Όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις εργάζονται συστηματικά για την υιοθέτηση του ορίου των 30 Km/h στον αστικό ιστό, το οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί κάποια στιγμή και σε ελληνικές πόλεις. Ωστόσο, τα οφέλη και οι επιπτώσεις του είναι διαφορετικά από πόλη σε πόλη και πάντα είναι χρήσιμο να βλέπουμε δεδομένα και “αριθμούς”, ώστε να έχουμε μια εικόνα της αλλαγής που επιφέρει μια τέτοια κίνηση.

Μια εργασία με τίτλο “Review of City-Wide 30km/h Speed Limit Benefits in Europe” με συγγραφείς τον Καθηγητή και Διευθυντή του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Γιώργο Γιάννη και την Υποψήφια Διδάκτορα και Ερευνήτρια στον Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.), Εύα Μιχελαράκη, δημοσιεύτηκε στο Sustainability. Τα αποτελέσματα από 40 διαφορετικές πόλεις της Ευρώπης (μεταξύ των οποίων το Παρίσι, το Λονδίνο, οι Βρυξέλλες και το Ελσίνκι) έδειξαν ότι τα όρια ταχύτητας 30 km/h οδήγησαν σε σημαντικές μειώσεις: 37% των θανάτων από τροχαία ατυχήματα, 18% στις εκπομπές ρύπων, 2,5dB στην ηχορρύπανση και 7% στην κατανάλωση καυσίμων (κατά μέσο όρο), με πολύ μικρές διακυμάνσεις της μέσης ταχύτητας κυκλοφορίας.

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το Παρίσι “διώχνει” τα Ι.Χ. και εφαρμόζει όριο 30 Km/h

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.