Η ŠKODA AUTO παρουσιάζει το ENYAQ RS iV, τη νέα κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού SUV η οποία επεκτείνει τη σπορ οικογένεια RS προσθέτοντας ένα δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο δίπλα στο ENYAQ COUPÉ RS iV. Με αυτή την κίνηση ο κατασκευαστής ενισχύει το ηλεκτρικό της χαρτοφυλάκιο, στο οποίο μέχρι το 2026 θα προστεθούν τρία ακόμα ολοκαίνουργια ηλεκτρικά μοντέλα. Στόχος της ŠKODA είναι να προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών προϊόντων που θα περιλαμβάνει από μικρά αυτοκίνητα έως 7θέσια μοντέλα, και να αυξήσει το ποσοστό πωλήσεων BEV στην Ευρώπη σε περισσότερο από 70% έως το 2030. Όπως και η έκδοση coupe, το ENYAQ RS iV διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση με συνολική ισχύ 220 kW* και αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης 135 kW επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορη φόρτιση σε συμβατούς ταχυφορτιστές. Πρόσθετα στα δύο σχεδιαστικά πακέτα RS Lounge και RS Suite με ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης, η ŠKODA προσφέρει για το ENYAQ RS iV δύο νέα προαιρετικά πακέτα, Advanced και Maxx, δίνοντας στη γκάμα μια ακόμη πιο ξεκάθαρη δομή. Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών επιτρέπει στην ŠKODA να παραδίδει το ENYAQ RS iV στους πελάτες με ουδέτερο ισολογισμό CO2.

Το νέο ENYAQ RS iV είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη σπορ γκάμα RS της ŠKODA. Όπως και το ENYAQ COUPÉ RS iV, το SUV έχει μια σπορ, δυναμική εμφάνιση και διαθέτει το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης στο τρέχον χαρτοφυλάκιο της μάρκας. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες – ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα – προσφέρουν συνολική ισχύ 220 kW* και μέγιστη ροπή 460 Nm η οποία μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Με τελική ταχύτητα 180 km/h το ENYAQ RS iV είναι 20 km/h ταχύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα ENYAQ iV. Η μέγιστη αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP επιτυγχάνεται χάρη στην υψηλή ενεργειακή απόδοση της μονάδας ισχύος σε συνδυασμό με την μπαταρία 82 kWh και τον εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,265.

Εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά και ευρυχωρία

Το ENYAQ RS iV διαθέτει εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά χάρη στη σπορ ανάρτηση, το προοδευτικό τιμόνι και την στάνταρ τετρακίνηση, ενώ το ευρύχωρο εσωτερικό για έως και πέντε άτομα το καθιστά τέλειο σύντροφο για την καθημερινή οδήγηση. Τα εγγενή πλεονεκτήματα της πλατφόρμας MEB του Ομίλου Volkswagen, όπως η απουσία κεντρικού τούνελ και το μακρύ μεταξόνιο των 2.768 χιλιοστών, εξασφαλίζουν άφθονο χώρο για τα πόδια, ειδικά στο πίσω μέρος. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι 585 λίτρα και μπορεί να αυξηθεί στα 1.710 λίτρα αναδιπλώνοντας τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Όλες οι εκδόσεις της οικογένειας ENYAQ iV παράγονται στο εργοστάσιο της ŠKODA στο Mladá Boleslav το οποίο είναι το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής μοντέλων MEB στην Ευρώπη εκτός Γερμανίας.

Νέα εξοπλιστικά πακέτα Advanced και Maxx που κάνουν πιο ξεκάθαρη τη δομή της γκάμας

Με την πρεμιέρα του ENYAQ RS iV η ŠKODA κάνει ακόμη πιο ξεκάθαρη τη δομή της γκάμας. Αρχικά ο πελάτης επιλέγει ένα από τα δύο αποκλειστικά σχεδιαστικά πακέτα RS – RS Lounge ή RS Suite – και στη συνέχεια είναι δυνατή η προσθήκη πολυάριθμων πρόσθετων στοιχείων εξοπλισμού ως μέρος των νέων εξοπλιστικών πακέτων Advanced και Maxx. Ορισμένα στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού, όπως η αντλία θερμότητας, ο κοτσαδόρος για τρέιλερ και η πανοραμική ηλιοροφή, εξακολουθούν να διατίθενται ξεχωριστά.

Υπερσύγχρονο infotainment και ολοκληρωμένα συστήματα ασφαλείας

Το ENYAQ iV είναι πάντα συνδεδεμένο με το διαδίκτυο και έτσι το λογισμικό του αυτοκινήτου μπορεί να είναι συνεχώς ενημερωμένο με over-the-air ενημερώσεις. Εκτός από το περιεχόμενο πολυμέσων, όπως podcast και video, ο οδηγός μπορεί κατ’ επιλογή να ενεργοποιήσει λειτουργίες του οχήματος όπως το Adaptive Cruise Control (ACC). Επιπλέον, πολλές υπηρεσίες του ŠKODA Connect είναι ειδικά σχεδιασμένες για ηλεκτρικά οχήματα. Το ENYAQ iV προσφέρει κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια, συγκεντρώνοντας όλα τα συστήματα ασφαλείας που διατίθενται αυτήν τη στιγμή από τη ŠKODA καθώς και μέχρι εννέα αερόσακους. Οι προβολείς Full LED matrix είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, ενώ το Travel Assist προσφέρει πλέον νέες δυνατότητες, όπως το Urban Evasive Steering Support, το οποίο ανιχνεύει σταθμευμένα οχήματα, οδικά έργα, νησίδες και διασταυρώσεις και βοηθά με κατάλληλους ελιγμούς αποφυγής σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης.

Μηδενικές τοπικές εκπομπές και εκτεταμένη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών

Ως μέλος της οικογένειας ENYAQ iV, το πλήρως ηλεκτρικό ENYAQ RS iV δεν έχει τοπικές εκπομπές ρύπων. Επιπλέον, η ŠKODA χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά, όπως ανακυκλωμένα πλαστικά και γυαλί, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 της παραγωγικής διαδικασίας. Η ŠKODA AUTO αντισταθμίζει τις αναπόφευκτες εκπομπές μέσω πιστοποιημένων πιστώσεων άνθρακα και έτσι μπορεί να παραδίδει όλα τα μοντέλα ENYAQ iV με ουδέτερο ισολογισμό CO2.Τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης

Οι οδηγοί του νέου ŠKODA ENYAQ RS iV θα απολαμβάνουν τα οφέλη του οικοσυστήματος ŠKODA iV και θα μπορούν να φορτίζουν χρησιμοποιώντας μόνο την κάρτα POWERPASS σε περισσότερα από 400.000 σημεία σε όλη την Ευρώπη. Σε αυτά περιλαμβάνονται και περίπου 15.000 σημεία γρήγορης φόρτισης σε περισσότερες από 5.000 τοποθεσίες. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης 135 kW επιτρέπει ακόμα ταχύτερη φόρτιση σε συμβατούς ταχυφορτιστές. Επιπλέον, η νέα λειτουργία ‘Plug & Charge’ επιτρέπει τη φόρτιση χωρίς κάρτα σε ειδικά σημεία φόρτισης στα οποία γίνεται αυτόματη αναγνώριση του ENYAQ RS iV. Για άνετη φόρτιση στο σπίτι, η ŠKODA AUTO προσφέρει τρεις εκδόσεις των Wallbox ŠKODA iV Charger, με δωρεάν εγκατάσταση. Ανάλογα με τους σχετικούς κανονισμούς κάθε χώρας, τα ηλεκτρικά οχήματα απολαμβάνουν πολυάριθμα οφέλη, όπως φορολογικά και χρηστικά κίνητρα.

Προηγούμενο άρθροΝέα, ηλεκτρικά πρωτότυπα KYMCO SuperNEX και RevoNEX
Επόμενο άρθροΚομισιόν: Έρχονται φθηνότεροι σταθμοί φόρτισης EVs
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.