Με στόχο τη νίκη με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό όχημα στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, η Audi ολοκλήρωσε την εργοστασιακή εμπλοκή της στη Formula E με τον καλύτερο τρόπο: με μία νίκη στον διπλό αγώνα στο Βερολίνο, με τον οποίο έπεσε η αυλαία του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula E. Νικητής, στο τιμόνι ενός Audi etron FE07, ήταν ο Βραζιλιάνος Lucas di Grassi, ο οποίος, συμπτωματικά, ήταν και ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα της Formula E, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014.

Audi driver René Rast is taking the Audi e-tron FE07 for a ride on Berlin’s streets.

Στον τελευταίο αγώνα για την Audi στη Formula E, σε εργοστασιακό πάντα επίπεδο, οι πιλότοι της ομάδας Lucas di Grassi και René Rast, φιλοξένησαν ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στο σύστημα HELO του μονοθεσίου τους, ευχαριστώντας οργανωτές και φίλους αυτής της σχετικά νέας και ιδιαίτερης μορφής του Motorsport, για τη συνεργασία και τη στήριξή τους όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Lucas di Grassi

Η Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής από τη Γερμανία που πίστεψε και στήριξε τον νεοσύστατο θεσμό της Formula E, από την πρεμιέρα του, πριν επτά χρόνια. Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι και τον τελευταίο αγώνα, η Audi Sport ABT Schaeffler αναδείχθηκε η πλέον επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της Formula E. Συγκέντρωσε συνολικά 1.380 βαθμούς σε 84 αγώνες, με 14 νίκες και 47 θέσεις στο βάθρο των νικητών. Ο Lucas di Grassi κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών τη σεζόν 2016-2017, ενώ η Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των ομάδων, τη σεζόν 2017-2018.

René Rast, Lucas di Grassi

Όλη η τεχνογνωσία της Audi από τη Formula E θα μεταφερθεί αυτούσια στην προετοιμασία του Audi RS Q e-tron, με το οποίο θα συμμετάσχουν στο Ράλι Ντακάρ οι Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström. H MGU, ο κινητήρας-γεννήτρια του πρωτότυπου προέρχεται από το αγωνιστικό μονοθέσιο e-tron FE07 της Formula E, που είχε εξελιχθεί in-house από την Audi Sport. Μάλιστα, θα τοποθετηθεί από μία κινητήρια μονάδα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro, ενώ μία τρίτη MGU, σε συνδυασμό με έναν θερμικό κινητήρα TFSI, θα αναλάβει τον ρόλο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κάθε MGU ζυγίζει μόλις 35 κιλά, με τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης να φτάνει το εντυπωσιακό 97%, απόδειξη του κορυφαίου σημείου στο οποίο έχει φτάσει την τεχνολογία, η Audi.

Το Ράλι Ντακάρ θα διεξαχθεί από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022 στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας, με την Audi να είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που θα αγωνιστεί για τη νίκη στη γενική κατάταξη, με ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Προηγούμενο άρθροΤα cargo bikes κάνουν διανομές ταχύτερα από τα φορτηγά
Επόμενο άρθροΣτις 7 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται το VW ID.5 GTX
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.