Ως Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) χαρακτηρίστηκαν τα στρατηγικά σχέδια κινητικότητας που έχουν καταρτίσει οι Δήμοι Θεσσαλονίκης, Λαμιέων και Ελασσόνας, με σχετικές αποφάσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Οι τρεις Δήμοι αποκτούν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τα σχέδια δράσεων που έχουν υποβάλλει, υλοποιώντας παρεμβάσεις που προάγουν τη βιώσιμη κινητικότητα και την προσβασιμότητα για όλους, με σεβασμό στο περιβάλλον.

Σύμφωνα με αυτές τις Αποφάσεις, σημειώνεται πως η υλοποίηση μέτρων του Σ.Β.Α.Κ. που αφορούν σε οδικές υποδομές οφείλει να είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές, κανονισμούς και τη νομοθεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως και η υλοποίηση μέτρων ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας πρέπει να είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Με αφορμή την έγκριση των Σχεδίων ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε:

«Άλλοι τρεις μεγάλοι Δήμοι εντάσσονται στον προγραμματισμό για την υλοποίηση Σ.Β.Α.Κ. και σύμφωνα με την απογραφή του Υπουργείου έχουν επίσης ξεκινήσει ή βρίσκονται σε ώριμο στάδιο ολοκλήρωσης των σχεδίων κινητικότητάς τους, περίπου ένας στους τρεις Δήμους της χώρας. Ο κατάλογος των περιοχών που υποβάλλουν Σχέδια συνεχώς διευρύνεται και ενθαρρύνουμε την Τοπική Αυτοδιοίκηση να αγκαλιάσει αυτόν τον θεσμό, που αποτελεί πλέον, το βασικό εργαλείο για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας σε περιφερειακό και δημοτικό επίπεδο. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι έτοιμο να συνδράμει με την απαραίτητη τεχνογνωσία και ταυτόχρονα, ενσωματώνει στις πολιτικές του τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές για τη βιώσιμη κινητικότητα».

 

Προηγούμενο άρθροSegway S90L, έξυπνο ηλεκτρικό πατίνι με τη βοήθεια της AI
Επόμενο άρθροΗ WaveMotion παρουσιάζει την LIVALL στο 2ο Electric & Micro Mobility FORUM
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.