Η Peugeot μόλις αποκάλυψε το, τελευταίο της για φέτος, ηλεκτρικό όχημα, το e-408, ένα κομψό σεντάν fastback. “Πατάει” στην ίδια “βάση” με το Peugeot e-308, αλλά διαθέτει ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης και σχεδίαση που η Peugeot ελπίζει ότι θα τη βοηθήσει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Tesla Model 3 και το Polestar 2.
Μία από τις βασικές διαφορές μεταξύ του e-408 και του e-308, είναι η μπαταρία. Το e-408 αποκτά μια ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία 58,2 kWh, παρέχοντας αυτονομία έως 453 km, όμως υπολείπεται έναντι των Tesla Model 3 Long Range και Polestar 2 Long Range που προσφέρουν 628 km και 657 km, αντίστοιχα.
Για να δικαιολογήσει την επιλογή της, η Peugeot αναφέρει ότι η μέση ημερήσια απόσταση για έναν αγοραστή αυτοκινήτου κατηγορίας C είναι μόνο 45 km. Δυστυχώς για την Peugeot, στην ολοένα πιο ανταγωνιστική αγορά των EV, το range anxiety παραμένει σημαντικός παράγοντας για πολλούς πιθανούς αγοραστές. Μια μεγαλύτερη μπαταρία, όπως αυτή των 98 kWh που βρίσκεται στα Peugeot e-3008 και e-5008, σίγουρα θα έκανε το e-408 πιο ελκυστικό, αλλά και ακριβότερο.
Στον τομέα της φόρτισης, η μέγιστη ισχύς σε DC φορτιστή αγγίζει τα 120 kW. Δεν διεκδικεί… “δάφνες” αλλά η μπαταρία είναι σχετική μικρή και με μια καλή καμπύλη φόρτισης, 20-30 λεπτά θα αρκούν για να πάρει αρκετή ενέργεια.
Αφήνοντας αυτά τα μειονεκτήματα στην άκρη, το e-408 έχει αεροδυναμικό σχεδιασμό, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,28. Έρχεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 207 ίππων που αποδίδει 330 Nm ροπής. Ενώ τα επίσημα στοιχεία για την επιτάχυνση δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, αναμένεται να είναι ταχύτερο από το e-308, το οποίο κάνει το 0-100 Km/h σε 9,8″.
Οπτικά και μόνο το e-408 είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το αντίστοιχο θερμικό μοντέλο της Peugeot, εκτός από ένα διακριτικό σήμα «e» στο πίσω μέρος. Αυτή η σχεδιαστική επιλογή, σύμφωνα με την Peugeot, ήταν σκόπιμη με στόχο να διατηρήσει την αισθητική του 408. Στο εσωτερικό του υπάρχει το χαρακτηριστικό i-Cockpit της Peugeot, με ένα μικρό τιμόνι και έναν υπερυψωμένο πίνακα οργάνων 10″. Μια οθόνη infotainment 10″, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια ξεχωριστή οθόνη αφής i-Toggle ολοκληρώνουν το μοντέρνο εσωτερικό.
Σε δημόσια θέα θα εκτεθεί για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού αργότερα αυτόν τον μήνα, με την ευρωπαϊκή τιμή να ξεκινά από €43.900 για το μοντέλο Allure και €45.900 για την έκδοση GT. Αναμένουμε πληροφορίες για την τιμή και την διαθεσιμότητά του στην Ελλάδα.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV