Η Αθήνα, ως γνωστόν, πάσχει ιδιαίτερα στο θέμα των ποδηλατόδρομων, εξ’αιτίας της… ελλείψεώς τους. Και με εξαίρεση τον ποδηλατόδρομο Γκάζι-Φάληρο που ολοκληρώθηκε πριν λίγα χρόνια, είναι ελάχιστοι οι ποδηλατόδρομοι που πραγματικά εξυπηρετούν τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών στο υπόλοιπο λεκανοπέδιο.

Μια κίνηση ζωτικής σημασίας αποτελεί η “ένωση” του προαναφερθέντος άξονα με την Κηφισιά, ώστε να φέρει πιο “κοντά” τα βόρεια με τα νότια προάστια. Άλλωστε, η λεωφόρος Κηφισίας είναι άκρως επικίνδυνη για ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια, αλλά πρακτικά είναι ο μόνος, εύκολος δρόμος ώστε να ανέβει κάποιος προς την Κηφισιά και τις γειτονικές της περιοχές.

Τα νέα είναι καλά, λοιπόν, καθώς το Πράσινο Ταμείο έκανε ακόμη ένα βήμα προς την κατασκευή του άξονα Γκάζι-Κηφισιά. Ένα ποσό έως €10 εκ. θα δεσμευθεί για την εκπόνηση επικαιροποιημένης μελέτης και την εκτέλεση του έργου, το οποίο θα έχει μήκος 16,5 Km και θα περνά από τους σταθμούς ΗΣΑΠ Μοναστηράκι, Ομόνοια, Βικτώρια (μέσω των οδών Αθηνάς και Γ΄ Σεπτεμβρίου), Περισσός, Πευκάκια, Ν. Ιωνία, Ηράκλειο, Ειρήνη, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά. Έτσι, θα ολοκληρωθεί ο ενιαίος ποδηλατόδρομος “Φαληρικός Όρμος-Κηφισιά”.

Δείτε επίσης:

3η συνάντηση κατόχων e-scooters Αθήνας (video)

Επίσης, στο πλαίσιο της ίδιας συνεδρίασης συζητήθηκαν προτάσεις για την ανάπτυξη νέων ποδηλατοδρόμων στην ελληνική επικράτεια και αποφασίστηκε η εξασφάλιση χρηματοδότησης για μελέτες δύο διαδρομών.

Διαδρομή 1η : θα διέρχεται από την περιφέρεια Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου (βόρεια) με τον ποδηλατόδρομο να καταλήγει στην Αθήνα.

Διαδρομή 2η: θα εισέρχεται από την Κεντρική Μακεδονία και θα διέρχεται από Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα με τον ποδηλατόδρομο να καταλήγει πάλι την Αθήνα.

Η συγκεκριμένη απόφαση για τις 2 διαδρομές,  συνδέεται με το ολοκληρωμένο ποδηλατικό δίκτυο που διατρέχει την Ευρώπη, το Eurovelo. Περιλαμβάνει 15 διαδρομές φιλικές στο ποδήλατο, συνολικού μήκους 70.000 χλμ. Από αυτό έχουν ήδη κατασκευαστεί περί τα  από 45.000 χλμ.

Πηγή: Ecopress

Προηγούμενο άρθροΑυξάνονται γρήγορα οι σταθμοί φόρτισης στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΤο Nissan Charge app σας δείχνει όλους τους σταθμούς φόρτισης
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Μακάρι να πραγματοποιηθεί σύντομα, θα είναι μεγάλη διευκόλυνση για τους υφιστάμενους οδηγούς ποδηλάτων και πατινιών και ίσως προτρέψει και άλλους να αφήσουν το αυτοκίνητο!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.