Παρ’ότι η Ducati διαθέτει ηλεκτρικά πατίνια και ηλεκτρικά ποδήλατα στην αγορά, δεν έχει ακόμα… ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Έτσι, είναι κάπως αναπάντεχη η συμφωνία της με τον θεσμό του FIM Enel MotoE για την παραγωγή ηλεκτρικών superbikes, από το 2023 μέχρι το 2026.

Ο έως τώρα προμηθευτής ήταν η ιταλική Energica που πρόσφατα ανακοίνωσε πως δεν θα επεκτείνει τη συνεργασία της. Η Ducati δεν έχασε την ευκαιρία και δηλώνει περήφανη που θα αποτελέσει τμήμα των αγώνων MotoE. Συνεχίζει λέγοντας πως σκοπός της είναι η δημιουργία γρήγορων αλλά και χαμηλού βάρους μοτοσυκλετών. Η εταιρεία αναγνωρίζει πως το χαμηλό βάρος είναι μείζονος σημασίας για τους αναβάτες. Ως γνωστόν, είναι ένα μειονέκτημα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, έναντι των συμβατικών μοντέλων βενζίνης. Το “κλειδί” είναι οι μπαταρίες και η Ducati δηλώνει πως αναπτύσσει τεχνολογία και “χημεία” που θα της επιτρέψουν να μειώσει αισθητά το βάρος τους.

Ducati e-moto concept

Φυσικά, αφήνει να εννοηθεί πως οι αγωνιστικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της θα οδηγήσουν, εν καιρώ, σε μοντέλα παραγωγής που θα γίνουν διαθέσιμα στην αγορά. Βέβαια, ο ίδιος ο CEO της εταιρείας τον περασμένο Μάιο δήλωνε πως “η τεχνολογία δεν είναι αρκετά ώριμη” για την αγορά ακόμα… Και πάλι η μπαταρία (λόγω βάρους και αυτονομίας) ήταν το κύριο “αγκάθι”. Σε αυτό δε μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε εν μέρει και είναι θετικό το οτι η εταιρεία περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να προσφέρει στο κοινό μια πραγματικά ανταγωνιστική, ηλεκτρική πρόταση. Μέχρι τότε, όμως, ο ανταγωνισμός της θα έχει ισχυροποιηθεί και ίσως την ξεπεράσει. Πότε θα έρθει αυτή η στιγμή; Πιθανότατα όχι πριν το 2024, αν ερμηνεύσουμε τις δηλώσεις του Claudio Domenicali…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ducati Pro-III, νέο ηλεκτρικό πατίνι εξ Ιταλίας

Πηγή: Electrek

 

Προηγούμενο άρθροΣτην Zero SR (2022) θα αυξάνεται η ισχύς μέσω firmware!
Επόμενο άρθροΠωλήσεις EVs στην Ελλάδα – Σεπτέμβριος 2021
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.