Επιστροφή στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που διαρκώς βελτιώνονται και βλέπουμε νέα μοντέλα, με high-end specs! Αυτός είναι και ο λόγος, άλλωστε, που σε μερικές μέρες θα βρεθούμε στο Μιλάνο για την έκθεση EICMA 2022, ώστε να σας μεταφέρουμε υλικό από όλες τα ηλεκτρικά μοντέλα που θα δούμε εκεί. Στα… εντός συνόρων, όμως, είχαμε πρόσφατα την ευκαιρία να κάνουμε μια πρώτη βόλτα με την Alrendo TS Bravo L. Μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται στην Τσεχία, το πρώτο μοντέλο της εταιρείας πρακτικά, μαζί με την TS Bravo, τη μεγαλύτερη “αδελφή” της. Υπόσχεται πολύ μεγάλη αυτονομία, υψηλές επιδόσεις, είναι υδρόψυκτη ενώ έχει επιθετικό naked look… πάμε να την δούμε!

Alrendo TS Bravo L First Ride

Πριν συνεχίσουμε, να σημειώσουμε οτι οι μοτοσυκλέτες της Alrendo διατίθονται στην Ελλάδα από την WheelnWater Technologies. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site της αλλά και να επισκεφθείτε το κατάστημά της (Θεσσαλονίκης 24, Νέα Φιλαδέλφεια, παράδρομος Λ. Κηφισού) για test ride και να δείτε από κοντά όλα τα ηλεκτρικά δίκυκλα που διαθέτει.

Επίσης να σημειώσουμε πως στο video βλέπετε την TS Bravo L, που είναι η “μικρή” έκδοση. Η μεγαλύτερη είναι η TS Bravo, ίδια εμφανισιακά με την L, αλλά με διαφορές σε μπαταρία, αυτονομία, βάρος και ισχύ. Και τα δύο μοντέλα θεωρούνται “125άρια” (L3e-A1) οπότε οδηγούνται με το αντίστοιχο δίπλωμα. Τέλος, η εγγύηση είναι 2 χρόνια ή 20.000 Km και για την μπαταρία 3 χρόνια ή 30.000 Km.

Διαστάσεις, εμφάνιση, κατασκευή

Η Alrendo TS Bravo L έχει “γυμνό” look, έρχεται σε μπλε, μαύρο και για γκρι χρώμα, με κόκκινες και χρυσές λεπτομέρειες. Έχει μήκος 2,3m, πλάτος 88,5cm, ύψος 1,185m και ύψος καθίσματος 76cm. Η απόσταση από το έδαφος είναι 15cm και κυρίως προορίζεται για χρήση δρόμου, όπως καταλαβαίνετε. Μπορεί να υποστηρίξει φορτίο έως 260 Kg ενώ το βάρος της ανέρχεται στα 220 Kg (245 Kg για την TS Bravo).

Εμπρός έχουμε ανεστραμμένο πηρούνι 41mm, ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 120mm. Στο πίσω μέρος έχουμε ένα μονό αμορτισέρ αζώτου με ελατήριο (73,5mm), επίσης με δυνατότητα ρύθμισης. Οι τροχοί είναι των 17″ με ελαστικά της TIMSUN και διαστάσεις 120/70/17 εμπρός και 180/55/17 πίσω. Όσο για τα φρένα, αποτελούνται από δύο δίσκους των 300mm εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και ένα μονό δίσκο 240mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Σημαντική είναι η ύπαρξη ABS και από από τη βόλτα που κάναμε δείχνει να λειτουργεί σωστά, με μια τάση προς την υπερ-ευαισθησία.

Ισχύς, επιδόσεις

Πάμε στα “ηλεκτρικά” specs όπου εντοπίζονται και οι περισσότερες διαφορές μεταξύ TS Bravo και TS Bravo L. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι κεντρικά τοποθετημένος και μεταδίδει την κίνηση στον πίσω τροχό μέσω του carbon ιμάντα της Gates. Αποδίδει 10kW συνεχή ισχύ και 23kW peak, που μεταφράζονται σε 13,4 και 31 ίππους αντίστοιχα. Το 0-100 Km/h έρχεται πολύ γρήγορα, σε 7″, επίδοση εντυπωσιακή για “125άρι”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 130 Km/h. Η Bravo TS, παραδόξως, είναι ελαφρώς πιο αδύναμη (11-20 kW, 15-27 ίππους) αλλά έχει λίγο μεγαλύτερη τελική (135 Km/h) και είναι λίγο πιο αργή στο 0-100 Km/h (8″) λόγω του μεγαλύτερου βάρους της. Όσο για την ροπή, αν και όλα εξαρτώνται από το πως μετράται, για να έχουν νόημα οι αριθμοί, είναι 124,6 Nm για την TS Bravo L και 117,6 Nm για την TS Bravo.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να σημειώσουμε οτι η TS Bravo/Bravo L είναι υδρόψυκτη. Μόλις γυρίσετε το κλειδί στη “μίζα” θα ακούσετε το ψυκτικό υγρό να κυκλοφορεί στο κύκλωμα. Το ψυγείο πίσω από τον εμπρός τροχό αναλαμβάνει την απαγωγή θερμότητας και το σημαντικό είναι πως τόσο ο controller, όσο και η μπαταρία αλλά και το μοτέρ ψύχονται από αυτό το κύκλωμα. Έτσι, δεν υπάρχει περίπτωση υπερθέρμανσης ακόμα και με μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, για αρκετή ώρα.

Η ισχύς αποδίδεται πολύ ομαλά, χωρίς “ξέσπασμα” από στάση και με την πλήρη ώθηση να έρχεται περίπου στα 50-60 Km/h. Έτσι, η μοτοσυκλέτα είναι πολύ φιλική, ακόμα και για τον αρχάριο αναβάτη.

Αυτονομία και φόρτιση

Στον τομέα της αυτονομίας και της φόρτισης, έχουμε επίσης μερικές διαφορές. Η Alrendo TS Bravo L έχει μπαταρία 11,7 kWh (10 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), με τάση λειτουργίας στα 100V. Αυτή της προσφέρει αυτονομία έως 300 Km με ταχύτητα 50 Km/h, έως 200 Km με 80 Km/h και έως 135 με 120 Km/h. Ζυγίζει 65 Kg και είναι τοποθετημένη χαμηλά, εκεί που θα βρισκόταν ο κινητήρας σε μια μοτοσυκλέτας βενζίνης.

Στην TS Bravo η μπαταρία έχει χωρητικότητα 17,4 kWh (15 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) με τάση λειτουργίας 150V. Αυτή της προσφέρει αυτονομία έως 438 Km με ταχύτητα 50 Km/h, έως 278 Km με 80 Km/h και έως 160 με 120 Km/h. Ζυγίζει 84 Kg και ουσιαστικά αποτελεί τη διαφορά στο συνολικό βάρος των δύο μοντέλων.

Η φόρτιση γίνεται μέσω Type-2 υποδοχής που καλύπτεται από ένα πλαστικό καπάκι, πάνω στο μεταλλικό “ντεπόζιτο”. Μαζί με την μοτοσυκλέτα παίρνετε φορτιστή από πρίζα σούκο με έξοδο Type-2, αλλά μπορείτε και να επαναφορτίσετε με καλώδιο Type-2 σε Type-2 από οποιονδήποτε AC σταθμό φόρτισης/wallbox. Ο on-board φορτιστής είναι 3,8 kW και σε 16Α μονοφασική παροχή, μια πλήρης φόρτιση απαιτεί 3 ώρες για την TS Bravo L και 4 ώρες για την TS Bravo. Σε παροχές έως 13Α (τυπική μονοφασική οικίας) απαιτούνται 4 και 5 ώρες αντίστοιχα.

Οθόνη, φώτα, λειτουργίες

Τέλος, η οθόνη είναι LCD, ευανάγνωστη μέρα και νύχτα (με white/dark skin και αυτόματη εναλλαγή), ενώ προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες χωρίς να κουράζει. Υπάρχει συνδεσιμότητα Bluetooth για έλεγχο από το smartphone σας (το app θα είναι έτοιμο σύντομα). Στα χειριστήρια θα βρείτε και πλήκτρο όπισθεν που θα σας βοηθήσει σε στενά σημεία και δύσκολες μανούβρες. Επίσης ένα πλήκτρο εναλλαγής τριών modes (Eco, City, Sport) και τα υπόλοιπα, αναμενόμενα πλήκτρα/διακόπτες. Τα εμπρός φώτα είναι LED, όπως και τα πίσω, ενώ κλείνουμε αναφέροντας πως η μοτοσυκλέτα είναι αδιάβροχη πλήρως, σε όλα τα μέρη της, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα ακόμα και υπό καταρρακτώδη βροχή.

Τιμή και διαθεσιμότητα

Η Alrendo TS Bravo L διατίθεται στην Ελλάδα από την WheelnWater Technologies έναντι €9.800 και επιδοτείται με €1.300 από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2, με τελική τιμή €8.500. Η μεγαλύτερη TS Bravo κοστίζει €11.800 και επιδοτείται με το ίδιο ποσό, με τελική τιμή €10.300. 

Alrendo TS Bravo L photo gallery

Προηγούμενο άρθροΤο GetElectric.gr πάει… EICMA 2022!
Επόμενο άρθροΔοκιμάσαμε τα ηλεκτρικά πατίνια της Hopp στην Κηφισιά!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.