Οι τεχνικοί της Mercedes-Benz Trucks φόρτισαν για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο του eActros 600 με ισχύ ενός μεγαβάτ (MW). Η εταιρεία πέτυχε την ισχύ φόρτισης σε ένα σταθμό φόρτισης στο κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών της, στο Wörth am Rhein της Γερμανίας.
Παρόλο που το πρότυπο Megawatt Charging System (MCS) δεν θα οριστικοποιηθεί πλήρως μέχρι το 2025, οι κατασκευαστές θέλουν να είναι προετοιμασμένοι. Για λόγους σύγκρισης, το MAN eTruck φόρτισε πρόσφατα σε έναν πρωτότυπο σταθμό φόρτισης της ABB με περίπου 700 κιλοβάτ (kW). Αυτό θεωρείται επίσης φόρτιση MCS στη βιομηχανία, αν και αυστηρά μιλώντας, δεν αγγίζει την περιοχή των μεγαβάτ.
Η Mercedes-Benz Trucks δεν σχολίασε σχεδόν καθόλου την διαδικασία φόρτισης. Παραμένει ασαφές το για πόση ώρα φόρτισε το πρωτότυπο eActros 600 με την ισχύ αυτή. Δεν υπάρχουν πληροφορίες ούτε όσον αφορά τον φορτιστή. Οι φωτογραφίες που παρέχονται δείχνουν μόνο τον σταθμό φόρτισης από το πίσω μέρος. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε μόνο ότι οι μπαταρίες παραγωγής θα φορτίζονται από το 20 στο 80% σε περίπου 30 λεπτά. Και ότι “για λόγους ανταγωνισμού”, δεν μπορούν προς το παρόν να δοθούν περαιτέρω λεπτομέρειες.
Η παραγωγή του eActros 600 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη του 2024. Οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν οχήματα με “αναμονή” για MCS εξοπλισμό, ο οποίος θα μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων, όταν γίνει διαθέσιμη η τεχνολογία. Αρχικά, λοιπόν, το eActros 600 θα είναι ικανό για φόρτιση CCS έως 400 kW.
Η Scania συνεργάζεται επίσης με την ABB για τη φόρτιση MCS. Οι δοκιμές ξεκίνησαν πριν από σχεδόν ένα χρόνο, αν και οι εταίροι δεν έχουν παράσχει ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με το χρόνο ή την ισχύ φόρτισης. Το σύστημα φόρτισης Megawatt είναι σχεδιασμένο για τάση έως 1.250V και ρεύμα έως 3.000A. Αυτό θεωρητικά αντιστοιχεί σε ικανότητα φόρτισης έως και 3,75 MW. Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά επιβατικά, η θέση της θύρας φόρτισης στα οχήματα είναι τυποποιημένη για το MCS. Η θύρα φόρτισης θα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του οχήματος, σε μια περιοχή μεταξύ 2 και 4,80 μέτρων πίσω από τον προφυλακτήρα. Θα βρίσκεται περίπου στο ύψος του γοφού.
Το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων θα έχει αυτονομία 500 Km με φορτίο, χάρη στη χωρητικότητα της μπαταρίας (600 kWh).
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Electrive