεριφορά του.

Η ανάρτηση είναι αυτή που δεν συμβάδιζε με το υπόλοιπο πατίνι, καθώς ήταν πιο σκληρή απ’ότι θα θέλαμε, με μικρές διαδρομές. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από βραχίονες με ελαστικούς συνδέσμους, χωρίς αμορτισέρ/ελατήριο. Η ρυθμισιμότητα είναι μεγάλη σε μοντέλα όπως το City, έτσι ακόμα κι αν δεν σας βολέψει αμέσως, σίγουρα θα βρείτε μια ρύθμιση που να σας ταιριάζει περισσότερο, καθώς υπάρχουν… 45 διαθέσιμες! Πρώτον, τρεις θέσεις ρύθμισης γωνίας/ύψους του βραχίονα. Δεύτερον, πέντε διαφορετικές σκληρότερες συνδέσμων (cartridges). Τρίτον, τρεις θέσεις τοποθέτησης του άξονα των τροχών πάνω στο ψαλίδι (αλλαγή μεταξονίου). Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε ποιο cartridge “φορούσε” το “δικό” μας City αλλά η ανάρτηση ήταν πιο σφιχτή απ’ότι θα θέλαμε για ένα commuter πατίνι με μεγάλους τροχούς, το οποίο θα περιμέναμε άνετο και ξεκούραστο.

Εν κατακλείδι, stabilizer δεν χρειάζεται και το Dualtron City είναι σταθερότατο σε όλες τις συνθήκες, αλλά ίσως πρέπει να επιλέξετε ένα από τα μαλακά cartridges για την απαραίτητη άνεση, ειδικά αν είστε έως 70-75 Kg.

Κινητήρας και επιδόσεις

Από πλευράς ισχύος, το Dualtron City δεν βάζει “φωτιά” στο δρόμο, αλλά θα σας κινήσει άνετα οπουδήποτε. Στο εμπρός μέρος του deck κρύβεται ένας 2-in-1 controller (2x30A). Έτσι, η peak ισχύς είναι 4.000W στους δύο τροχούς, η οποία είναι υπερ-αρκετή για τις τυπικές σας μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Όπως προείπαμε, οι μεγάλοι τροχοί είναι δυσκολότερο να περιστραφούν. Έτσι, η επιτάχυνση είναι πολύ ομαλή, ακόμα και με μέγιστη ισχύ και εκκίνηση με τέρμα γκάζι, στο Mode 3. Αυτό καθιστά το City ένα πολύ φιλικό πατίνι ακόμα και στον σχετικά αρχάριο χρήστη, αρκεί να συνηθίσετε το βάρος του και το ύψος του.

Το μέγεθος τροχών επιβαρύνει τις επιδόσεις επιτάχυνσης από στάση, αν και εν τέλει το πατίνι θα φθάσει υψηλή μέγιστη ταχύτητα, με λίγη υπομονή και μάλιστα θα την διατηρήσει ευκολότερα. Μετρήσαμε σε ευθεία, με ελαφρύ κόντρα άνεμο, ένα 0-30 Km/h σε 4″ και 0-50 Km/h σε 7,5-8″, επιδόσεις “τίμιες” και ικανοποητικές. Αν αυτό που θέλετε είναι το “γκάζι”, υπάρχουν και καλύτερες επιλογές στα ίδια χρήματα, αλλά το City καλύπτει άλλες ανάγκες με μεγαλύτερη άνεση. Η μέγιστη ταχύτητα φθάνει περίπου τα 75 Km/h, με το κοντέρ να κλέβει λίγο. Φυσικά το πατίνι έρχεται με περιοριστή στα 25 Km/h, αλλά παρακάτω θα δείτε πως γίνεται η αφαίρεσή του, με δική σας ευθύνη, για χρήση εκτός δρόμου.

Εκεί που το City άρχισε να… ζορίζεται, λόγω του βάρους και των τροχών του, ήταν σε μεγάλες κλίσεις. Στο 20%, την μεγαλύτερη ανηφόρα δοκιμών μας που είναι και το σημείο αναφοράς, με φορτίο 85 Kg, δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τα 20 Km/h, ακόμα και με γεμάτη μπαταρία. Σε μικρότερες κλίσεις, όμως, έως και 15%, θα ανέβει πολύ πιο άνετα άνετα και με αρκετά καλές ταχύτητες.

Τέλος, πρέπει να ξεδιαλύνουμε λίγο την κατάσταση με τα Eco modes. Υπάρχει ένα Eco mode που ενεργοποιείται μέσω της οθόνης και ένα που ενεργοποιείται μέσω των πλήκτρων στα αριστερά. Είναι δύο διαφορετικές καταστάσεις και πρακτικά δημιουργούν δεκάδες συνδυασμούς ισχύος και απόδοσης, ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ταυτόχρονα (αλλά κάνουν το πατίνι πολύ αργό και αδύναμο). Το Eco mode της οθόνης είναι πιο “επιθετικό” από το έτερο, αλλά είναι πιο δύσκολο να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί εν κινήσει. Πρακτικά, λοιπόν, μάλλον θα χρησιμοποιείτε συχνότερα το Eco mode στο αριστερό σας χέρι.

Φωτισμός και χειριστήρια

Ξεκινώντας αντίστροφα, από τα χειριστήρια, στο αριστερό σας χέρι θα βρείτε το χειριστήριο 5 πλήκτρων της Minimotors, φωτιζόμενο το βράδυ και αρκετά βολικό. Πάνω του υπάρχει διακόπτης φλας, ON/OFF για τον ambient φωτισμό, κουμπί κόρνας (αρκετά ισχύρη), κουμπί alarm και κουμπί ECO. Εργονομικά είναι σε καλή θέση σε σχέση με το χέρι σας, ωστόσο στη θέση αυτή δεν επιτρέπει στο τιμόνι να “κλείσει” τελείως, όταν το αναδιπλώνετε. Στο δεξί σας χέρι βρίσκεται το EY3 3ης γενιάς της Minimotors, για το οποίο θα μιλήσουμε σε άλλη ενότητα.

Από πλευράς φωτισμού, έχουμε σχεδόν τα πάντα! Πρώτον, ο απίστευτος ambient φωτισμός του Dualtron City, το οποίο είναι γεμάτο πολύχρωμα LEDs με τις λέξεις “Dualtron”, “City” και “Minimotors”, από το τιμόνι έως και το πίσω φτερό. Αν είστε… διακριτικοί τύποι, μάλλον θα προτιμήσετε να τα απενεργοποιήσετε. Αν θέλετε να τραβάτε την προσοχή το βράδυ, είστε στο σωστό review! Επίσης, κάτω από το deck υπάρχουν δύο LEDs που προβάλλουν το λογότυπο “Dualtron City”, με λευκό φόντο, στο έδαφος, αριστερά και δεξιά από το πατίνι!

Εδώ να σημειωθεί οτι αν απενεργοποιήσετε τα LEDs αυτά, δυστυχώς απενεργοποιούνται και τα φώτα του πατινιού. Άρα το βράδυ είναι ρίσκο να μην τα έχετε ενεργά, εκτός αν είστε σε κεντρικούς, καλά φωτισμένους δρόμους, με μικρές ταχύτητες κίνησης οχημάτων.

Στο πίσω φτερό βρίσκονται τέσσερα μεγάλα LEDs, δύο κόκκινα και δύο κίτρινα. Τα κίτρινα έχουν καθήκοντα φλας και αλάρμ ενώ τα κόκκινα είναι φώτα θέσης και φρένων. Όλα είναι πολύ ισχυρά και ορατά το βράδυ, ενώ πιέζοντας το φρένο, τα κόκκινα ανάβουν πιο έντονα και τα κίτρινα αναβοσβήνουν γρήγορα. Εν ολίγοις, είστε καλυμμένοι από φώτα στο πίσω μέρος. Να σημειωθεί οτι ακόμα και τα φώτα στο OFF, αν πίεσετε φρένο ή ανάψετε φλας-αλάρμ, τα πίσω φώτα λειτουργούν, απλώς όχι τα θέσεως.

Τέλος, υπάρχουν δύο λευκά LEDs στο εμπρός μέρος του deck, τα οποία φωτίζουν το δρόμο μπροστά σας. Δυστυχώς δεν αρκούν για φωτισμό ενός σκοτεινού δρόμου το βράδυ, αφού η δέσμη τους πρακτικά φθάνει 1-2 μέτρα μπροστά από το πατίνι. Είναι ισχυρά, μεν, αλλά κυρίως για να σας βλέπουν οι απέναντι. Έτσι, αν κινείστε συχνά το βράδυ σε επαρχιακούς ή μη φωτισμένους δρόμους, θα χρειαστείτε extra φως εμπρός.

Οθόνη, app και ρυθμίσεις

Εδώ και χρόνια περιμέναμε τα πρώτα πατίνια της Minimotors με συνδεσιμότητα Bluetooth και το Dualtron City είναι το πρώτο που έτυχε να δοκιμάσουμε! Η οθόνη του θυμίζει το κλασικό ΕΥΕ με thumb throttle, αλλά είναι ανανεωμένη, έγχρωμη, με νέες ενδείξεις και λειτουργίες. Παραμένει ευδιάκριτη την ημέρα αλλά είναι λιγότερο άνετα σε σχέση με το παλιό EYΕ (2ης γενιάς), ωστόσο θα είστε ΟΚ σε γενικές γραμμές, με εξαίρεση κάποιες ενδείξεις με σκούρο χρώμα (π.χ. καφέ). Τα βασικά, όμως, διακρίνονται καλά (ταχύτητα, μπαταρία κ.λπ.). Τα πλήκτρα της είναι τα γνωστά τρία, αλλά πλέον δεν βρίσκονται στη “βάση” του throttle, αλλά στο κάτω μέρος της οθόνης. Έτσι, δεν μπορείτε να τα πιέσετε εύκολα εν κινήσει, εκτός αν έχετε κάποια εκπληκτική ευλιγισία στα δάχτυλά σας.

Η οθόνη δείχνει στάθμη μπαταρίας με 4 κουτάκια, ταχύτητα, τάση μπαταρίας (και ποσοστό επί τοις 100), trip, οδόμετρο και υπολειπόμενη αυτονομία (αν και στην περίπτωσή μας έδειχνε “παύλες). Επίσης δείχνει ένα πράσινο “Ε” ως ένδειξη Eco mode, ένα καφέ “Safe” το οποίο διακρίνεται μόνο σε σκιά ή το βράδυ και αφορά την προστασία από κατά λάθος πάτημα του γκαζιού. Αυτή η λειτουργία μας φάνηκε αρκετά βολική και χρήσιμη, το πως λειτουργεί το περιγράφουμε στο video reviw.

Το αριστερό πλήκτρο είναι το ΟΝ/OFF με παρατεταμένη πίεση, ενώ με απλό πάτημα κάνει εναλλαγή μεταξύ των modes ισχύος. Το δεξί πλήκτρο κάνει εναλλαγή των ενδείξεων. Το μεσαίο πλήκτρο κάνει εναλλαγή μεταξύ % στάθμη μπαταρίας και την τάση της σε V, ενώ με παρατεταμένη πίεση ενεργοποιεί το Eco mode.

Εδώ να πούμε οτι η νέα οθόνη έχει και νέο μενου ρυθμίσεων! Ξεχάστε, λοιπόν, τα παλιά “P” settings που είχαμε αναλύσει σε παλαιότερο video μας και δείτε το video του City για να ξέρετε τι κάνει η κάθε επιλογή.

Το app της Minimotors είναι όμορφο, χρηστικό και παρέχει αρκετές πληροφορίες, αλλά σίγουρα μπορείτε να… ζήσετε και χωρίς αυτό, δεν είναι απαραίτητο. Το χρειάζεστε υποχρεωτικά μόνο για την διαδικασία της αφαίρεσης του περιοριστή ταχύτητας. Μέσω αυτού στέλνετε το αίτημα στην ίδια τη Minimotors, αποδεικνύοντας οτι είστε ο κάτοχος του πατινιού με το συγκεκριμένο σειριακό αριθμό και μέσα σε κάποια 24ωρα, αν η εταιρεία εγκρίνει την αφαίρεση του κόφτη, θα το κάνει από τη μεριά της.

Μπαταρία και αυτονομία

Το Dualtron City διαθέτει μπαταρία 60V-25Ah (1.500Wh) με στοιχεία 21700 της LG. Η εταιρεία ανακοινώνει έως 90 Km αυτονομίας, υπό ιδανικές συνθήκες. Περιμέναμε κάτι λιγότερο απ’ότι συνήθως λόγω των μεγάλων τροχών, αλλά ήταν κάτι νέο και για μας, οπότε δεν ξέραμε πόσο “μέσα” θα πέσουμε στην πρόβλεψη. Επιπλέον, ήταν δύσκολο να κάνουμε τη δοκιμή χωρίς κόντρα άνεμο τις μέρες εκείνες, οπότε αυτό επιβάρυνε την κατάσταση περισσότερο. Εν τέλει διαπιστώσαμε οτι στο Mode 3, με την ισχύ στο 100% μέσω των ρυθμίσεων, χωρίς Eco mode εννοείται και με μέση ταχύτητα κοντά στα 50-55 Km/h, το City επιτυγχάνει περίπου 55 Km αυτονομίας, σε μικτή διαδρομή. Εδώ παίζει μεγάλο ρόλο το αν έχετε σταθερή ροή κίνησης ή αν κάνετε αρκετές επιταχύνσεις από χαμηλές ταχύτητες, καθώς εκεί είναι που η κατανάλωση αυξάνεται σημαντικά.

Με χρήση του Mode 2 θα πετύχετε μεγαλύτερη αυτονομία ενώ και τα 90 Km είναι εφικτά, προφανώς με ήπια κίνηση και χαμηλή ισχύ. Εν τέλει η αυτονομία κρίνεται φυσιολογική για ένα τέτοιο, βαρύ και με μεγάλους τροχούς πατίνι, οπότε μείναμε ικανοποιημένοι, αποδεχόμενοι οτι δεν πρόκειται για ένα μοντέλο που θα κάνει 100+ Km καθημερινά. Αν το θέλετε, όμως, ο ταχυφορτιστής θα σας το επιτρέψει.

Σημειώνουμε πως όταν δείτε την τάση της μπαταρίας περίπου στα 51V υπό φορτίο, έχετε λίγα Km μπροστά σας προτού η ισχύς διακοπεί (η πτώση από τα 51V στα 48V είναι ταχύτατη). Γενικότερα όλες οι ενδείξεις της στάθμης της μπαταρίας μας δυσκόλεψαν, αφού δεν ήταν όσο ακριβείς θα θέλαμε και βασιστήκαμε κυρίως στην τάση, η οποία όμως δεν ανανεωνόταν σε “πραγματικό” χρόνο και ήθελε σταθερό φορτίο για κάποια δευτερόλεπτα ώστε να δείξει “σωστά”.

Ειδική μνεία θα κάνουμε στην δυνατότητα αφαίρεσης της μπαταρίας. Η κλειδαριά στο εμπρός μέρος του deck επιτρέπει το ξεκλείδωμα του πάνω μέρους του (καπάκι). Έτσι εμφανίζεται η μπαταρία, η οποία έχει λαβή για εύκολα αφαίρεση και μεταφορά, απλώς προσοχή στο φισάκι της. Το καπάκι προφανώς είναι κατασκευασμένο ώστε να μην επιτρέπει εισροή νερού μέσα στο χώρο αυτό, αλλά μετά από δυνατή βροχή καλό θα ήταν να ελέγξετε για υγρασίες.

Η αφαίρεση της μπαταρίας βοηθά σε ορισμένες περιπτώσεις, καθώς επιτρέπει την φόρτισή της σε άλλο χώρο (ζυγίζει 7,5 Kg). Επίσης, επιτρέπει τη μείωση του βάρους του πατινιού στα 34 Kg περίπου, αν οπωσδήποτε πρέπει να το σηκώσετε για να το μετακινήσετε.

Φόρτιση

Ο απλός φορτιστής που παίρνετε με το Dualtron City έχει απόδοση 1,75A (120W περίπου). Κάνει αρκετά “αργή” φόρτιση, η οποία δεν καταπονεί την μπαταρία και αν δεν “βιάζεστε”, οι 15 ώρες για μια πλήρη φόρτιση δεν θα σας προβληματίσουν ιδιαίτερα. Ωστόσο, μοιραία αυτό σημαίνει οτι θα αφήνετε το πατίνι να φορτίζει συχνά χωρίς επίβλεψη. Η λύση έρχεται με την δεύτερη θύρα φόρτισης που βρίσκεται πάνω στο deck, στο εμπρός μέρος. Εκεί μπορείτε να συνδέσετε ένα δεύτερο, ίδιο φορτιστή, διπλασιάζοντας την συνολική ισχύ και μειώνοντας τον χρόνο φόρτισης στις 7,5 ώρες. Αν, λοιπόν, αγοράσετε το City από την Dualtron Greece με το κουπόνι μας, παίρνετε δώρο τον 2ο φορτιστή!

Για τους πιο απαιτητικούς, είχαμε στα χέρια μας τον κλασικό ταχυφορτιστή των μοντέλων της Dualtron. Είναι 6,5A (430W), έχει θορυβώδες σύστημα ψύξης και ολοκληρώνει τη φόρτιση σε 4,5 ώρες, ένας χρόνος ικανοποιητικότατος. Τέλος, υπάρχει και η ακραία λύση της σύνδεσης ταχυφορτιστή και βασικού φορτιστή μαζί, για 6,5+1,75=8,25A), με την φόρτιση να ολοκληρώνεται σε περίπου 3-3,5 ώρες. Δεν το συστήνουμε, ωστόσο, παρά μόνο για ελάχιστες περιπτώσεις που πραγματικά δεν μπορείτε να περιμένετε και υπάρχει ανάγκη ταχείας φόρτισης.

Συμπέρασμα

Μετά από καλοκαιρινή συμβίωση με το Dualtron City, συμπεραίνουμε οτι, όπως φαίνεται και με την πρώτη ματιά, είναι ένα ιδιαίτερο πατίνι για συγκεκριμένες χρήσεις. Είναι ασφαλές, με αρκετή ισχύ, αφαιρούμενη μπαταρία και εν γένει υψηλή ποιότητα κατασκευής, μπορεί να κυκλοφορήσει άνετα εντός και εκτός πόλης, αλλά το μήκος του και το βάρος του προϋποθέτουν αρκετό χώρο για την αποθήκευση και μεταφορά του, όπως και… γερά μπράτσα, είναι ένα μεγάλο ασανσέρ. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι σαφώς οι τροχοί των 15″ και θα μπορούσε να αντικαταστήσει άνετα ένα… ποδήλατο ή ένα σκούτερ, αν προτιμάτε την όρθια στάση. Σκεφτείτε τις ανάγκες σας, λοιπόν και θα διαπιστώσετε αν σας καλύπτει απόλυτα!

Dualtron City photo gallery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.