Το Hyundai Kona EV δεν είναι το μόνο μοντέλο που δείχνει να “υποφέρει” από το ρίσκο αυτανάφλεξης καθώς στη λίστα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ερευνώνται αντίστοιχα, προστέθηκε και το Chevrolet Bolt.

Η National Highway Traffic Safety Administration των ΗΠΑ ερευνά τα 78.000 Bolt που έχουν πωληθεί από τη GM μεταξύ 2017 και 2020, μετά από 3 αναφορές για αυτανάφλεξη των μπαταριών τους.

Σύμφωνα με τις αναφορές αυτές, η φωτιά ξεκίνησε κάτω από τα πίσω καθίσματα και καπνός γέμισε γρήγορα την καμπίνα των επιβατών. Η GM δήλωσε πως η ασφάλεια των προϊόντων της είναι η πρώτη προτεραιότητά της και διεξάγει τη δική της έρευνα, αλλά και συνεργάζεται με την NHTSA.

Τα περιστατικά

Σε μια από τις αναφορές, το Μάρτιο του 2019, ένας ιδιοκτήτης Chevrolet Bolt (MY2018) δήλωσε πως το όχημα βρισκόταν στην είσοδο του σπιτιού του και επαναφορτιζόταν για λίγο πάνω από 1 ώρα όταν ξεκίνησε η φωτιά. Οι πυροσβέστες που κλήθηκαν στο σημείο χρειάστηκαν 3 ώρες (!) για να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά και ο ιδιοκτήτης ανέφερε πονοκεφάλους από την εισπνοή του καπνού. Η GM έστειλε εμπειρογνώμονα να εξετάσει το όχημα και το αγόρασε από την ασφαλιστική (καθώς θεωρήθηκε μη επισκευάσιμο).

Σε μια άλλη περίπτωση, την 4η Ιουλίου του 2020, ένας ιδιοκτήτης Bolt (MY2019) ανέφερε πως 20 λεπτά μετά από μια διαδρομή του, λευκός καπνός άρχισε να βγαίνει από το πίσω μέρος του οχήματος. Η πυροσβεστική επιχειρούσε επί 1 ώρα με συμβατικά μέσα πυρόσβεσης και αφού αποχώρησε, το όχημα αναζωπυρώθηκε σε λιγότερο από 1 ώρα. Η πυροσβεστική έφθασε για 2η φορά, πραγματοποίησε κατάσβεση και αποχώρησε, όμως το όχημα αναφλέγη για τρίτη φορά (!) κατά τη διαδικασία μεταφοράς του στην αντιπροσωπεία. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η GM αρνήθηκε να ερευνήσει το συμβάν διότι ο ίδιος κάλεσε πρώτα την ασφαλιστική του. Εκπρόσωπος της GM ανέφερε πως η εταιρεία ερευνά το συμβάν.

Ασχέτως του αποτελέσματος της έρευνας, αποδεικνύεται και πάλι πως οι φωτιές μπαταριών και γενικότερα σε ηλεκτρικά οχήματα δεν μπορούν να σβηστούν αποτελεσματικά και γρήγορα με τα “συμβατικά” μέσα και κάθε κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που η ζέστη επιβαρύνει τις μπαταρίες.

Πηγή: ABCnews

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.