Σύμφωνα με πληροφορίες του imerisia.gr, τα νέα μέτρα που θα έρθουν με τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης του προγράμματος τον Σεπτέμβριο θα είναι:
  1. Κατάργηση της υποχρέωσης εξαγοράς του οχήματος στη λήξη της περιόδου χρονομίσθωσης (leasing), που ήταν 36 μήνες.
  2. Αύξηση του επιτρεπόμενου αριθμού οχημάτων να λάβουν επιδότηση, από 3 (ή 6 σε νησιωτικές περιοχές) σε 10 συνολικά για τα νομικά πρόσωπα.
  3. Παρέχεται η δυνατότητα να αποσύρεται όχι μόνο ένα, αλλά ίσος αριθμός οχημάτων με τα αιτούμενα προς επιδότηση οχήματα (για παράδειγμα εάν μια εταιρεία επιλέξει 2 μηχανάκια και 2 αυτοκίνητα, θα μπορεί να αποσύρει 2 μηχανάκια και 2 αυτοκίνητα και να ωφελείται από το bonus απόσυρσης συνολικά με 2×500+2×1.000=3.000 € επιπλέον).
  4. Αυξάνεται το ποσό επιδότησης στα ταξί σε 13.000 από 10.500 ευρώ και για τα υβριδικά σε 10.500 από 8.000 ευρώ.
  5. Θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα επιδότησης με 40% της αξίας για ποδήλατα (έως 10) και για εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στους κλάδους της ενοικίασης ποδηλάτων, τουρισμού και διανομής φαγητού κατ’ οίκον.
  6. Οι εταιρείες πλέον θα μπορούν να επιδοτούνται και για αγορά εγκατάσταση φορτιστή ηλεκτρικού αυτοκινήτου με 500 ευρώ.
  7. Θα αυξηθεί η επιδότηση για τα μικροαυτοκίνητα (τύπου L6 και L7) και τις μεγάλες μηχανές στο 20%, έως 800 ευρώ.

Δείτε επίσης:

Πως να υπολογίσετε την επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σκούτερ, ποδήλατο

Μέχρι σήμερα έχουν ενταχθεί στο Κινούμαι Ηλεκτρικά, 1.100 αυτοκίνητα σε 10 μήνες, από τα οποία τα 630 σε φυσικά πρόσωπα, ενώ τα 1.000 ήταν ΙΧ και τα 100 βανάκια και ταξί.

Υπενθυμίζεται ότι το σύνολο του προϋπολογισμού του προγράμματος είναι 100 εκατ. ευρώ για τα έτη 2021, 2022 και 2023, με σχεδιασμό τα 60 εκατ. ευρώ να απορροφηθούν φέτος. Μέχρι σήμερα έχει απορροφηθεί το 22% του φετινού προϋπολογισμού και τα νέα κίνητρα στοχεύουν στην επιτάχυνση του ρυθμού απορρόφησης των προγραμματισμένων για φέτος κονδυλίων.

Προηγούμενο άρθροΜε ηλεκτρικό αγωνιστικό η Audi στο Ράλι Ντακάρ
Επόμενο άρθροSmart Parking για ΑμεΑ στα Τρίκαλα από τη Vodafone
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.