Η Zero Motorcycles, ο παγκόσμιος ηγέτης στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και τα κινητήρια σύνολα, αποκάλυψε τα νεότερα μοντέλα για τη σειρά MY23, με ναυαρχίδα την ολοκαίνουργια DSR/X. Παρέχοντας μια πλήρως καθηλωτική διαδρομή τα τελευταία 16 χρόνια της ZERO, η DSR/X είναι το νεότερο μοντέλο από τη μάρκα που καθορίζει την εισαγωγή των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στην κατηγορία Mega ON-OFF (SUPER ADVENTURE). Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί το νέο κινητήριο πακέτο ισχύος Z-Force της εταιρείας, με ονομασία Whisper quiet ZF και το λειτουργικό σύστημα Cypher III+ για να προσφέρει την πιο γνήσια εμπειρία adventure sport οδήγησης στον κόσμο.

«Οι ιδιοκτήτες και οι υποστηρικτές μας, ζητούν εδώ και χρόνια μία μοτοσυκλέτα ADV πλήρους μεγέθους από τη Zero», δήλωσε ο Abe Azkenazi, CTO (τεχνικός διευθυντής) της Zero Motorcycles. «Επενδύσαμε πάνω από 100.000 ώρες ηλεκτρονικής μηχανικής για να σχεδιάσουμε μια μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών μας και στην αποστολή της Zero να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία οδήγησης».

Zero DSR/X specs

Το DSR/X διαθέτει έναν εντελώς νέο κινητήρα Z-Force 75-10X που παράγει την εκπληκτική ροπή των 225 Nm (23kg) ροπής και μία μπαταρία ισχύος 17,3 kWh Z-Force, καθένα από τα οποία θέτει νέα κορυφαία πρότυπα απόδοσης για την Zero. Η DSR/X έχει μια πλήρως επανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική πλαισίου και εξαρτημάτων που επιτρέπει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σχεδόν 200 mm, πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή και πισηνή ανάρτηση και τρεις ενσωματωμένους αποθηκευτικούς χώρους που το καθιστούν μια πραγματικά ειδική σχεδίαση ADV που είναι τόσο ανθεκτική όσο και ικανή.

«Το πρώτο προϊόν της Zero Motorcycles ήταν μια μοτοσικλέτα εκτός δρόμου. Οι ρίζες μας βρίσκονται σταθερά στις εκτός δρόμου διαδρομές», δήλωσε ο Sam Paschel, Διευθύνων Σύμβουλος της Zero Motorcycles. «Συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής powersport EV με την καρδιά της παραδοσιακής κατασκευής μοτοσικλετών, το DSR/X βασίζεται σε αυτή την κληρονομιά μεταμορφώνοντας την εμπειρία οδήγησης ADV».

Ενώ συνδέεται με τις απαρχές της Zero Motorcycles, η DSR/X αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά μοτοσυκλετών διπλής χρήσης με μια νέα σειρά χαρακτηριστικών.

Ελεγχόμενη από το πιο προηγμένο λειτουργικό σύστημα στον κόσμο, το Cypher III+, το DSR/X είναι η πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα που αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες των Bosch Motorcycle Stability Controls με δυνατότητες εκτός δρόμου. Βελτιστοποιημένη ειδικά για όλες τις συνθήκες πρόσφυσης σε οποιαδήποτε επιφάνεια, ελέγχει ηλεκτρονικά το σύστημα μετάδοσης κίνησης, προσφέροντας εκπληκτική σταθερότητα. Το σύστημα εκτός δρόμου της Bosch περιλαμβάνει συνδεδεμένο φρενάρισμα για βελτιωμένη διαμόρφωση πέδησης και ακινητοποίηση οχήματος, που παρέχει αυτοπεποίθηση και σταθερότητα ακόμη και στις πιο απότομες πλαγιές. Η DSR/X είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα σύνολο χαρακτηριστικών που διατίθενται μόνο από τη Zero Motorcycles και βασίζεται στα 16 χρόνια και τα 260 εκατομμύρια χιλιόμετρα εμπειρίας στον πυρήνα του λειτουργικού συστήματος Cypher III+.

Αξιοσημείωτο μεταξύ αυτών είναι το Park Mode, μια λειτουργία με όπισθεν και ανίχνευσης αργής ταχύτητας, χρήσιμη για ελιγμούς σε στενούς ή απότομους χώρους. Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με τις ταχύτερες δυνατότητες φόρτισης Επιπέδου 1 και 2 στην αγορά χάρη στη φόρτιση από το ενσωματωμένο σύστημα φόρτισης 6,6kW. Τέλος, η DSR/X είναι συμβατή και με την εφαρμογή Zero Motorcycles για κινητά. Αυτό επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν σχεδόν απεριόριστο αριθμό χαρακτηριστικών οδήγησης από την ταχύτητα έως τη ροπή, ακόμη και τις λειτουργίες επαναφόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει. Η DSR/X είναι εξοπλισμένη με μια μονάδα σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας (CCM) που μπορεί να στείλει ειδοποιήσεις στους χρήστες της εφαρμογής για οτιδήποτε, από πληροφορίες φόρτισης, ανακοινώσεις ή άλλες χρήσιμες ενημερώσεις λογισμικού.

Επιπρόσθετα στα ήδη πολύ αξιόλογα επίπεδα εξοπλισμού στην DSR/X είναι ένα πολύ προσεγμένο συμπλήρωμα ανταλλακτικών και αξεσουάρ για όλες τις ανάγκες των αναβατών για κάθε περιπέτεια. Τα προαιρετικά αξεσουάρ adventure περιλαμβάνουν τσάντες σέλας, προστατευτική ποδιά, ψηλότερο ανεμοθώρακα, καλύμματα, επάνω και πλαϊνές θήκες και πολλά άλλα. Το DSR/X μπορεί επίσης να ανταλλάξει ένα τμήμα των ενσωματωμένων τμημάτων αποθήκευσης είτε με Power Tank για να αυξήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας σε σχεδόν 21 kWh είτε με μονάδα Rapid Charge που θα μειώσει τον ελάχιστο χρόνο φόρτισης σε περίπου μία ώρα.

«Η DSR/X είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει την ευρωπαϊκή κουλτούρα μοτοσυκλέτας στο DNA της», λέει ο Umberto Uccelli Vice President & MD Zero Motorcycles EMEA. «Είναι μια διπλής χρήσης σπορ μοτοσυκλέτα που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του πιο απαιτητικού αναβάτη στην πιο σημαντική κατηγορία μοτοσυκλετών της Ευρώπης».

Το DSR/X είναι διαθέσιμο σε sage green και white pearl και θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, με τιμή λιανικής από 27.590€.

Zero SR/S, SR/F και SR 2023

Μαζί με την DSR/X του 2023, ανακοινώθηκαν επίσης τα νέα μοντέλα MY23 SR/S, SR/F και SR. Αυτές οι νέες κορυφαίες επιλογές SR/S και SR/F θα είναι πλήρως εξοπλισμένες με αναβαθμίσεις χωρητικότητας μπαταρίας που τους εξοπλίζουν με πακέτο ισχύος 17,3 kWh, αναβαθμίσεις ταχύτητας φόρτισης έως 6,6kW και park mode (όπισθεν). Η SR/S διατίθεται σε γκρι ασφάλτου με κυανούς τόνους και η SR/F διατίθεται σε μαύρο με χρυσές αποχρώσεις. Η MY23 SR παραμένει η πιο προσαρμόσιμη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Παράγει 166 Nm (17Kg) ροπής, 74 bhp και μπορεί να φτάσει τα 170 km/h, με χρόνο επαναφόρτισης περίπου τέσσερις έως πέντε ώρες με τον onboard φορτιστή 3 kW και το πακέτο ισχύος 14,4+ kWh. Η MY23 SR διατίθεται σε thermal black. Επισκεφτείτε την Electromove ή τους συνεργάτες της, αποκλειστικό αντιπρόσωπο των Zero Motorcycles για επιλογές αναβάθμισης SR.

Όλα αυτά τα νέα μοντέλα, καθώς και η υπόλοιπη γκάμα με street και dual sport από την Zero είναι τώρα διαθέσιμα και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να προγραμματίσετε ένα test ride μπορείτε να βρείτε στο WWW.ELECTROMOVE.GR

Δείτε επίσης:

Οδηγήσαμε τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα!

Προηγούμενο άρθροΟι εξαγωγές και εισαγωγές e-bikes στην Ε.Ε. το 2021
Επόμενο άρθροREVIEW: NIU MQi GT EVO!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.