Ένα νέο, high-end ηλεκτρικό πατίνι έρχεται πολύ σύντομα στην ελληνική αγορά, έχοντας ήδη αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις στο εξωτερικό. Πρόκειται για το Nami Burn-E (γνωστό και ως Nami Viper), με ισχύ 8.400W και αυτονομία έως 150 Km, το οποίο σύντομα θα έχουμε στα χέρια μας για αναλυτικό review (οπότε sub στο YouTube channel μας)!

Η NAMI μπαίνει στην αγορά δυναμικά με ένα υψηλών προδιαγραφών πατίνι και αυτό δεν είναι τυχαίο. Οι μηχανικοί της έχουν πολυετή εμπειρία στη δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων και ηλεκτρικών πατινιών. Έτσι η εταιρεία θέλησε να κάνει την αρχή με ένα high-end μοντέλο, πριν επεκτείνει τη γκάμα της.

Το Nami Burn-E έχει ενιαίο πλαίσιο από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου (6082), με “total black” σχέδιο. Διαθέτει δύο μοτέρ ισχύος 4.200W (peak) έκαστο, με δύο controllers των 50Α. Με σχεδόν 11 ίππους ισχύος, λοιπόν, τα 47 κιλά του Burn-E μπορούν να επιταχύνουν με μεγάλη άνεση και να διατηρήσουν υψηλή ταχύτητα ακόμα και σε ανηφόρες μεγάλης κλίσεως.

Από πλευράς αυτονομίας, η μπαταρία 72V με στοιχεία της Panasonic έχει χωρητικότητα 35Ah. Έτσι, το Burn-E μπορεί να κάνει έως και 150 Km με μια φόρτιση (με αναβάτη 70 Kg στα 30 Km/h)! Υδραυλικά φρένα της Nutt εμπρός και πίσω με 160mm δίσκους εγγυώνται την αποτελεσματική πέδηση. Επιπλέον, η ανάρτηση με διαδρομή 165mm και ρύθμιση του rebound παρέχει ασφάλεια και άνεση. Ειδικά σε συνδυασμό με τους τροχούς των 11″ με tubeless ελαστικά 90/65-6.5.

Οι διαστάσεις του Burn-E αγγίζουν τα 1346mm x 620mm x 1446mm σε πλήρη έκταση και τα 1346mm x 620mm x 640mm σε αναδίπλωση. Το πατίνι είναι αδιάβροχο με βάση το πρότυπο IP65, έχει ισχυρό φως 2000 lumens στο τιμόνι, LEDs περιμέτρικά του deck και στο πίσω μέρος, ενώ διαθέτει και μια ισχυρή κόρνα μοτοσυκλέτας. Η κολώνα του τιμονιού είναι από carbon ενώ ο μηχανισμός αναδίπλωσης είναι από ανοξείδωτο ατσάλι 304 για μέγιστη αντοχή.

Το Nami Burn-E φέρνει στην Ελλάδα η Dualtron Greece και περισσότερες πληροφορίες γι’αυτό θα βρείτε εδώ.

Προηγούμενο άρθροΔιέσχισε τις ΗΠΑ (5.415 Km) με ηλεκτρικό πατίνι!
Επόμενο άρθροINTERAMERICAN και Anytime μαζί με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας για ποιοτική κινητικότητα και βελτίωση της συμπεριφοράς κατά την οδήγηση
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.