Εγκαινιάστηκε στη Γερμανία ο πρώτος διάδρομος ηλεκτρικών φορτηγών της Ευρώπης. Αφορά μεσαία και βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά και φέρει την “υπογραφή” της BP Pulse.

Συνολικά 6 σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών φορτηγών είναι πλέον σε λειτουργία κατά μήκος του διαδρόμου. Βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία του διαδρόμου Ρήνου-Άλπεων, ο οποίος αγγίζει τα 600 Km. Ο δρόμος αυτός αποτελεί μια από τις πιο πολυσύχναστες οδικές εμπορευματικές διαδρομές στην Ευρώπη, Αυτό διότι συνδέει βασικά λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας στο Βέλγιο και στην Ολλανδία με το μεσογειακό λιμάνι της Γένοβας της Ιταλίας. Συνδέει επίσης ένα δίκτυο δρόμων που εκτείνονται σε συνολικά 1.300 Κm.

Κάθε τοποθεσία φόρτισης διαθέτει DC σταθμούς φόρτισης 300 kW. Έτσι τα φορτηγά μπορούν να αναπληρώνουν αυτονομία έως και 200 Km σε περίπου 45′. Η Aral, το τμήμα λιανικής της BP στη Γερμανία, φιλοξενεί τους φορτιστές στα καταστήματά της. Σε αυτά υπάρχει ζεστό φαγητό, τουαλέτες και ντους για χρήση από τους οδηγούς κατά τις περιόδους υποχρεωτικής ανάπαυσης, ενώ η φόρτιση των φορτηγών τους θα γίνεται σε ασφαλείς, καλά φωτισμένες και βολικές τοποθεσίες.

Το επόμενο εξάμηνο, δύο ακόμη σταθμοί φόρτισης θα εγκατασταθούν στα καταστήματα της Aral για να ολοκληρωθεί ο διάδρομος. Μέχρι το 2030, περίπου 270.000 ηλεκτρικά ηλεκτρικά μεσαία και βαρέα οχήματα αναμένεται να λειτουργήσουν στην Ευρώπη. Αυτά θα χρειαστούν έως και 140.000 κοινόχρηστα σημεία φόρτισης.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

eHighway: Ηλεκτρική ενέργεια σε φορτηγά από εναέριες γραμμές

Πηγή: Electrek

 διάδρομος ηλεκτρικών φορτηγών διάδρομος ηλεκτρικών φορτηγών

Προηγούμενο άρθρο$3,6 δισ. για επέκταση του Tesla GigaFactory στη Nevada
Επόμενο άρθροΗ Lyft θα χρεώνει όσους επιβάτες αργούν να μπουν στα ταξί της
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.