Η Volvo δείχνει να πορεύεται μαζί με την ηλεκτροκίνηση και σύμφωνα με πληροφορίες ετοιμάζεται να λανσάρει ένα “μικρότερο και φθηνότερο EV. Το Volvo EX30 θα έχει ως στόχο να προσελκύσει νεότερους αγοραστές.

Την περασμένη εβδομάδα, μάθαμε οτι η εταιρεία αναπτύσσει το πρώτο της ηλεκτρικό mini-van. Αυτό προέκυψε μετά από μια παρουσίαση της εταιρείας, όπου είδαμε 6 EVs στο “pipeline”. Η παρουσίαση περιελάμβανε, μεταξύ άλλων και το EX90 Excellence, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος.

Σύμφωνα με τον CEO της Volvo, Jim Rowan, το EX30 θα αποκαλυφθεί στις 15 Ιουνίου. Ο Rowan επιβεβαίωσε: “Το μικρότερο [SUV] είναι μια νέα προσθήκη στη γκάμα μας. Θα θέλαμε να προσελκύσουμε περισσότερους νέους πελάτες στην εταιρεία. Αυτό θα βρεθεί σε ένα πολύ καλό σημείο τιμής νομίζω, για να κάνει κάποιος την δική του είσοδο. Πολύ ασφαλές, αξιοπρεπές στην οδήγηση, καλό μέγεθος.”.

Volvo EX90
Volvo EX90

Αν και δεν κοινοποιήθηκαν άλλες λεπτομέρειες, το EX30 αναμένεται να παίξει κρίσιμο ρόλο στην επέκταση της εταιρείας στην “low-end” κατηγορία. Θα διακρίνεται για την τολμηρή εξωτερική σχεδίαση και τις μικρές διαστάσεις του, ώστε να ταιριάξει με τις προτιμήσεις των νεότερων αγοραστών.

Επιπλέον, ο Rowan πρόσθεσε πως οι διαδικτυακές πωλήσεις και μια μεγάλη γκάμα επιλογών leasing θα είναι το κλειδί για την επιτυχία του νέου μοντέλου. Το Volvo EX30 θα είναι μεν “φθηνότερο”, αλλά αναμένεται να ξεκινά πάνω από τις €40.000. Με μια ποικιλία μπαταριών, ο Rowan είναι πεπεισμένος ότι το EX30 θα είναι ανταγωνιστικό στην αγορά. Το μικρό SUV της Volvo θα βασίζεται στην πλατφόρμα SEA της Geely, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και από το επερχόμενο Polestar 4.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Επίσημο το ηλεκτρικό Volvo EX90 με 517 ίππους και μπαταρία 111kWh

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΗ DHL θα διανείμει με ηλεκτρικά σκούτερ της Silence στην Αθήνα
Επόμενο άρθροΗ Volkswagen αντικαθιστά τον Jozef Kaban ως επικεφαλής σχεδίασης
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.