Το VW Golf GTI είναι ένα από τα πιο γνωστά… GTIs των τελευταίων δεκαετιών και όλοι οι φίλοι της αυτοκίνησης γνωρίζουν τι σημαίνουν αυτά τα τρία γράμματα, όταν τα συναντούν. Ωστόσο, με τη VW να στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση (δείτε εδώ το πρόσφατο review μας του VW ID.3), τα “γρήγορα” μοντέλα της δεν μπορούν πλέον να φέρουν το αρκτικόλεξο που παραπέμπει σε θερμικούς κινητήρες (Grand Touring Injection). Κάπως έτσι, έρχονται ολοταχώς τα VW GTX!

Το πρώτο GTX μοντέλο θα βασίζεται στο ID.4, με χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων. Αν τα specs του θυμίζουν το Skoda Enyaq vRS, όπως αναμένεται, τότε μιλάμε για 302 ίππους και 459 Nm ροπής, τουλάχιστον. Πιθανότατα λίγο περισσότερα ώστε το VW μοντέλο να ξεπερνά το αντίστοιχο Skoda, ως είθισται. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το Enyaq vRS κάνει το 0-100 Km/h σε 6,2″ και έχει “κόφτη” στα 190 Km/h.

Για λόγους οικονομίας, η κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς του VW ID.4 GTX θα ενεργοποιείται μόνο όταν πραγματικά απαιτείται. Ωστόσο, ο οδηγός θα μπορεί να την ενεργοποιήσει και κατά βούληση (Traction mode).

Τι σημαίνει αυτό για τα GTI, GTE και GTD; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά. Το GTI, βέβαια, κουβαλά μεγάλη ιστορία για να αφεθεί στη λήθη. Το GTD, μοιραία, θα εξαφανιστεί μαζί με τα diesel μοντέλα. Όπως πιθανότατα και το GTE, μαζί με τα υβριδικά. Ο καιρός θα δείξει…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

3 χρόνια δωρεάν φόρτιση για το VW ID.4 στις ΗΠΑ

Πηγή: Carthrottle

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.